Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa TOTUUS! Herbalifesta ? Auttaako painonpudotukseen ?

Vierailija
09.08.2013 |

Oikeasti, vai onko vaan hiljaista pakkomyyntiä, eli käyt painonhallintaryhmässä etkä voi olla ostamatta tuotteita kun muutkin ostavat...?

Ryhmämaksuhan on halpa. Pelkään ja inhoan näitä "kotimyyntijuttuja" tyyliin en tykkää käydä esim. Meandikutsuilla kun on pikkanen sosiaalinen pakko ostaa...

Haluaisin hallita painoani, painonhallintaryhmässä :)

Auttakaa, pitäisi päättää osallistunko vai en. Ryhmänvetäjä on äitikaveri, ei siis niin hyvä ystävä että luottaisin hänen sanaan, on monta kertaa sanonut ettei tarvi pakko-ostaa kun olen kysynyt ?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin 90-luvulla pudottamaan painoani tyyliin vaatekoosta 42 tuonne 38:aan. Paino pysyi aika kauan samana vielä lopetettuanikin. Kilot ovat tulleet takaisin vähitellen, kun en ole jaksanut pitää elämänmuutosta yllä. 

Vierailija
2/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lyhyemmin en osaa vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointia se on ja todella aggressiivista. Koko homma perustuu siihen että kun antaa pikkusormen, ne yrittää viedä koko lopunkin käden.

Pysyttele erossa niistä! Tuotteet on järjettömän ylihinnoiteltuja eikä niillä laihdu.

Ei laihtumiseen auta oikeasti mikään muu, kuin se että opettelee syömään oikein.

Vierailija
4/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta herkkujen mässyttäminen niin laihdut. Tämä neuvo on ilmainen.

Vierailija
5/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta, rahojasi havittelevat. Käyttäjät yrittävät epätoivoisena myydä eteenpäin. Minulle on esim. tultu ristiäisissä kauppaamaan kyseisiä tuotteita, ystävilleni taas HAUTAJAISISSA! Ja kyseessä ennestään tuntemattomat ihmiset, jotka kuuluivat vieraisiin.

Sekin aiheuttaa huolta, että tuotteiden tarkkaa sisältöä ei kerrota. Yksi puolituttu painosti ja painosti ostamaan häneltä noita tuotteita, eikä perusteluksi kieltävälle vastaukselle kelvannut edes se, että lääkäri on minulta kieltänyt kaikki luontaistuotteet allergian takia. Lupasin näyttää tuotteen sisällysluetteloa allergialääkärille ja kysyä hänen mielipidettään, mutta siinä vaiheessa tulikin seinä vastaan: tuotteiden sisällys on "salaisuus". Niinpä niin... 

Vierailija
6/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin tiputtamaan painoa 7kg muutamassa kuukaudessa ja onnistuin myös painonhallinnassa.. Kunnes tulin raskaaksi. Nyt raskauden jälkeen paino sama kuin aloittaessani Herbalifen käytön. Itse en noita tuotteita halunnut raskauden ja imetyksen aikana käyttää, joten tuli syötyä liikaa.

Oikeesti, jos haluat pysyvää tulosta niin opettele syömään oikein. Kyllä musta tuntuu jälkeenpäin ihan typerältä laihduttaa jollain pirtelöllä, kun en minä aio niitä loppuelämääni syödä. Kun olen tavoitepainossa ja lopetan pirtelöt niin mitenhän siinä käy kun en ole opetellut syömään oikein.. Eli ei kannata sanon minä.

Vierailija
7/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa 8kg laihduttanut Herbalifellä 4-5 kuukaudessa. Todellakin toimii eikä ole sen kalliimpia kuin muutkaan samalaiset tuotteet.

Vierailija
8/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutustukiryhmät kiinnostavat, niin Painonvartijat on ainakin hyvä porukka. En ole itse ollut mukana, mutta olen kuullut mukana olleilta vain positiivisia asioita. Kaveri tiputti 35 kg vuodessa.

Vierailija
9/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat on död. Eli se juna meni jo.

Vierailija
10/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos kaikille vastauksista! Eli, päätin nyt, etten mene.

Kaipaan ryhmän tukea, painonvartijat oli aikoinaan mun juttu se ryhmätapaamisten takia. Mutta kuten mainittu, PV kuoli :)

Millä tavalla saisikaan koottua pullukoiden renno, kannustavan ryhmän viikottaisiin tapaamisiin, ilman ostopakkoa ? Tsempattais toisiamme! Hankala vaan alkaa pysäyttelemään ohikulkevia ylipainoisia ja kysyä, ootko aatellu laihduttaa, alatko oleen mun ja muiden kaa kimpassa :)

ap

Vierailija
11/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakuilla paikkakunnilla terveyskeskus on järjestänyt laihdutusryhmiä. Kannattaa kysellä oman paikkakunnan terveyskeskuksesta, tietäisivätkö siellä laihdutusryhmistä. 

Herbalifen markkinointi on tosiaankin melko päällekäyvää. Jälleenmyyjäksi ei kuitenkaan ole pakko ryhtyä. Tämä kannattaa muistaa, jos joskus päätät sittenkin kokeilla pussidieettiä.  

Vierailija
12/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotkeennu tähän lafkaan! Rahat menevät  muutaman jehun taskuun. Tiedän asian.

Vierailija
13/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut ja sain jopa rahat takaisin. Tosin aikamoisen kuulustelun ja kiukuttelun jälkeen

Vierailija
14/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia, kiitos!

Vierailija
15/18 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii 100% varmasti jos noudattaa ohjeita.

Vierailija
16/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, joka käyttää ja myy Herbalifea. Ei ehkä saisi sanoa, mutta ulkonäöllisesti he eivät ole järin vakuuttavia, päinvastoin: mahakkaita ja ainakin mies on kasvoistaan erittäin pöhöttynyt. He käyttävät paljon näitä tuotteita ja tuputtavat tuotteita koko ajan. Heillä on asiakaspariskunta, jonka tunnen myös. Tämän pariskunnan rouva kertoi päivän mittaan syömänsä ateriat, jonka jälkeen oli pakko kysyä, syöttekö mitään normaalia ruokaa lainkaan. Vastauksen perusteella heikko tulos. En ymmärrä, miten joku voi oikeasti ajatella, että ateriankorvikkeet patukoineen on oikeaa ruokaa täysin korvaavia tuotteita. Jotta minua ei haukkuttaisi asiasta tietämättömänä, kerron, että olin hetken aikaa itsekin Herbalife-jälleenmyyjänä. Lopetin sen hyvin pian, sillä huomasin mm. tuoteselostukset riittämättömiksi. Mielestäni ruokavalion on oltava kunnossa, ennen kuin alkaa mitään lisiä ylipäätänsä käyttämään. Mikään ravintolisä ei imeydy auttaakseen, mikäli normaali ruokavalio ei ole kunnossa. Panosta kunnon ruokavalioon, koosta sen proteiinit, hiilarit ja rasvat oikeiksi, noudata tätä vähintään vuosi ja katso sitten, tarvitsetko ainakaan Herbalifea. Liikunta yhdessä oikealla ruokavaliolla on paras "lääke" painonpudotukseen. Siitäkin on omakohtaista kokemusta: selluliitti katosi, paino putosi, lihakset tulivat esiin, olo oli paras ikinä, eikä taatusti naama ollut pöhöttynyt.

Vierailija
17/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi painonhallintaryhmään, jossa on noin selkeä viitekehys Herbalife-tuotteiden ympärillä. Luuletko että sulla on tahdonvoimaa olla ostamatta, jos kerran muutkin ostaa? Ryhmässä jaetaan varmaan kokemuksia tuotteista, joten luuletko ettet koe oloasi ulkopuoliseksi tuossa ryhmässä? Sinuna etsisin painonhallintaryhmän, jossa keskityttäisiin elämäntapamuutoksen avulla painon hallintaan. Tuollaiset laihdutusvalmisteet ovat vain kiertoteitä painonhallinnan tavoittelussa, joten kannattaa miettiä haluatko laihtua pysyvästi vaiko vain väliaikaisesti. 

Vierailija
18/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni noissa pirtelöissä on pääasiallisena proteiinin lähteenä soijaproteiini. Mitä olen lukenut pitkälle prosessoidun soijan haitoista, en lähtisi altistamaan itseäni niille jatkuvalla pirtelön juonnilla. Puhumattakaan, kun kaikkia ainesosia ja niiden suhteita ei kerrota edes kysyttäessä.

Toinen tekijä on markkinoinnin aggressiivisuus. Facebookissa ja missä ikinä mainostavat ryhmiä ja tuotteita jatkuvasti. Bisnestähän se on, vaikka monet kokevat saaneensa siitä avun. Yhtä lailla vähentämällä hiilareiden määrää, säännöllistämällä ruokarytmiä ja lisäämällä ravintorikkaiden ruokien syöntiä päästäisiin yhtä hyviin, mutta ennenkaikkea pysyvämpiin ja kropalle (erit. maksalle) turvallisempiin tuloksiin.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme