Mitä mies tarkoittaa näillä kommenteillaan?
"Eikö sulla ole muita paitoja kuin tuo?" (Kysyy saman kysymyksen useamman paidan kohdalla)
"Anna nyt olla ton mahalaukun" sanoi kun katsoin itseäni peilistä niin, että pieni crossbody-laukku oli etualalla vatsan korkeudella.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kun en miestä tunne, ja sinä tunnet, niin kysy häneltä. Perustelut ja tarkennukset voi ihan vaan yksinkertaisella kysymyksellä pyytää " voitko kertoa, mitä tuolla tarkoitat"
Olen kysynyt. Vastaa ainoastaan "kysyin vaan", "sanoin vaan". Ei koskaan pysty kertomaan syytä kysymyksilleen tai kommenteilleen, mutta kai niiden takana nyt jokin syy on oltava.
Ap
Kysy suoraan häneltä. Ei kannata jäädä epätietoisuuteen JS kummallisten vihjailujaan vangiksi.
Kysy joka kerta ja kerro myös miten käsitit sanomisen. .Siten opitte tuntemaan toisianne.
Puhu kysy kuuntele kerro.
No, jos ei osaa vastata niin kerro sinä mitä k.o. kommentista ajattelet tai koet ja kysy, että sitäkö tarkoitti? Vai jotain muuta.
Itse en katselisi tuollaista ihmistä. Seuraavaksi varmaan alkaisi vaatimaan kuinka täytyy pukeutua ym.
1. Haluaa tietää kuinka paljon sinulla on muita paitoja kuin päälläsi olevasi ruma.
2. Halusi, että annat olla sen mahalaukun.
Ole hyvä.
Tarkoittaa, että hänellä on mielipiteitä. Saako hänellä mielestäsi niitä olla?
Hän yrittää muokata puolisoaan mieleisekseen ymmärtämättä, että se on naisten hommaa.
Yrittää kertoa, että on homo ja kiinnostunut naisten muodista.
Ensimmäinen kysymys: Paita on ruma. Ei halua sanoa suoraan.
Toinen kysymys: Miehiä ärsyttää peilailu. Pidit laukkua mahan kohdalla jos tajusit jutun.
M
Epäilyttävän kiinnostunut naisten pukeutumisesta. Mitenkäs sänkyhommat...?
Ensimmäisessä ei huomaa sinulla olevan useampia paitoja, vaan luuleen kaikkien olevan samoja. Toisessa toivoi sinun lopettavan laukkusi säätelyn ja erehtyi laukun oikeasta nimestä. Olkalaukku kai olisi oikea termi, mahalaukku sitten sisäelin ja vyölaukut meni muodista 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa ilkeältä juntilta.
Mutta naisilla on oikeus haukkua miesten vaatteet ja nalkuttaa niitten tekemisistä?
Annapa samalla mitalla takaisin:
Kysyt ukolta, että eikö hänellä ole muita housuja kuin nuo jalassa olevat?
Eikö löydy muita kenkiä, että ihanko ajattelit mennä noilla klopsuilla? Jne.
Ehkä oppii.
Idiootilta kuulostava mies. Joku sun tyylissä tai vaatteissa nyt ärsyttää. En kauaa jaksaisi katsella. Yksi vaihtoehto on viedä mies isoon ostoskeskukseen ja sanoa, että nyt herra saa päättää minkälaisia vaatteita ostetaan, siis SINULLE ja maksaa ne sitten itse omasta pussistaan 100%. Edellyttäen toki, että vaatteet ovat sinusta mukavia käyttää.
Mun ex mies saattoi välillä tilata mulle tyyliin wishistä sellaisia vaatteita (usein mekkoja), joita olisi toivonut mun käyttävän ja ne oli ihan hirveitä, siis laadultaan ja materiaaliltaan. Kovaa ja hiertävää keinokuitua, kiiltelevää ja glitteriä, sellaista mitä joku olisi voinut laittaa vuoden 2001 pikkujouluihin. Sitten alkoi mökötys ja mykkäkoulu, kun en suostunut käyttämään noita ihon verille repiviä ja pisteleviä vaatehirviöitä. Nykyisen mieheni kanssa käydään kyllä usein yhdessä ostoksilla ja sovitetaan tarkoituksella sellaisia vaatteita, joita toinen ehdottaa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hän yrittää muokata puolisoaan mieleisekseen ymmärtämättä, että se on naisten hommaa.
Tämä on tosi osuvasti sanottu :D
Mitäpä itse tarkoittaisit noilla lausunnoilla?
Mikset katso mies-nainen-mies -sanakirjasta?
Kun en miestä tunne, ja sinä tunnet, niin kysy häneltä. Perustelut ja tarkennukset voi ihan vaan yksinkertaisella kysymyksellä pyytää " voitko kertoa, mitä tuolla tarkoitat"