mitä minä ja mies syömme naan-leivän kanssa?
onko ehdotuksia? joku ruoka siis ja tuo leipä lisukkeena?
Kommentit (10)
sipulia kuullotettuna. Lisää curry tai joku muu maustesekoitus. suolaa. lisää tomaattimurskaa ja kanan/broilerikoipipaloja. Keitä miedolla kypsäksi. Siihen voi lisätä kaikkea ja maustaa omanmaun mukaan.
Joku kiva curry, riippuu ihan miten tulisesta tykkäät! Teettekö itse vai onko teillä lähellä intialainen ravintola?
hyviä ehdotuksia! teemme kaiken itse, lisää ehdotuksia :)
eilen syötiin riisiä ja vaihtoehtoisesti couscousia, tofua sataykastikkeessa ja naan leipää.. arpikoosichutneyta unohtamatta. Se on herkkua!
jotain hyvää 835currya, päälle loraus luonnonjugurttia ja korianterisilppua. NAM!
Riisi, Chicken Tikka Masala ja Raita-kastike.
Intian niemimaan ruokia syodaan perinteellisesti ilman ruokailuvalineita. Naan toimii lusikkana kuivempia curryja syodessa, kastikkeisemmat, "maremmat" curryt sekoitetaan riisiin ja syodaan sormilla. Yleensa riisia ja naania ei syoda samalla kertaa.
Esim: Tikka, naan, salaat. Rice, korma, achar/chutney.
/chutnet
Suosittelen kanafilepaloja Sharwood'sin kastikkeessa riisin ja Naan-leivän kera. Lisäksi ehkä raitaa.
Minun mies paistoi tänään kananmaksaa ja sipulia pannulla ja lisäksi salaattia ja nää sinne naan sisään, oli herrrrkkua :)
Kanaa korma ja basmati riisiä
Tandoori kanaa