Mitä ajattelet ihmisestä, joka laittaa porkkanaa jauhelihasoosiin?
Kommentit (49)
Mielenkiintoista, kysyisin kokemuksia.
Voi köyhää poloista ajattelen minä.
Mä lisään sipulia ja tomaattipyrettä.
Oi chili con carne on niin hyvää ja helppoakin
Häh?
Aika sairas ihminen. Siis ap kun kuvittelee muiden ihmisten luokittelevan kanssaihmisiä jauhelihasoosin perusteella.
Fiksu ihminen, joka on oppinut että ruokaa kannattaa tehdä useammalle päivälle ja jatkaa jauhelihakastiketta jotenkin. Samalla tulee kevennettyä ruokavaliota. Itse suosin kesäkurpitsaa jauhelihan jatkeena ja niitä papuja. Hyvää on!
Menettänyt makuaistinsa koronalle.
Helppo tapa saada lapset syömään kasviksia.
Olipa tyhmä aloitus ap. Miksi pitäisi ajatella jonkun ihmisen jauhelihakastikkeen tekoa.
Hyvää! Oletko koskaan katsonut ragùn ohjetta? Tätä siis meillä useimmiten kutsutaan bolognese-kasetikkeeksi (vaikka se ei aivan sama asia olekaan). Kyllä vaan siihen yleensä tulee porkkanaa ja selleriä... ja, ja ja... vaikka mitä!
Oikeesti . Lopussa ku lisää pilkottua suolakurkkua ja loraus kermaa ,antaa muhia hetken . Pippuria. Porkkana on kasvis ja terveellinen mutta joo kyl köyhyyden ykkösruoka ku muuta ei oo se ja kaali yäk . Egyptiläinen köyhyysruoka sipuli yäk. Halvinta kanajotain nahkanpaloja ....yäk.
Mitäkö ajattelen? Ihminen on 70-luvulta. Silloin porkkanaraastetta syötiin joka aterialla, välillä ruuan seassa.
Ku laittaa kastikkeen tai j lihan puoliksi ni tekee toisesta oikean jauhelihakeiton . Siihen tulee porkkanaa . Seuraavalle päivälle keitto tosin niitä saa kaupasta 2 valmiskeittoja .
Fiksua.