Mitä se tarkoittaa kun joku peilaa sanomisiani?
Elikkä esim. jos sanon jonkun sanan niin tämä henkilö alkaa sanomaan sitä myös tai kun sanon jotain jossain tietyssä kontekstissa niin myöhemmin hän sanoo minulle saman. Vähän vaikea selittää mutta ehkä ymmärrätte... en ole muistaakseni aiemmin törmännyt tälläiseen käytökseen keneltäkään.
Tekeeköhän se tätä edes tietoisesti vai onko tää jotain peliä.
Kommentit (16)
On kokemusta ja tämän henkilön kohdalla se oli tietoista käytöstä. Luoda yhteys välillemme ja samankaltaisuuden ja samanmielisyyden illuusio. Manipulointia oli omalla kohdallani.
Ihan tavallista sosiaalisessa kanssakäymisessä, ihmiset peilaa myös toistensa eleitä ja asentoja. Ei kannata ylitulkita.
Se haluaa sinulta joko peenistä tai vaaginaa.
Se on ärsyttävää, kun joku toistelee sanomisia ja jatkaa puhettakin ikäänkuin tietäisi, mitä olen sanomassa
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista sosiaalisessa kanssakäymisessä, ihmiset peilaa myös toistensa eleitä ja asentoja. Ei kannata ylitulkita.
No sehän tässä hassua on kun ei kukaan muu ole tehnyt tuollaista... ehkä silloin tällöin mutta eivät näin paljon ja huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja tämän henkilön kohdalla se oli tietoista käytöstä. Luoda yhteys välillemme ja samankaltaisuuden ja samanmielisyyden illuusio. Manipulointia oli omalla kohdallani.
Sanoiko hän niin vai mistä päättelit?
Tulee kyllä olo että pitäisi tyhmänä jos yrittäisi tahalleen manipuloida...
Vaikea sen tarkoitusperiä on tietää, haluaa jostain syystä miellyttää tai tykkää puhetyylistäsi ja matkii huomaamattaan. Ärsyttäväähän tuo enemmänkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi ajan myötä ilmi. Hän yritti jatkossa saada minut tekemään itselleen edullisia asioita ja osallistumaan laittomuuksiin. Hän myös uhkaili minua kun en käyttäytynyt haluamallaan tavalla.
https://ezinearticles.com/?The-Use-of-Mirroring-In-Mind-Control&id=8863…
Jos tarkoituksella tekee, niin se on tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi ajan myötä ilmi. Hän yritti jatkossa saada minut tekemään itselleen edullisia asioita ja osallistumaan laittomuuksiin. Hän myös uhkaili minua kun en käyttäytynyt haluamallaan tavalla.
Hui kamala. Toivottavasti ei käynyt mitään pahaa!
Vierailija kirjoitti:
haluaa miellyttää?
Niin no ehkä? Mutta miksiköhän... ei edes nähdä niin usein.
Vierailija kirjoitti:
https://ezinearticles.com/?The-Use-of-Mirroring-In-Mind-Control&id=8863…
Jos tarkoituksella tekee, niin se on tuota.
Jees, kiva kun nyt ei tiedä tekeekö tuota hyväntahtoisesti vai onko joku manipulaattori 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala. Toivottavasti ei käynyt mitään pahaa!
Emme ole enää missään tekemisissä. Mutta tosiaan tämä henkilö muuttui ihan erilaiseksi kuin mitä hän esitti alussa ja kävi selväksi, että olin vain väline hänelle. Alussa huomioni kiinnitti tuo samojen sanojen käyttö, mutta silloin en pitänyt sitä vaarana. Outona ainoastaan. Ja tämä on vain oma kokemukseni. En ole mikään asiantuntija asian suhteen.
Muistelen että tuo on mukamas tapa vaikuttaa ihmisen ajatteluun.
Tällöin muka vastapuoli olisi avoimempi sanomisille tai ehdotuksille.
Tätä on esitetty näissä ”näin saat iskettyä kenet tahansa naisen!” Bullshiteissä.