Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on varmaan luovuttanut, se tuntuu inhoavan mua :(

Vierailija
07.08.2013 |

Tuli töistä, oli hetken normaalina ja sitten suutahti jostain. Sitten oli taas hetken kuin ei mitään olis ollutkaan ja sitten taas kohta oli vihainen ja tiuski mulle. Sai olla rauhassa, laitoin ruoan ja lapsetkin oli omissa oloissaan. En myöskään ite ollut kinuumassa haleja ja suukkoja.

No koko ilta meni näin kaikesta suuttuen mm. ollaan opetettu lapsille että odotetaan että koko perhe istuu pöytään ja vasta sitten syödään. Kysyin mieheltä ai sä aloititkin jo, ilman mitään vittuilua äänen sävyssä, kun kukaan muu ei ollut vielä saanut ruokaa lautaselleen. Mies suuttui ja paiskasi lautasen kauemmas itsestään.

Nyt illalla jatkuvaa mököttämistä ym. on lisäksi vielä perunut mulle tärkeitä juttuja jonka jälkeen pitkään vihelteli tyytyväisenä. Tääkin on sellainen piirre miehessä, että kesken riidan se viheltelee tyytyväisenä kun on ensin saanut mut tosi surulliseksi.

Sanoin sille pariin kertaan, että nämä asiat on mulle tärkeitä ja toivoisin että olisit mulle tukena etkä suhtautuisi noin välinpitämättömästi josta mies suuttui taas. Kerroin asiallisesti että mulle oli tullut paha mieli sen käytöksestä ja pyysin juttelemaan. Hän on eri mieltä, hän vaan tekee kaiken muka mun mielestä väärin.

Pyysin useamman kerran että selvitettäis tilanne, ei kun hän on vastaamatta ja lähtee nukkumaan.

On varmaan löytänyt jonkun uuden naisen, miksi muuten mun näkeminen illalla on niin tuskaa että se kiristää pinnaa noin paljon? Miten mies voi suhtautua muhun ja mun tärkeisiin asioihin noin välinpitämättömästi, jos muka rakastaa mua?

Mulla on tosi surullinen ja yksinäinen elämä :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyn noin kun vaimo on torjunut seksin, eikä osoita siihen mitään mielenkiintoa. Raja on 10 päivää, sen jälkeen alan keljuksi. Ehkä lapsellista, mutta minkäs sitä luonteelleen voi.

t. mies

Vierailija
2/11 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:27"]

Minä käyttäydyn noin kun vaimo on torjunut seksin, eikä osoita siihen mitään mielenkiintoa. Raja on 10 päivää, sen jälkeen alan keljuksi. Ehkä lapsellista, mutta minkäs sitä luonteelleen voi.

t. mies

[/quote]

Miten se tähän liittyy? Jos tuo käytös on seksinpuutteesta johtuvaa, silloin huonokäytöksisen pitäis olla minä sillä mies pihtaa milloin minkäkin syyn vuoksi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap oikeassa, eiköhän tuo ole luovuttanut. En osaa sinua neuvoa, hienosti jaksat yrittää keskustelua ja ilmeisen neutraalisti, tänne kertomasi perusteella (syyllistämisen sijaan, josta nyt kukaan ei pidä), mutta jos miehen asenne kaikkeen on tuo, niin aika vähän taitaa olla tehtävissä. Ehkä sinuna ottaisin aikalisän, lakkaisin odottamasta yhtään mitään, kysymästä, keskustelemasta, tivaamasta, pyytämästä. Ystävällisesti tai epäystävällisestikään. En pitäisi mykkäkoulua, välttämättömät asiat hoitaisin sopuisalla äänensävyllä, mutta antaisin miehen ymmärtää, että jos noin vastenmielistä on olla osa omaa perhettä, niin perhe kyllä pärjää ilmankin. Suunnittele menoja lastenne kanssa, käykää viikonloppureissulla, varaa muutaman viikon päähän oma menosi ja mies saa jäädä lasten kanssa - näytä, että elämäsi ei kaadu yhteen typerään mököttäjään. En sano, että tämä saisi miehen silmät maagisesti avautumaan ja tajuamaan mitä on menettämässä, mutta ehkä se auttaa sinun silmiäsi avautumaan, että et ole menettämässä yhtään mitään. Nimittäin tuollaisessa huonosti käyttäytyvässä pellessä ei ole mitään menetettävää!!

Vierailija
4/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen eri mieltä, kuin nelonen. Meillä on molemmilla ollut tuollaisia kausia. Joskus on stressiä, väsymystä, yleistä tyytymättömyyttä elämään jota ei itsekään ymmärrä, eli ei voi kertoa toiselle syitä. On annettu toiselle tilaa ja varovasti tunnusteltu, koska voisi vähän jutella. Pieniä silityksiä ohimennen, että toinen ymmärtää että on siinä, mutta antaa kuitenkin oman tilan. Vaikea enempää ehdottaa neuvoja, kun ei enempää tiedä.

En yhtään ihmettele erojen määrää jos aina heti, kun vähän menee huonommin ehdotellaan eroa.

Vierailija
5/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten asiallisesti keskustelu ja neutraalisti ilmoittelu on hieman outoa. Yleensä kun tuppaa olemaan niin että rääytään, itketään, vittuillaan ja päälle nälvitään.

Vierailija
6/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään helpottaa niin kuulostaa ihan samalta kun mun mies: saattaa sanoa tosi ilkeesti, tiuskia, mököttää ja käyttäytyy muutenkin lapsellisesti. Niillä nyt vaan on joskus tollasia päiviä, meillä oli eilen. Pahin virhe on mennä tivaamaan mikä sitä vaivaa, eilen sen virheen tein kun olin itsekkin hiukan pahalla päällä ja auta armias mikä sota siitä syntyi, riideltiin koko ilta ilman mitään järkevää syytä!

Täytyy vaan hyväksyä että miehilläkin on joskus huonoja päiviä ja antaa silloin toisen olla vaan omissa oloissa ja niin ettei huomaakkaan toisen äksyilyä, ei ainakaan mennä ärsyttämään lisää. Seuraavana päivänä saattaa olla ihan eri ihminen, ei meillä tuo ainakaan yleensä kovin pitkään jatku.

Vierailija
7/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut miehelle valtaa perua juttuja jotka kuuluvat sinulle. Jos haluat jotain tehda tai menna jonnekin, tee se ilman etta mies saa valtaa paattaa asiasta. Lakkaa myos hyssyttelemasta miehen huonoa kaytosta. Jos ei se pysty olemaan ihmisiksi, laita se pellolle. Ja lopeta seksin mankuminen, seksia annetaan miehelle silloin kun se on sen ansainnut, ei muulloin. Ja miksi rupesit laittamaan ruokaa miehelle joka kayttaytyy kuin kusipaa, miksi olisit edes ajatellut halaamista ja suukkoja tuollaiselta hirviolta joka nauttii kun saa tehda sinut surulliseksi. Jos sinulla olisi hiukkaakaan selkarankaa, et paastaisi tuollaista kusipaata ollenkaan kotiin jossa kaikkien ja etenkin lasten kuuluisi saada olla ja asua rauhassa ilman lapsellisen miehen hairikointia ja kiusaamista. 

Vierailija
8/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on rakkauden vastakohta?! Se on välinpitämättömyys!

Vierailija
9/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:25"]
Minä taas olen eri mieltä, kuin nelonen. Meillä on molemmilla ollut tuollaisia kausia. Joskus on stressiä, väsymystä, yleistä tyytymättömyyttä elämään jota ei itsekään ymmärrä, eli ei voi kertoa toiselle syitä. On annettu toiselle tilaa ja varovasti tunnusteltu, koska voisi vähän jutella. Pieniä silityksiä ohimennen, että toinen ymmärtää että on siinä, mutta antaa kuitenkin oman tilan. Vaikea enempää ehdottaa neuvoja, kun ei enempää tiedä.

En yhtään ihmettele erojen määrää jos aina heti, kun vähän menee huonommin ehdotellaan eroa.

[/quote]

Heh, vitonen ei selvästi ole koskaan elänyt tuollaisen mörrimöykyn kanssa. Ei sitä loputtomiin jaksa "ohimennen ymmärtävästi silittää" kun vastauksesti ihan kaikkeen saa aina tiuskintaa takaisin. Kysyt jotain neutraalisti; "mitäs tivaat". Ehdotat jotain; "aina pitäis tehdä kuten sää haluat". Voisitko sinä...; "tekisit itte joskus jotain". Hurjan vaikeaa pysytellä siinä positiivisena ja ajatella että nyt on toisella joku kausi, kun kausi vaan jatkuu ja jatkuu. Kyllä stressiä, väsymystä ja huonoja kausia saa olla, mutta ei se anna lupaa käyttäytyä kuin sika ja kohdella toista kerrassaan epäkunnioittavasti. Ei ainakaan meillä se ole mikään tekosyy edes lapsille, miksi sen pitäisi olla sitä aikuiselle.

Vierailija
10/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:45"]

Tiedätkö mikä on rakkauden vastakohta?! Se on välinpitämättömyys!

[/quote]

Aloitus on provoepäilysasteikolla 8½. Muuten ok, mutta että mies peruuttelee naisen menoja.

Tuossa aikaisemmin jo oli mieskommentti, että puolison välinpitämättömyys huomioida toista erotiikka-asioissa voi johtaa siihen, että ollaan sitten vaan yhdessä välinpitämättömiä.

Vierailija
11/11 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5, en suinkaan ehdottanut eroa. Vaan aikalisää, henkistä sellaista. Kun lakkaa odottamasta jatkuvasti ihmettä (jos nyt pieni positiivinen huomiointi ja asiallinen ja ystävällinen kohtelu kumppanin taholta ihmeeksi luokitellaan - joillekin meistä se on itsestäänselvyys), niin ei tarvitse pettyä jatkuvasti. Jos mies puolestaan kokee vaatimusten hänen osaltaan helpottavan, niin hän saattaa päästä tuosta huonosta kaudesta (jos siitä vain kysymys) yli, kun ei ladata odotuksia eikä kysellä ja ahdisteta nurkkaan. Jos ei mitään muutosta tapahdu, ainakin ap toivottavasti huomaisi, että hän todellakin pärjää ilman tuollaista jääkaappipakastinta, kun on saanut pienen henkisen pesäeron tehtyä.