Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset antavat niin helpolla?

Vierailija
09.08.2013 |

Jatkuvasti saa kuulla nettitreffejä harrastavilta kavereilta naisen olleen lettu levällään jo ensi tapaamisella.

Eivätkö naiset enää yhtään välitä maineestaan tai kykene hillitsemään seksihalujaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi naisilla olevan hyvän käytöksen tapoja ja omanarvontuntoa vaan ei ole. Rahvaanomaista ja junttia tuollainen heti sänkyyn -meininki.

Vierailija
22/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi miehillä olevan hyvän käytöksen tapojaja omanarvontuntoa vaan ei ole. Sama pätee näinkin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa miehiltäkin yhtä helpolla. Monesti olen yrittänyt saada kaadon baarista tai netistä. Jos yöksi edes pääsen, alan vähän kopeloimaan, mutta mies kysyy unisena, että nukuttaisiinko vain. Sanovat, että eivät ole "sellaisia". Koetan toisinaan vielä kerran, jos irtoaisi, mutta siinä vaiheessa tulee jo joskus avarista ja minut haukutaan siaksi :(

Vierailija
24/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan seksiä vain komeiden ja fiksujen miesten kanssa. En siis kuitenkaan ihan kaikkien.

Mutta jos sopiva kolli löytyy, niin miksi ei.

Vierailija
25/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 10 paria käy treffeillä, niin yhdeksän miestä sanoo että harrastivat seksiä, mutta vain yksi nainen sanoo niin tapahtuneen.

Totuushan on se että kolme harrasi seksiä, seksistä puhuttaessa miehet kertoo luvun kolmella ja naiset jakaa kolmella.

Vierailija
26/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:38"]

Luulisi miehillä olevan hyvän käytöksen tapojaja omanarvontuntoa vaan ei ole. Sama pätee näinkin päin.

[/quote]

Eiks naiset voisi olla fiksumpia tässä asiassa?

Vierailija
27/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:38"]

Saisipa miehiltäkin yhtä helpolla. Monesti olen yrittänyt saada kaadon baarista tai netistä. Jos yöksi edes pääsen, alan vähän kopeloimaan, mutta mies kysyy unisena, että nukuttaisiinko vain. Sanovat, että eivät ole "sellaisia". Koetan toisinaan vielä kerran, jos irtoaisi, mutta siinä vaiheessa tulee jo joskus avarista ja minut haukutaan siaksi :(

[/quote]

Joo, no olen saman huomannut.. Miehet on tosi vaikeita saada sänkyyn! Ne istuu aina jalat ristissä omissa porukoissaan viinilasit kädessä baarin nurkassa.. Jos kotiin saa vietyä, haluaakin vaan halailla..

Vierailija
28/32 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä panen kun tulee kyrpä vastaan. ei mun pillu kestä puutetta. 

Vierailija
29/32 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä huolisinko sellaista naista, joka jo ensitapaamisella olisi kullissa kiinni. En pystyisi kunnioittamaan tällaista ihmistä. Mielestäni naiseuteen kuuluu  siveellinen käytös ja tietynlainen kainous.

Vierailija
30/32 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet antavat niin helpolla? Ällöttää...

Vierailija
31/32 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 00:05"]

En tiedä huolisinko sellaista naista, joka jo ensitapaamisella olisi kullissa kiinni. En pystyisi kunnioittamaan tällaista ihmistä. Mielestäni naiseuteen kuuluu  siveellinen käytös ja tietynlainen kainous.

[/quote]

älä sitten valita kun saat frigidin puolisoksesi. no mä en mitään kunnioitusta tartte, vaan KYRPÄÄ :D NAM :D 

Vierailija
32/32 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:55"]

Miksi et "anna"? Mitä edellytät ennen "antamista"

[/quote]

Avioliittoa