Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt napsahti seinäjoen minimani boikottiin!

Vierailija
08.08.2013 |

Lapselleni ei myyty alennettuun hintaan polkupyörän äänitorvea, jonka pakkaus oli rikkinäinen. Jo kaupan hyllyyn näki, että pakkaus on viallinen. Emme voineet vaihtaa ehjään pakkaukseen, koska se oli ainoa jäljellä oleva.

Kysyin kassalla, että myyttekö tämän alennettuun hintaan, koska pakkaus on rikki ja repaleinen? Myyjä soitti esimiehelleen ja kysyi asiaa.. Mutta vastaus oli kielteinen "koska rikkinäisen pakkauksen sisällä oleva tuote oli ehjä."

No, äänitorvi jäi ostamati! :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta olisi reilua kaupan taholta, että myisivät rikkinäisessä pakkauksessa olevan tuotteen alennettuun hintaan, vaikka sit se 30%. En minä, eikä lapseni ollut sitä pakkausta repinyt.

Kysymyksessä oli muovitetusta tuotteesta, ei mistään pahvipakkauksesta! Ja boikotoin minimania siltikin.. ap

Vierailija
2/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis antaa ilmaiseksi jos on pakkaus rikki. Miten sen nyt kuljettaa kotiin rikinäisessä? Aika hankalaa. Kaupallekin olis ollut eduksi saada epäsiisti pakkaus pois pilaamasta maisemaa. Varsinkin kun tuote olisi tullut lapselle niin olisi voinut antaa vähintään alea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten tuon ap:n tapauksen olisi pitänyt mennä, mutta minä sain jo vuosia sitten inhottavan kuvan kyseisestä kaupasta. Olin mummon kanssa siellä ostoksilla, kun kassajonossa siinä hälyttimien kohdalla, eli meitä edellä olleiden äidin ja tyttären kohdalla hälytin alkoi soimaan. Saman tien useampi henkilökuntaan kuuluva vaati meitä ja niitä edelläolevia kovaan ääneen "siirtymään toimistotiloihin asiaa selvittämään" ja meidät saateltiin kuin joku rikollisjoukko ihmisten pällistellessä pois. Ostoksetkin piti jättää levälleen sinne kassalle. Siellä toimistossa meidät kaikki neljä tutkittiin jollain vempeleellä, eikä tietenkään mitään löytynyt, taskut piti tyhjentää myös. Mitään anteeksipyyntöä tai kuulutusta väärästä hälytyksestä ei todellakaan tullut kenellekään. Enkä vieläkään ymmärrä, miksi mummo ja minutkin revittiin mukaan, mummo oli vasta maksamassa omia ostoksiaan ja minä siinä perässä, ei lähelläkään sitä porttia.

Ikinä en ole siihen puljuun sen jälkeen astunut.

Vierailija
4/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat, huh huh!

Vierailija
5/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus... Näin kasvatetaan tulevaisuuden idioottiaasiakkaita.

Mamma on varmaan ylpeä itsestään!

Vierailija
6/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! Ei tulis mieleenkään kinnata alennusta jos pahviloota on repeillyt. Ihan normaaliahan on. Taidat olla vähän yksink.....inen.

Vierailija
7/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla vaatimukset! että pakkaus on rikki ja sulle pitäis vai lapselleko se nyt oli alennusta. :D

Vierailija
8/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi tyhmä.

Vierailija
9/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia ihmisen irvikuvia tulee aina jonossa/bussissa/lentokoneessa taakseni höpöttämään jotain typerää.

Vierailija
10/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oli sulla ongelmat. Vai että pahvi repaleinen. Sekö oli se tuote? Tuote virheetön, mutta mä haluan alennusta kun tämä pahvi minkä mä heti tuossa kaupan ulkopuolella revin roskikseen ei täytä mun laatuvaatimuksia........? Muhahaa....taitaa olla kuule Minimani vaan onnellinen, että pistit sen boikottiin.

Vierailija
11/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no itse olen myös miettinyt, että nyt aletaan olla lähellä sitä hetkeä, kun päätän etten enää astu jalallani kyseiseen ostosparatiisiin... Lähes joka kerta kun olen ostanut jotakin hevi-osastolta olen myöhemmin kotona huomannut, että jaha, nämähän oli pilalla jo valmiiksi. On siellä hevi-osaston hyllyissä sellaisiakin tuotteita, mistä ihan nopealla vilkaisullakin huomaa että ovat jo homeessa tms. Ja minä en ole mikään pilkuntarkka laadun suhteen.

Nyt viimeksi ostin sitten kuohukermaa -30% alennuksella, parasta ennen päiväys oli seuraavana päivänä. Ja siis nimenomaan parasta ennen. No, kylmäketju oli selkeästi katkennut jossain vaiheessa kermojen kulkua kun kotona purkit avatessani sisältö oli jo täysin hapantunutta. Meiltä kyseiseen kauppaan on matkaa n. 5 min ajomatkan verran, ja kermat laitoin kotona suoraa jääkaappiin. Ei siis minun vikani ainakaan. 

Vierailija
12/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit tehnyt sillä pahvilla???

Vierailija
13/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä muuten olette yleisesti ottaen Seinäjoen uuden Minimanin asiakasmääristä? Minun mielestäni kauppa on lähes aina järkyttävän tyhjä. Kiinteistö lienee ollut valtava investointi ja henkilökuntaakin tarvitaan runsaasti. Luulen että ko. kauppa pyörii tappiolla koko ajan. Uusi Päivölän Citymarketkaan ei mielestäni voi asiakasmäärillä juhlia.

Seinäjoelle on investoitu viimeisen 5 vuoden aikana niin paljon uusia jättikauppoja että pikkukaupungista ja ympäröivästä maakunnasta ei vain yksinkertaisesti enää riitä riittävää asiakasmassaa joka putiikkiin. Tähän vielä päälle kauan jatkuva lama-aika niin uskon että Seinäjoella tullaan lähivuosina näkemään kauppakonkursseja tai isojen ketjujen vetäytymisiä Seinäjoelta.

Vierailija
14/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ihan totta. Samaa olen miettinyt aina asioidessani Minimanissa ja Päivölän Cittarissa. Jos vertaa asiakasmääriä esim. Joupin Cittariin tai Prismaan, en ymmärrä miten nuo kaksi uudempaa kauppaa pärjäävät. Joupissa ja Prismassa on aina mieletön tunku, ja siksi toisaalta olenkin mieluummin käynyt noissa vähemmän suosituissa kaupoissa (varsinkin, kun ovat meille lähimmät isommat kaupat).

Vierailija
15/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olisin minäkin pyytänyt alennusta kyseisetä torvesta. Jos ja kun ei alennusta olisi tullut niin tuote olisi jäänyt kauppaan ottamaan vauhtia ja lisämään varaston arvoa.

Vierailija
16/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muihin tässä ketjussa mainittuihin puutteisiin, niin ihan tuohon aloitusviestiin vain kommentti, että et kai sinä sitä pakettia ollut säilyttelemässä? Eli mitä sillä on väliä, onko pakkaus rikki jos tuote siellä sisällä on kuitenkin ehjä.

Vierailija
17/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30% olisi ollut oikea hinta. Sen olisi varmaan saanut osaston hoitajalta. Kassat eivät tiedä tavaroista eivätkä uskalla antaa alennuksia.

Vierailija
18/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkonainen pakkaus ei oikeuta hinnanalennukseen. Muistakaa nyt mammat, että asiakkaat ne pakkaukset useimmiten repivät, ei kaupan henkilökunta! Sen sijaan jos tuote on rikki, saa kauppa useimmiten hyvitystä toimittajalta, tällöin alennus on ihan paikallaan. Jos kauppa alentaisi tuotteita pakkauksen rikkinäisyyden perusteella, olisi pian joka asiakas hyllyjen välissä silpomassa pakkauksia ennen kassalle menoa. 

T:Osastonhoitaja

Vierailija
19/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 05:34"]

^ Ihan totta. Samaa olen miettinyt aina asioidessani Minimanissa ja Päivölän Cittarissa. Jos vertaa asiakasmääriä esim. Joupin Cittariin tai Prismaan, en ymmärrä miten nuo kaksi uudempaa kauppaa pärjäävät.

[/quote]

Etelä-Pohjanmaa nyt vain yksinkertaisesti alkaa olla ylikyllästetty kauppakeskuksilla. Samasta syystä Sukarikin vetäytyi Ideaparkin rakentamisesta Lapualle. Uusille ostospaikoille ei enää riittäisi asiakkaita.

Vierailija
20/27 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunnasta tulevaa pöyröötä harmittaa vielä sekin että Seinäjoen Anttilan parkkipaikalle on tullut kahden tunnin pysäköintirajoitus. Ymmärrän että se paikka on tukossa vrt. Anttilan asiakkaat, mutta jos keskustaan halutaan asiakkaita niin parkkitilaa kannattaisi järjestää. Nimittäin keskustan liikejärjestelyt on niin pelottavat etten minä sinne ainakaan tunge suin surminkaan sekaan. Perinteinen tyyli on kaikilla ollut lähteä Seinäjoelle, parkkeerata Anttilan pihaan ja 90% tapauksista tulee sitten siellä Anttilassakin käytyä. Arvatkaa minne tulee nyt kiusaus mennä ja jättää keskusta väliin? No Hyllykallion Prismaan tietenkin. Kaikki samasta osoitteesta, ilmainen parkkitila eikä tarvi lähteä kesken kaikien autolle säätämään kiekkoa.