Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten nopeasti saisi litteän ja makkarattoman vatsan?

Vierailija
08.08.2013 |

Olen nyt 1kk lenkkeillyt. Mitä pitää lisätä? Juoksua vai? Jumppaa? Kuin usein? Millaista ruokaa? Haluan vyötärön johon olen tyytyväinen. En muista onko koskaan ollut ilman vatsamakkaraa edes ennen lapsia vaikka painoin joskus 56kg/170cm

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles hula-vannetta! Sellaista aikuisten jumppaversiota siis. Hobby hallin alesta sain muistaakseni kahdellakympillä tällaisen ja on ollut ihana. Mulla on hiukan huono ryhti (istumatyö) ja hulailu on parantanut sitä huimasti, lisäksi vatsa- kylki- ja selkälihasten aktivoituminen. Lenkkeilykin menee kivemmin kun tuntuu ettei ylävartalo lähde lysähtämään kuten ennen.

Niin joo ja siis vyötärö piirtynyt esiin paljon tarkemmin.

Vierailija
2/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kilon hulavanne (urheiluvälinekaupat, clas ohlson, tarjoustalo...) ja jumppapallo. Siinä timmin korsetin ja hyvän ryhdin salaisuus. Ai caramba!

Niin ja niiden omistaminen ei riitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 17:34"]

Kahden kilon hulavanne (urheiluvälinekaupat, clas ohlson, tarjoustalo...) ja jumppapallo. Siinä timmin korsetin ja hyvän ryhdin salaisuus. Ai caramba!

Niin ja niiden omistaminen ei riitä...

[/quote]

kauan joutuu tuolla hulavanteella päivittäintekemään liikkeitä? entä jumppapallolla?

ap

Vierailija
4/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sama ongelma. Käyn salilla 4x viikossa, vatsoja teen 2x viikossa jalkojennostoja ja salilla treenaan ihan kunnolla että tukilihakset yms on käytössä. Silti vatsa on vähän pullea.

Ja toki kaikki ylimääräinen vähäkin kertyy siihen.