Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin jakeluongelmat

Vierailija
12.08.2020 |

Teki mieli taas paperilehden tuoksua aamupöytään. Ständimyyjäkin kertoi, että jakeluongelmista on päästy.

No, tänään on viides tilauspäivä ja lehti on tullut kolmena päivänä aamupöytään. Eli onhan tuo tullut ajoissa useammin kuin ollut tulematta.

Enpä suosittele kenellekään. Älkää uskoko noita väitteitä, että lehden jakelu olisi saatu kuntoon. Ei sitä saada, eikä näistä tilaaja saa mitään hyvityksiä.

Tyhjästä tässä maksetaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes kestotilauksen hinnan kaksinkertaistuminen ei saanut minua lopettamaan Hesarin tilausta, mutta jatkuvat jakeluongelmat, niistä reklamoiminen ja tyhjästä maksaminen uuvuttivat tämän entisen tilaajan. Jaksavat kuitenkin Hesarista säännöllisesti soitella ja ehdotella lehden tilaamista. Lyön luurin korvaan.

Vierailija
22/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoalueet on tehty aivan liian isoiksi useimmiten ja ne on varsinkin aloittavien jakajien mahdotonta tehdä ajoissa. Ja kun palkkaukskin on puhdasta vittuilua niin mitäpä voi odottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä, tuleeko lehti huomenna ajoissa. Jos ei, peruutan tilauksen samantien. Ennen ensimmäisen laskun maksamista kun teen sen, niin ei sitten mene senttiäkään rahaa tähän hesarishowh'un enää.

Vierailija
24/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä, tuleeko lehti huomenna ajoissa. Jos ei, peruutan tilauksen samantien. Ennen ensimmäisen laskun maksamista kun teen sen, niin ei sitten mene senttiäkään rahaa tähän hesarishowh'un enää.

Tämä siis ap:ltä. Kerron huomenna, kuinka kävi. Luulen, että saan keksiä 85 eurolleni uuden käyttötarkoituksen.

Vierailija
25/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyin siihen, että ennen jakamattomat lehdet jaettiin häiriöilmoituksen jälkeen saman päivän aikana, mutta nyt ne tulivatkin parin päivän päästä postin mukana - öö, kuka haluaa lukea kaks-kolme päivää vanhoja hesareita? nettitilaus siis enää, surku homma.

Vierailija
26/26 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllästyin siihen, että ennen jakamattomat lehdet jaettiin häiriöilmoituksen jälkeen saman päivän aikana, mutta nyt ne tulivatkin parin päivän päästä postin mukana - öö, kuka haluaa lukea kaks-kolme päivää vanhoja hesareita? nettitilaus siis enää, surku homma.

Minä haluaisin tilata paperilehteä, mutta kun tuo jakelu ei suju, niin ei sitten. En halua maksaa nettilehdestä. Olen sitten ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä