Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän löytyisi +30v mies treffeille?

Vierailija
08.08.2013 |

Lieneekö heitä? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täältä? Täällähän on lähinnä yh/av-mammoja ja teinipoikia.

Vierailija
2/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko miestä tarjoamaan treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattas kiinnostaa. Annatko pillua kans?

Vierailija
4/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sentään ekoilla treffeillä ees sormella koittaa, muta pusun saat poskelle

Vierailija
5/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 23:52"]

[/quote]

Pitääkö olla akateeminen tutkinto, isopalkkainen työpaikka ja iso kikkeli?

Vierailija
6/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 23:52"]

[/quote]

Pitääkö olla akateeminen tutkinto, isopalkkainen työpaikka ja iso kikkeli?

Vierailija
7/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:lle profiili vaan. Kannattaa panostaa tekstiin ja laittaa ainakin jonkinlainen kuva itsestään, voi olla sellainen vähän blurrattukin, niin ettei tutut tunnista. Mä sain em. keinoilla satoja viestejä ja valitsin vain parhaimmat, kenen kanssa jatkoin tutustumista. Nyt näyttää sille, että kohta seurustelen. Aikaa koko hommaan on mennyt noin 2 viikkoa :-)

n40

Vierailija
8/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl olis mies 16 v ja iso muna

Vierailija
9/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te saatte satoja viestejä, en itse oo ikinä saanut millään deitti-ilmoituksella kuin maksimissaan kymmenisen vastausta, joista niistäkin suurin osa massapostittajia jotka eivät ole selkeästi edes lukeneet ilmoitusta ja loput pervoja, muutama ehkä tosissaan vastannut. Ja mulla on kuitenkin ollut monia tosi erilaisia ilmoituksia.

Onko teillä joku mallitoimiston kansiosta repäisty kuva siellä ja esittelytekstinä "iloinen, urheilullinen ja kiimainen nainen tarjoaa ilmaista seksiä kelle tahansa ilman sitoumuksia, tykkään erityisesti läskeistä, mielenterveysongelmaisista, alkkiksista ja nörteistä"?

Kun itse osaan oikeasti kirjoittaa hyvin (itseasiassa aina olen saanut viestejä miehiltä, jotka ovat vastanneet mulle ihan vaan kehuakseni ilmoitustani vaikka ovatkin sitten olleet liian eri ikäisiä tai ihan eri puolelta suomea että olisivat halunneet tavata) ja en varmaan ihan kauhean näköinenkään voi olla, kun kuitenkin ihan säännöllisesti tuntemattomat ihmiset pyytää mua trefffeille.

Vierailija
10/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 10:52"]

Miten ihmeessä te saatte satoja viestejä, en itse oo ikinä saanut millään deitti-ilmoituksella kuin maksimissaan kymmenisen vastausta, joista niistäkin suurin osa massapostittajia jotka eivät ole selkeästi edes lukeneet ilmoitusta ja loput pervoja, muutama ehkä tosissaan vastannut. Ja mulla on kuitenkin ollut monia tosi erilaisia ilmoituksia.

Onko teillä joku mallitoimiston kansiosta repäisty kuva siellä ja esittelytekstinä "iloinen, urheilullinen ja kiimainen nainen tarjoaa ilmaista seksiä kelle tahansa ilman sitoumuksia, tykkään erityisesti läskeistä, mielenterveysongelmaisista, alkkiksista ja nörteistä"?

Kun itse osaan oikeasti kirjoittaa hyvin (itseasiassa aina olen saanut viestejä miehiltä, jotka ovat vastanneet mulle ihan vaan kehuakseni ilmoitustani vaikka ovatkin sitten olleet liian eri ikäisiä tai ihan eri puolelta suomea että olisivat halunneet tavata) ja en varmaan ihan kauhean näköinenkään voi olla, kun kuitenkin ihan säännöllisesti tuntemattomat ihmiset pyytää mua trefffeille.

[/quote]

Mulle vastasi moni myös vain kehuakseen ilmoitustani (olen myös hyvä kirjoittaja), ja osa oli tietysti pervoja, mutta suurin osa vastauksista oli asiallisia. Kyllä valokuvaan kannattaa panostaa, eli otattaa itsestään hyvä kuva vaikka valokuvausta harrastavalla ystävällä. Kuten sanoin, ei siitä tarvitse edes tunnistaa, mutta kuvassa on hyvä olla iloinen ja hymyilevä.

t. n40, joka sai satoja vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä