Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt napsahti seinäjoen minimani boikottiin!

Vierailija
08.08.2013 |

Lapselleni ei myyty alennettuun hintaan polkupyörän äänitorvea, jonka pakkaus oli rikkinäinen. Jo kaupan hyllyyn näki, että pakkaus on viallinen. Emme voineet vaihtaa ehjään pakkaukseen, koska se oli ainoa jäljellä oleva.

Kysyin kassalla, että myyttekö tämän alennettuun hintaan, koska pakkaus on rikki ja repaleinen? Myyjä soitti esimiehelleen ja kysyi asiaa.. Mutta vastaus oli kielteinen "koska rikkinäisen pakkauksen sisällä oleva tuote oli ehjä."

No, äänitorvi jäi ostamati! :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ,voi kakesta olemattomasta sitä Itketään.

Vierailija
22/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maakunnasta tulevaa pöyröötä harmittaa vielä sekin että Seinäjoen Anttilan parkkipaikalle on tullut kahden tunnin pysäköintirajoitus. Ymmärrän että se paikka on tukossa vrt. Anttilan asiakkaat, mutta jos keskustaan halutaan asiakkaita niin parkkitilaa kannattaisi järjestää. Nimittäin keskustan liikejärjestelyt on niin pelottavat etten minä sinne ainakaan tunge suin surminkaan sekaan. Perinteinen tyyli on kaikilla ollut lähteä Seinäjoelle, parkkeerata Anttilan pihaan ja 90% tapauksista tulee sitten siellä Anttilassakin käytyä. Arvatkaa minne tulee nyt kiusaus mennä ja jättää keskusta väliin? No Hyllykallion Prismaan tietenkin. Kaikki samasta osoitteesta, ilmainen parkkitila eikä tarvi lähteä kesken kaikien autolle säätämään kiekkoa.

Anttilantalon, eli nykyisen ostoskulman parkkipaikkaa ei kylläkään valvota. Hyvin voi jättää auton koko päiväksi parkkiin ilman kiekkoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa olisi mitään järkeä jos saisi alennuksen. Asiakkaathan niitä pakkauksia rikkovat. Toki ei nuo rikkinäiset pakkaukset mene kaupaksi. Mutta ne myydäänkin yleensä viimeisenä, ehkäpä juurikin ale hinnalla.. Kääntöpuolena olisi, että annettaisiin alennus. Lopulta asiakkaat rikkoisivat tahallaan pakkauksia alennuksen toiveissa.

Mitä alennuksista ja kylmäketjuista tulee. Harvassa kaupassa se kylmäketju pääsee katkeamaan. Enemmän lähtisin kuljetus ja pakkausta syyttämään.

Itse olen käynyt tuolla Seinäjoen minimanissa muutaman kerran ja ihan tyytyväinen olen ollut kaikin puolin tiloihin, tuotteisiin ja henkilökuntaan. Paikallisesta puskaradiosta saa rivien välistä lukea että siellä käy aika hmmnn sanoisinko poikkeuksellisen vähä-älyistä väkeä.

Vierailija
24/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt järkikin sanoo, ettei tuollaisesta alennusta anneta. Siis pakkaus, jonka joka tapauksessa revit auki, pitäisi olla ehkä ostohetkellä??!?! miksi? Jos se tuote on ehjä niin mitä väliä sillä on missä kunnossa se pakkaus on.

Vierailija
25/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pakkaus vaikutti itse tuotteeseen? Vaikka paketti oli viallinen ei se tarkoita, että tuote sisällä olisi viallinen.

Jos kaupassa on vain yksi oikeanlainen paita jäljellä ja sitä ei ole viikattu, niin tinkaatko siitäkin?

Vierailija
26/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja vielä viiden vuoden jälkeen vastailemassa?

Vierailija
27/27 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun boikotoit. Mun on mukavampi käydä ostoksilla ilman kassalla inttäviä wt-mammoja.  Aloittaja voisi mennä seuraavaksi ynisemään pahaa mieltänsä Seinäjoen seudun puskaradioon. Tai yritä päästä oikein printtilehteen ja kirjoita Epariin tai Ilkkaan tämä kärsimäsi suuri vääryys. Laita vielä kuvaus lapsesi pettyneestä ilmeestä, kun se tajuaa millaisen kasvattajan on saanut.