Oletko koskaan saanut turpaan?
Ihan kunnolla, sillä tavalla kuin miehet vetävät toisiaan.
Tai oletko koskaan joutunut kunnon käsirysyyn?
Kommentit (4)
Mua löi joskus joku kundi, mutten enää oikein muista, kuinka. Muistaakseni se lyönti meni jotenkin ohi. Siitä on niin kauan!
Itse löin kerran ala-asteella yhtä meidän luokan poikaa oikein oikeasti turpaan. Se yllytti vaikka kuinka kauan, että et uskalla lyödä, ja minä sitten löin, kun pyydettiin. Sattui käteen. Veljeni on harrastanut vähän kamppailulajeja ja hän sanoi, että itsepuolustuksellisessa mielessä on paras löydä avokämmenellä ja vaikka yhtäaikaa molemmille poskille. Yhden turpaanvetokerran perusteella ymmärrän miksi!
En ole lyönyt eikä minua ole lyöty.
Kerran olen ollut käsirysyssä mukana, ja itseasiassa vielä keskipisteenä. Olimme kahden kaverimiehen kanssa tulossa baarista ja odotimme taksia pihalla. Koko illan minua oli ahdistellut joku mies, josta en ollut yhtään kiinnostunut ja nämä kaksi kaveriani kävivät jo muutaman kerran sanomassa tälle humalaiselle miehelle että ottaa vähän etäisyyttä minuun. Pihalla taksia odottaessa hän yritti tulla lääppimään tms. minua ja nämä kaksi kaveria tulivat väliin josta mies kimpaantui Itse vielä tyhmänä jäin kolmen miehen väliin kun yritin saada tilannetta rauhoitettua. Äkkiä paikalla oli vielä muutama mies jotka yritti saada tappelua loppumaan, mutta tilanne vain yltyi. Itsekin sain tuossa muutaman osuma mutta onneksi kenellekään ei käynyt pahemmin.
Olen. Yläasteella kiusattiin. Sitten aikuisena yhtenä yönä, kun palasin kapakista kotiin, sain kadulla turpaani.
Tai lyönyt ketään toista lisäyksenä.