Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehuuko miehet usein toisilleen toistensa naisten ulkonäköä?

Vierailija
11.08.2020 |

Kysymys: Onko teidän miehelle kehuttu muiden miesten esimerkiksi työkavereiden toimesta sinun ulkonäköä tai vastaavasti jos olet mies niin onko muut miehet kehuneet naistasi hyvännäköiseksi tai oletko kenties itse kehunut työkaverisi tai kaverisi naista tälle?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä: ei ole kukaan miehen kavereista kehunut koskaan.

Vierailija
2/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu, mutta ei se yleistä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimee kysymys-ei ap sua oo kehuttu...nyyh

Vierailija
4/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kun olin 19-vuotias niin silloisen poikaystäväni serkku oli kuulemma kehunut poikaystävälleni kuinka "se sun muijas on kyllä hyvännäkönen". Tämä yllätti minut, ja tuo olikin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näin tapahtui. Oli tosi mukava se serkkupoika, sellainen peruspositiivinen ja ilmeisen vilpittömästi muille hyvää tahtova.

Musta tuntuu että aika monikin voi pitää kaverien tyttö-/poikaystäviä hyvännäköisinä, mutta harva sanoo, koska eivät halua myöntää ääneen että kaveri on onnekas. Kateus on ihan inhimillistä.

Vierailija
5/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu. Ihan jatkuvasti.

Vierailija
6/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen miehen kaveri on kuulemma kehunut ja yhdellä junttityöpaikalla oltiin kehuttu myöskin. Joskus on myös kehuttu miehelle kun olen itse ollut läsnä tyyliin "onpa sinulla nätti nainen" tmv.

En tosin tiedä pitävätkö miestäni rumana vai minua hyvännäköisenä.

Vierailija
7/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kehuneet omatkaan miehet, mutta ex kyllä kehui kaverinsa tyttöystävää ja kaveria oikein onnenpekaksi kun on nuori naisystävä. Niiden nuorten naisten perässähän se viisikymppinen pukki yritti itsekin koko ajan juosta.

Vierailija
8/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kehua? Mikä sen kehun tarkoitus on?

Vierailija
9/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ymmärrä, siksi kysynkin.

-ap

Vierailija
10/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Mies ei yleensä kerro näistä mulle ja vetää mustasukkaisuuskohtauksen ja sit arvuutellaan mistä se mököttää. Exä yleensä kertoi ylpeänä jos joku oli kehunut.

Entisellä työpaikalla oli vain yksi nainen mun lisäks. Ystävystyin parin miehen kanssa siellä ja on kertoneet mitä ne miehet siellä selän takana puhuu.

Vierailija
11/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koen tarpeelliseksi rikkoa mammakuplanne ja kerron että kyllä, näin tapahtuu ihan yleisesti ja usein.

Ukkeleiden iästä ja sosioekonomisesta asemasta riippuen kehut tosin vaihtelevat rajusti, "panisin kyllä tota Laten uutta akkaa, jos vain saisin, höhöhö" -tyyppiset kännimöläytykset ovat niitä yleisimpiä mutta varsin asiallistakin keskustelua omista puolisoista ja toisten nykyisistä ja entisistäkin käydään, se vain tapahtuu eri piireissä missä Rane, Late ja Törtse pyörivät.

Vierailija
12/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kun olin 19-vuotias niin silloisen poikaystäväni serkku oli kuulemma kehunut poikaystävälleni kuinka "se sun muijas on kyllä hyvännäkönen". Tämä yllätti minut, ja tuo olikin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näin tapahtui. Oli tosi mukava se serkkupoika, sellainen peruspositiivinen ja ilmeisen vilpittömästi muille hyvää tahtova.

Musta tuntuu että aika monikin voi pitää kaverien tyttö-/poikaystäviä hyvännäköisinä, mutta harva sanoo, koska eivät halua myöntää ääneen että kaveri on onnekas. Kateus on ihan inhimillistä.

Ei ole kateuden kanssa mitään tekemistä. Spontaani kehu.

Vierailija
13/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaveriporukoissa olevan eroja. Omassa porukassa ei puhuta omista naisista, eikä muiden naisista. Joku saattanut kertoa kuulumisten yhteydessä kumppaninsa saaneen uuden työn jne. Ulkonäköön ei puututa koskaan.

Vierailija
14/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi , että kun hänen kaverinsa ( mies ) oli tavannut minut ensi kertaa  niin oli miehelle sanonut " ei helmiä sioille ". Onko tuo kehumista ?  :  D

Vierailija
15/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaveri sanoi kahdenkesken miehelleni, että "onpa sulla kaunis tyttöystävä", kun tapasin hänen työkavereita ensimmäistä kertaa. Tuli hyvä mieli. En tiedä onko muut kehuneet, mutta tuon kuulin siis itsekin, kun eivät olleet kovin kaukana.

Vierailija
16/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on ihan komea, mutta koska ystäväni tuo asiaa jatkuvasti ilmi, niin en halu kehua miehen ulkonäköä tälle.  Tiedän että on lapsellista, mutta ärsyttää ystävän kommentit joihin odottaa selvästikin muiden yhtyvän. "On mulla vaan aika komea mies eiköstä juu.."

Vierailija
17/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mies kehuisi varattua naista. Eihän sillä ole mitään väliä, kun se on varattu. Paitsi silloin kun varattu nainen on anteliaaksi todettu.

Vierailija
18/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehelle oli sen tuttu sanonut että "miten sä oot saanu noin nätin muijan ittelles?!" tai jotain tuohon tyyliin. Mun mielestä jotenkin ilkeästi sanottu miestä ajatellen.

Vierailija
19/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä koen tarpeelliseksi rikkoa mammakuplanne ja kerron että kyllä, näin tapahtuu ihan yleisesti ja usein.

Ukkeleiden iästä ja sosioekonomisesta asemasta riippuen kehut tosin vaihtelevat rajusti, "panisin kyllä tota Laten uutta akkaa, jos vain saisin, höhöhö" -tyyppiset kännimöläytykset ovat niitä yleisimpiä mutta varsin asiallistakin keskustelua omista puolisoista ja toisten nykyisistä ja entisistäkin käydään, se vain tapahtuu eri piireissä missä Rane, Late ja Törtse pyörivät.

Tieden kyllä Ranen ja Laten mutta kuka on Törtse?!

Vierailija
20/30 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syy tuollaiseen se, että on kiva sanoa ihmisistä positiivisia asioita? Positiivisuus ruokkii positiivista ilmapiiriä.