Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko ikinä esimerkiksi että sua tarkkaillaan/kuunnellaan puhelimen kautta

Vierailija
11.08.2020 |

Ei vaikka uskalla pitää puhelinta kädessä jos on vaikka vähissä vaatteissa? Tiedostan ite että ei varmaan tällaista tapahdu mutta silti nuo ajatukset välillä vainoo mua. Mun mielestä oon ihan terve, välillä vaan ahdistaa nuo ajatukset mutta en varmaan oo ainoa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kuuntelee koko ajan. Tänään juuri keskusteltiin rakettispagetista, ja niinpä vaan puhelimen netissä oli ensimmäinen osuma haulla 'raketti' nimenomaan rakettispagetti. Pöytäkoneella tuli avaruusrakettiaiheisia osumia, koska eri käyttäjä.

Vierailija
42/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen kun katselen homojyystöä ja ähisen anaalitapin kanssa.

En kovin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen tarkkailusta puhutaan. Googlet yms. kuuntelee varmasti, mutta viranomaisten suhteen olen kahden vaiheilla. En usko viranomaisilla olevan syytä kyylätä minua itseäni mutta en epäile ettei joitakin tuttaviani kyylättäisi ja puheluni ja viestini heille on käyty/käydään varmasti läpi.

Vierailija
44/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa ei ollut kyse tekoälyn seuraamisesta vaan ihan jonkun muun

Vierailija
45/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no ei X'D Päätestiin suoraa tietä, jos tosissaan harhailee tuollaisia. Se, että sovellukset vakoilevat, ei tarkoita että siellä joku ihminen tiirailee, huoh.

Tekoäly se siellä vakoilee ja vaanii, aika pelottavaa juu. Samalla tavalla se tekoäly vaanii, kun olet vaikkapa varaamassa hotellihuonetta. Jos tekoäly havaitsee, että käyt monta kertaa sivulla, se nostaa hintoja, koska olet selkeästi kiinnostunut ja potentiaalinen maksumiekkonen.

Tämän tiedän, koska olen opiskellut hotellialaa.

aika vähän olet matkustanut vaikka hotellialaa opiskelit jos et ole huomannut että lähes kaikkien hotellien tv:ssä on kameravalvonta ihan yleinen, ei ole "tekoäly" kuvat menee takuulla joko respaan tai vartijaliikkeeseen ja syynä ilmeisesti estää varkaudet. Olen matkustanut useissa Euroopan maissa ja 90% hotelleista on ollut valvonta myös huoneissa. Suomessa myös asuintalojen rappukäytävissä on valvonta pk-seudulla, eikä yleensä mitään mainintaa kameroista.

Mistä sä sen muka näät? Jos olisi, olisi siitä enemmän haloota.

46/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö wifiin yhdistetyn puhelimen välityksellä tarkkailemaan mitä muilla samaan verkkoon liittyneillä laitteilla selaillaan tai tehdään?

Mun kokemuksen mukaan pystyy. Olin tyttären luona hänen tietokoneellaan ja tyttärellä oma puhelin tietysti päällä. Puhuttiin koiranpennun viemisestä lonkkakuvauksiin seuraavana aamuna. Saman tien tietokoneen näytölle tuli eläintarvikemainoksia ja joku lähiseudun eläinlääkäriasema, vaikka olin jollain ihan muilla sivustoilla.

Eli puhettamme kuunneltiin.

Lol. Tekoäly poimi sieltä täältä sanoja ja sen perusteella mainosti, ei sen hurjempaa XDDDD

No niin, kiitos. Aina oppii. Tekoäly. Terveisin mummo kohta 70 v.

Vierailija
47/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se sille kyttääjälle todella noloa.

Ei mitään järkeä että joku mua vakoilisi, varsinkaan jos olisin vähissä vaatteissa.

Vierailija
48/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuuntelua en ainakaan pelkää. Asun yksin ja elän hiljaa, en oikein usko ketään kiinnostavan mun satunnaiset pierut ja näppäimistöäänet.

Vierailija
49/49 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puhelin kuuntelee. Viime vuonna ennen jotain bileitä meikkasin ystävääni ja puhelimeni oli pöydällä koska katsoin siitä meikkivideota. Ystävä sanoi että käyttämäni meikkivoide haisi playdoh-vahalta. Seuraavana aamuna minulla oli playdoh-mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi