Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Poliisit pahoinpitelivät
09.08.2013 |
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tapaan nuorisotyön puitteissa paljon näitä A.C.A.B:ia huutavia, jengikulttuuria ihannoivia ja ikävän hakusessa elämänsä kanssa olevia nuoria. Vihata "kyttiä", uhotaan tekevänsä näille mitä tahansa ja ollaan kovia. Monet näistä nuorista murtuvat kun heidän kanssaan juttelee, osa näistä ei halua olla oikeasti "kovia", mutta ryhmäpaine pistää nämä käyttäytymään "acab"-tavalla.