Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka menee naimisiin Las Vegasissa?

Vierailija
09.08.2013 |

Tuttu meni just....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillä lase vegas -tutulla ainakin oli kamala hörhelömekko, luuli varmaan olevansa hollywood-tähti xD

Vierailija
2/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tekivät kuten itse halusivat. Ei mitään pakollista muiden mieliksi tekemistä. Kyllähän sukulaisille ja tutuille sitten kaffet keittää ja kakun tarjota, jos se on HEILLE tärkeätä. En nyt tietty tiedä vaikka olisi sukua, ystäviä ollut paikallakin.

Mut mun mielestä ihan sama mitä muut ajattelee, onneksi meille on annettu OMAT aivot ja voimme toimia sen mukaan. Siis ainakin jotkut kuten minä ja mieheni toimii, osahan elääkin elämänsä lähinnä miellyttääkseen muita. Ja vielä ihmetellen, mitähän noikin nyt ajattelee...

Me menimme naimisiin Keniassa ja ei olisi voimut olla ihanampi tilaisuus:). Mukana oli kaikkein lähimmät ja tärkeimmät. Ja ihan sama mitä jotkut tädit ja sedät, naapurit, tutut jne., joiden kanssa ei olla muutenkaan kun tasolla hautajaiset tekemisissä, ajattelee...

Onnea heille ja Vegas on ihan näkemisen arvoinen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että halusivat varmaan mennä siellä naimisiin ja onnea heille!

Mä voisin aivan hyvin mennä naimisiin Vegasissa, ollaan siitä miehen kanssa jopa puhuttu. Emme kumpikaan halua hääjuhlia tai kirkkovihkimistä. Jos aletaan suunnitella esim. autolomaa Amerikassa, tuo on ihan varteenotettava vaihtoehto.

Ollaan muuten ihan aikuisia, molemmat 38. Minä koulutukseltani DI, mies lääkäri.

Vierailija
4/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan mautonta. :) Se on niin kliseistä ja lukemattomista leffoista tuttua, että se ylittää jo sen rajan ettei se ole väärällä tavalla mautonta. Vähän kuten tosi ruma jokin voi oikeasti olla valtavan kauniskin, kun sen tajuaa.

Vierailija
5/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vähän kade =D Kaverini teki näin ja heillä oli ihan mielettömän hauskaa =)

Vierailija
6/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos enää ikinä menen uudestaan naimisiin, voisin hyvin tehdä tuollaisen "karataan Las Vegasiin" -jutun :)

Exä meni uudestaan naimisiin sellaiseen megaprinsessahäätyyliin ja näytti alttarilla tosi kärsivältä ;)

Vierailija
7/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vaan jotenkin junttia.... Meillä itellä kauniit maalaishäät ilman elviksiä...

ap

Vierailija
8/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 11:25"]

Mun mielestä se on vaan jotenkin junttia.... Meillä itellä kauniit maalaishäät ilman elviksiä...

ap

[/quote]

Ja nyt olet pettynyt kun muut eivät lähteny tuttuasi haukkumaan, nyyh nyyh.

Teillä oli varmasti kauniit häät, mutta tuttavasi nautti varmasti yhtä paljon omista häistään, ja sehän on tärkeintä. Että hääparilla on hauskaa =)

Vierailija
9/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei junttia nähnytkään, sä et nyt vaan tajua. :)
3

Vierailija
10/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hauskalle! Vähän haaveilen että joskus päästäisiin miehen kanssa uusimaan valamme Las Vegasiin, toimituksen pitäisi luonnollisesti joku Elvis-kopio! :)

Vierailija
11/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu tyhmältä mennä ulkomailla naimisiin, ei mitään ystäviä tai sukulaisia mukana.... Eivätkö ne merkitse hääparille mitään? Jokainen tehköön niinku tykkää, mutta mielestäni ne eivät todellakaan ole mikään tyylikkäin tapa mennä naimisiin...

ap

Vierailija
12/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä menisin uudestaan naimisiin, voisin vaikka näinkin mennä. Tosin veikkaan, etten tule ikinä avioitumaan uudestaan. Näin on hyvä. 

Minkälaiset tahansa häät on jees, jos molemmat sellaista haluaa. Minusta on ihan kiva olla vieraana ökyhäissä tai kuulla jälkikäteen kavereiden menneen ihan kaksisteen maistraatissa naimisiin. Itse haluaisin ehkä jotkin pienen piirin häät (jos siis joskus naimisiin menisin). 

Vierailija
13/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegasissa olisi niin hauska mennä naimisiin :) pitäisi vaan säästää aika lailla, jos kerran vegasissa häät vietetään niin ei pidä tyytyä johonkin rähjäiseen tarjousmotelliin ja mäkkärin ruokiin. parasta blingiä mitä vaan löytyy ja ylellinen honeymoon-sviitti! hääkuvia on sitten hauska esitellä lapsenlapsille :D

Vierailija
14/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Onnea heille. Ihanaa, että voi mennä naimisiin ihan omalla tavallaan ja missä tahansa. Me menimme naimisiin Bondi Beachillä ja se on ihan tusinakamaa siellä päin maailmaa. Meille oli ihana paikka ja ikimuistoinen juhla. Oli muuten joulupäivä:). En olisi voinut kuvitellakaan mitään perinteisiä kirkkohäitä, prinsessapukua, pitopytiä, perinteistä hääohjelmaa jne. 

Jokainen taplaa tyylillään, onneksi.

Vierailija
15/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se hirveetä kun jotkut menee naimisiin väärällä tavalla. Voi kun tämäkin pari olisi ymmärtänyt kysyä ap:lta ohjeet, kuinka sekin homma oikeaoppisesti hoidetaan.

Vierailija
16/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että he haluavat ja toivotan kovasti onnea :) (Pidän heitä äärimmäisen järkevinä ihmisinä, kun haluavat erikoiset häät ilman tätä kaikkea hössötystä. Nim: kolme viikkoa häihin.. Huoh.. :D )

Vierailija
17/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaiset ihmiset jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita, kun ei halua ketän muuta juhliinsa!? Eikö kukaan mieti tätä puolta asiasta. 

Ja tuntuu hassulta, että kuvittelevat olevansa jotenkin erilaisia, HALOO, enemmän siellä vegasissa menee ihmisiä naimisiin kuin suomalaisessa kyläkirkossa..... 

Vierailija
18/18 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennä "Las Vegas" -tyylisesti naimisiin. Minulla on olleet jo yhdet kirkkopitsiröyhelöhäät ja toiste ei enää kiitos. Pidin sellaiset, koska molempien vanhemmat niin toivoi. Mä voin pitää lohdutuksena sit pakollisille sukulaisille (tädit, sedät ja serkut) kuivat kakkukahvit kotona ja kavereille mökkiviikonloppu. Uusi-Seelanti ois kiva paikka karata vihille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi