Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoruus on herkkää seksuaalisuuden heräämisen aikaa,

Vierailija
08.08.2013 |

jolloin seksuaalinen identiteetti alkaa kehittyä. Seksuaalinen identiteetti muodostuu noin 16–25- vuotiaana, jolloin ”kuka minä olen, millainen minä olen ja mikä on minun arvoni” – kysymyksiin löydetään vastauksia. Nuori tarvitsee tuolloin jatkuvaa tukea aikuisilta ja mahdollisuutta pohtia rauhassa omaa kehoaan ja omia arvojaan. Tämä siis tarkoittaa, että 20-25-vuotiaankin seksuaalisuus on vielä kehittyvä ja hauras, eikä todellakaan kaipaa aikuisia miehiä sitä vaurioittamaan. 

http://theseus17-kk.lib.helsinki.fi/bitstream/handle/10024/6885/Hakkarainen_Marika.pdf?sequence=1

Tuo kerrotaan sivulla 17. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuoret naiset kotiin perheen suojelukseen, eikä ulos ilman peittävää asustetta ja miespuolista sukulaista turvana.

Vierailija
2/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muori nyt painaisi sitä summeria, niin se kivan peittävästi puettu nainen toisi ne pillerit ja nostaisi takaisin sänkyyn. T-21 v seksihurjastelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? mä ainakin haluun kovaa kyrpää ja onneksi noin kolmekymppinen mies sitä aina tarjoileekin välillä :D muistatko itse miltä panetus tuntuu? mä en ainakaan voi elää ilman kyrpää. 

Vierailija
4/4 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ikäeropsykopaatti taas! haa kiinni jäit,,,