Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kieltää 16-vuotiasta tyttöä harrastamasta seksiä?

Vierailija
08.08.2013 |

Hän seurustelee vuotta vanhemman pojan kanssa. Seurustelu on mielestäni ihan ok, mutta ei vain ole kovin soveliasta, että alle 25-vuotias harrastaa seksiä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki. Tuskin hän silti sitä kieltoa noudattaa.

Vierailija
2/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, et voi. :) seksi on ihanaa! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt vähän perustella mielipidettäsi. Mitä pahaa seksissä on, jos ehkäisy yms sellaiset asiat on kunnossa, jos sitä tahtoo kumpikin. Seksi on sitä paitsi kaikin puolin terveellistä.

Vierailija
4/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit kieltää. Vaan tuskinpa tyttö uskoo kieltoasi. Itse tuossa tilanteessa mieluummin keskustelisin tytön kanssa asiallisesti ehkäisystä ja sen tärkeydestä, sekä siitä, että seksissä ei tarvitse suostua mihinkään, mikä ei itsestä tunnu hyvältä.

T. 15v tytön äiti

Vierailija
5/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 25 v. Lol

Vierailija
6/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 25 v. Lol

Vierailija
7/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kieltää, mutta tuskinpa uskoo. Parasta mitä voit tehdä, on jutella ehkäisyasioista ja miettiä hänen kanssaan vaikka e-pillereiden hankkimista. Muutoin saatat olla hyvin pian, kielloista huolimatta, mummo :)

Vierailija
8/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et Voi!

Suomen lain mukaan 16-vuotias voi seksin suhteen tehdä, kuten itse tahtoo. Mami ei siihen voi puuttua.

Asiahan ei kuulu minulle, mutta Sinuna tarkistaisin nutturan kireyden, jos pidät jotakin 25 vuotta seksin harjoittamisen ikärajana.

T: Cobalt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi