Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök,oliks mun pakko kattoa tää....

Vierailija
2/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuva, mutta se haju :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli iso paise ja kun se oli tyhjennetty, sitä piti huuhtoa ja vaihtaa haavanauhat pari kertaa päivässä. ONNEKSI en nähnyt sitä, kuulin vain. Isäni hoiti tuon operaation yli kuukauden ajan.

Vierailija
4/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin sitä mieltä, että mun duuni on hanurista, kunnes katsoin tuon. Ja arvostan nyt enemmän sitä, miten saan palkkani.

Vierailija
5/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset patit.

Vierailija
7/10 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, miten tommonen voi kehittyä kehenkään ihmiseen, luulis tekevän asialle jotain jo siinä vaiheessa, kun ton mönjäpalluran koko on tuosta vielä kymmenesosa, tai jopa sadasosa...

Vierailija
9/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä saan hirveät kiksit tällaisten katselusta. Mitä tuo nauha on?

Vierailija
10/10 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että tuollainen paise voi kehittyä noin isoksi parissa päivässä? Eka se kohta näyttää ihan tavalliselta finniltä ja hups jopa parin vrk päästä se saattaa olla järjetön möykky. Mulla oli tuollainen paise ja se paheni 3 päivän aikana niin isoksi että se piti leikata pois. Kuoppa oli muutamia senttejä syvä ja haava oli noin 5cm pitkä ja kun se tulehtunut iho repesi haava oli leveydeltään 3cm leveä. Paiseen kohta pidettiin auki 1 kuukauden ajan niin että se kuivuu pohjalta ja kasvaa umpeen sisältä päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme