Alan vaihto ja nyt pääsin haastatteluun
Olen miettinyt alan vaihtoa ehkä 5 vuotta... tiedän että minusta olisi siihen, vaikka varsinaisesta tehtävästä ei ole kokemusta niin tausta on juuri oikea tehtävään. Jäin työttömäksi keväällä ja olen pariin kertaan hakenut tälle uudelle alalle... kummallakin kerralla tyrmäys ja ei jatkoon. Tiesin / tiedän että olisin hyvä tässä hommassa. No, tein taas yhden hakemuksen, nyt jo hieman skeptisenä että onko musta sittenkään tähän.
Nyt sitten se haastattelukutsu tuli! Eihän se takaa työpaikkaa mutta nyt kun olen askeleen lähempänä unelmaani alan epäröidä. Mitä hittoa 😕 koko kevään ja alkukesän olin positiivinen ja ”taistelutahto” päällä vaikka tuli lunta tupaan. Nyt kun pääsen haastatteluun niin alan epäröidä ja miettiä että olenko tarpeeksi hyvä/mokaanko haastattelussa.
Valakaa muhun uskoa... kyllähän tämä epävarmuus nyt paistaa haastattelussa ( olkoonkin että se hoidetaan etänä )... kun lyötiin tarpeeksi monta kertaa niin näköjään se lannistuminen sieltä tuli, väärään aikaan!
Minulle tarjottiin hakemaani paikkaa... uskomaton, epäuskoinen olo. Palkassa jouduin taipumaan koeajalle mutta 6 kk jälkeen saan toivomani palkan ja vähän päällekin sen. Voi vitsi... se unelma toteutui sittenkin 🤩
Ap