Putinin tytär on rokotettu Sputnik V- koronarokotteella
Lääkärit ja opettajat tullaan rokottamaan Venäjällä viimeistään syyskuussa.
Kommentit (16)
Hieno homma. Minä pidän Venäjästä. Joskus tulee uhrauksia, mutta tulkoon. Vodka on hyvää ja naiset kauniita. Ja transnaiset myös. ;)
Sputnik = matkaseuralainen. Rokoite on tarkoitettu niille, jotka aikovat vaellella maasta toiseen?
Mikähän mahtaa olla elinaikaennuste tuon rokotteen saamisen jälkeen? Viikko? Kaks?
Putskun girlie on kohta kuin raketti:
Perse syöksää tulta ja tappuraa - löytää ittensä maata kiertävältä radalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla elinaikaennuste tuon rokotteen saamisen jälkeen? Viikko? Kaks?
Kolme.
Tuntia.
Vierailija kirjoitti:
korjataan vielä, että rokotteen ottaminen on vapaaehtoista
Älä sinä trolli puhu paskaa.
Ry.ssi.ssä ei mikään muu ole vapaaehtoista kuin ikkunasta hyppääminen..
jos se kerran on niin turvallinen rokote niin olisin olettanut puuttinin ottaneen sen itse ensimmäisenä
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Minä pidän Venäjästä. Joskus tulee uhrauksia, mutta tulkoon. Vodka on hyvää ja naiset kauniita. Ja transnaiset myös. ;)
Minäkin pidän venäjästä mutta epäilen hieman tuota Putinin tyttären rokottamista. Sinisilmäinen sentään en ole ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä trolli puhu paskaa.
Ry.ssi.ssä ei mikään muu ole vapaaehtoista kuin ikkunasta hyppääminen..
Eikö ahdista kun vanhemmat/isovanhemmat on indoktrinoideet sinuun tuollaisen vihan?
Olen Venäjä-kriittinen, mutta onhan tuo sama instituutti kehittänyt maailman ainoan Ebola-rokotteenkin, joten voihan tuo Korona-roketekin toimia. Jotenkin vaan tuntuu, että Venäjällä ei ole oltu kovinkaan huolissaan huolellisesta testauksesta ja on poliittisista syistä haluttu supernopeasti lykätä rokote käyttöön. Ei siis ole ole kovinkaan suurta tieteellistä varmuutta rokotteen toimivuudesta ja haittavaikutuksista pitkässä juoksussa.
Tämä strategiahan on tuttua kylmän sodan ajalta. Kilpaillaan länsimaiden kanssa eri aloilla ja lähetellään vaikka ihmisiä avaruuteen, ei se mitään jos toista sataa kansalaista kuolee - ilollahan he uhrautuvat maansa edestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on.
Samaa mieltä. Mainitsee, jotta kansa uskaltaisi ottaa rokotteen. Lampaita ajetaan pedon suuhun, kukaan ei tiedä miten tuo toimii. Mutta ihmishenki on Venäjällä niin halpa valtiolle.......
Tulee mieleen se venäläinen perseenpärisytin. Muuten hyvä, mutta se ei vaan toimi!