Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään jos rakastun vanhempaan mieheen niin joudun vanhempien naisten

Vierailija
08.08.2013 |

hakkaamaksi tai haukutuksi.

En tiedä mistä pelkoni johtuu. Olen kauhean arka ihminen... Mutta pelkään jos haluaisin rakastua vanhempaan, niin ainakin joutuisin sen takia epäpidetyksi sen vanhemman miehen naispuolisten kavereiden silmissä ja ainakin haukutuksi, ellen hakatuksi, vaikka en ookkaan tehny heille mitään ja haluisin tulla hyvin toimeen niiden vanhempienkin muiden ihmisten niin naisten/miesten kanssa toimeen...

Tää mies kun on vielä entinen rikollinen, joten jotkut sen kaveripiirin naisista on kanssa sellasia kunnon biatcheja...

Ja ite kun en oikeen yhtään oo sellanen, oon mä suorasananen, mut en väkivaltanen ja tykkään olla enemmän ystävällinen ja kiltti kuin tapella tai olla riidoissa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the actual fuck.

Vierailija
2/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan selviää sillä, ettei mene rakastumaan. Keneenkään.

Tai jos rakastuukin niin ei aloita suhdetta. 

Tai jos alkaa suhteeseen, niin pitää sen salassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

The fuck did I just read?

Vierailija
4/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi . Kuule pelko on terve tunne. Ja varmasti tässä tapauksessa ihan aiheellinenkin , älä nyt tieten tahtoen sekaudu rikollisiin piireihin. Turvakodit on jo tupellaan muutenkin.

Vierailija
5/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sen mä tiedän ettei mies tekis mulle mitään.. mutta entä ne naiset, jos mä oon niiden mielestä jotenkin ärsyttävä tai näyttävä tai niillä on jotain muuten vaan ilkeesti meidän rakkautta vastaan tms.

Miks mun pitää olla niin vitun herkkä! Joskus mua myös kiusattiin, niin ehkä se on jättänyt pelkoja että mua kohdeltaisiin huonosti.

Vierailija
6/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom siis liian näyttävä.

Vierailija
7/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 11:59"]

hakkaamaksi tai haukutuksi.

En tiedä mistä pelkoni johtuu. Olen kauhean arka ihminen... Mutta pelkään jos haluaisin rakastua vanhempaan, niin ainakin joutuisin sen takia epäpidetyksi sen vanhemman miehen naispuolisten kavereiden silmissä ja ainakin haukutuksi, ellen hakatuksi, vaikka en ookkaan tehny heille mitään ja haluisin tulla hyvin toimeen niiden vanhempienkin muiden ihmisten niin naisten/miesten kanssa toimeen...

Tää mies kun on vielä entinen rikollinen, joten jotkut sen kaveripiirin naisista on kanssa sellasia kunnon biatcheja...

Ja ite kun en oikeen yhtään oo sellanen, oon mä suorasananen, mut en väkivaltanen ja tykkään olla enemmän ystävällinen ja kiltti kuin tapella tai olla riidoissa :)

[/quote]

Hyvä tyttönen, vaikka ihmiset saattavatkin muuttua, niin usein on todettu, että kerran rikollinen, aina rikollinen. Olehan varovainen ja pidä housut ylhäällä ja järki päässä. (Kylläpäs osasinkin kuulostaa äidiltäni.. :D)

Vierailija
8/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tahdot miehen, jolla on tuollaisia kavereita? Kaverit kertovat yllättävän paljon siitä, millainen ihminen itse on.

Kannattaa olla varovainen niiden rikollisten ja ex-linnakundien kanssa. Turvakodit ovat täynnä naisia, jotka ovat olleet täysin varmoja, ettei mies heille mitään tekisi. Väkivaltaisuus on toimintamalli, joka on ihmisessä todella syvällä, ja sitä on vaikea kitkeä pois. Tuttavapiirissäkin on aivan liikaa näitä, jotka ovat lopulta joutuneet pelkäämään henkensä puolesta, vaikka heidän miehensä on alunperin ollut kuulemma "niin ihana tapaus, joka ei oikeasti tekisi pahaa kärpäsellekään".

Vierailija
9/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun emmä tietysti tiedä millasii ne miehen kaverit on ja vaikuttasko mikin asia milläkin tavalla, voihan tää olla ihan mun omaa kuvitelmaa... Kun en tee mitään tyhmää, niin ei mun kimppuunkaan käydä...

Mut mä oon vaan rakastunu. En mahda mitään.

Vierailija
10/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No housujen ylläpitämisestä en tiedä... tekisi mieli kovasti harrastaa seksiä tämän miehen kanssa ;)

Mut sovinko mä sitten tuollaselle miehelle? Jos oon ite tällänen kiltimpi ja herkempi tyttö? Ne akat on selkeesti jotain muuta..

Mutta kun mä just etin vastapainoks itselleni just sellasta voimakasta ja vahvaa ja turvallista miestä.

Vierailija
11/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keskustelu trolli? Mitä turvallista on entisessä rikollisessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän