Mitä ajattelet ihmisestä, joka laittaa porkkanaa jauhelihasoosiin?
Kommentit (49)
Mitä ajattelet ihmisestä joka koko ajan kyselee muista ihmisistä tarkoituksenaan hakea huomiota tai yrittää loukata.
Hanki elämä.
Saatan laittaa myös kesäkurpitsaa ja paprikaa, mitä milloinkin.
Että on ainakin vilkaissut keittokirjaa, kun taas ap ei ole.
Tykkää varmaan porkkanoista. Tai sitten jatkaa lihaa halvoilla aineksilla.
Zinc
Ajattelen, että Donald Trump on päässyt keittiön puolelle.
Kätevää, ei tarvitse erikseen rehuja syödä. Vielä tomaattimurskaa ja chiliä niin sehän on chili con carne.
M
Jotkut lapset ovat nirsoja porkkanalle, eivätkä suostu syömään millään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö ajattelen? Ihminen on 70-luvulta. Silloin porkkanaraastetta syötiin joka aterialla, välillä ruuan seassa.
Missä sanoin sanan porkkanaraaste?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Porkkana sopii raastettuna
Voihan niitä miniporkkanoita käyttää jauhelihakastikkeen osana. Tosin itse suosin sipulikuutioita ja paprikasuikaleita.
Vierailija kirjoitti:
No kyseinen soosi on minun tekemäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkana sopii raastettuna
Voihan niitä miniporkkanoita käyttää jauhelihakastikkeen osana. Tosin itse suosin sipulikuutioita ja paprikasuikaleita.
Tai jos omistaa veitsen, voi pilkkoa isoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi chili con carne on niin hyvää ja helppoakin
Ei tule papuja, porkkanaa eikä jauhelihaa siihen.
? Mikä chili con carne se on?
No minä lisään kaikkea muutakin kuin porkkanaa, mitä sattuu jääkaapissa olemaan: kesäkurpitsaa, selleriä, sipulia, valkosipulia, chiliä, persiljajuurta, palsternakkaa, tomaattia, oliiveja, yrttejä... useinmiten jauhelihaa on vähemmän kuin kasviksia.
Mä tykkään laittaa porkkanaraastetta, oliiveja, sipulia, valkosipulia. Jokainen omalla tavallaan. Eihän se varmasti aito Italialainen lihakastike ole :) Hyvää silti.
En mitään? Jokainen tekee sitä, mistä tykkää.
Aattelen, että hyvin sopii, etenkin sellerin kanssa. Silloin kyseessä on jo lähempänä kunnon bolognese/ragu (kuten joku jo sanoikin). Kannattaa kokeilla kunnon reseptin kanssa ja malttaa haudutella.
Aattelen myös, että arkijauhelihakastikettakin on mukava vähän välillä varioida, ja erilaiset kasvikset sopii hyvin sekaan. Välillä porkkanaa, välillä paprikaa, kesäkurpitsaa, tomaattia... Ja välillä voi koklata kastiketta pelkistä noista kasviksista, hyvää tulee niinkin.
Monipuolisuus siis sopii (jauheliha)ruokiinkin! 😊
luultavasti samaa kuin ihmisestä, joka laittaa suolaa keitinveteen, eli en yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyseinen soosi on minun tekemäni.
Ap
No se kastikkeesi voi olla hyvääkin, eikä siitä sen kummempia ajatuksia herää, mutta tää aloituksesi on kyllä niin älytön, että... Etkö osaa elää ilman muiden mielipiteitä joka pikku asiasta?
Ei tule papuja, porkkanaa eikä jauhelihaa siihen.