Sinä joka aavistit kumppanisi sivusuhteen
Kommentit (28)
Se on se intuitio. Se kertoo asioita, joita ei uskalla nähdä... Itse tajusin poikaystävän pettäneen, kun se hätäisesti vielä puhelun päätteeksi totesi että rakastansua. Rakkaudesta ei oltu puhuttu vielä siihen mennessä...
Sitten, jos on pokkaa niin katsot miestä vakavana ja pitkään, sanot että "minä tiedän" tai "haluatko kertoa oman versiosi" ja sitten olet ihan hiljaa, katsot vaan. Yleensä tiukempikin tyyppi murtuu hiljaisuuden edessä. Toisaalta jos olet hullu, tai sun kanssa ei voi keskustella niin on oikeastaan sama, pettääkö vai ei, koska yhteyttä ei ole.
Mulla aivan vastaavat kokemukset kuin 20:llä: mies oli jatkuvasti ärtynyt, jopa vihainen. Harrastuksissa meni aina yömyöhään ja niitä oli loppuaikoina oikeastaan joka ilta. Kohteli mua kuin rukkasta. Kyseli, oonko ollut uskoton.
Ja kun mies ilmoitti haluavansa erota ja heitin sen pihalle, niin meni se kaksi viikkoa, kun kaveri raapi kynnyksellä. Käskin suksia takaisin lutkansa luo. Yritti vielä pitkään, kuukausia, anoa takaisin. Ja koko ajan oli sen toisen naisen kanssa! Ällöttävää.
Mulle riitti yksi katse, kun yllätin mieheni lukemasta sähköposteja toisessa huoneessa. Sulki läppärin nopeasti, ja silmistä paistoi syyllisyys. Itsellä samalla sekunnilla mahassa tuntui kuin joku olisi potkaissut siihen. Vieläkin kuvottaa, kun muistan sen tunteen. Niin pienestä voi kaiken paljastuminen alkaa.
Luottamuksen voi menettää sekunnissa, sen saavuttamiseen voi mennä vuosi.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:38"]
Mulla aivan vastaavat kokemukset kuin 20:llä: mies oli jatkuvasti ärtynyt, jopa vihainen. Harrastuksissa meni aina yömyöhään ja niitä oli loppuaikoina oikeastaan joka ilta. Kohteli mua kuin rukkasta. Kyseli, oonko ollut uskoton.
Ja kun mies ilmoitti haluavansa erota ja heitin sen pihalle, niin meni se kaksi viikkoa, kun kaveri raapi kynnyksellä. Käskin suksia takaisin lutkansa luo. Yritti vielä pitkään, kuukausia, anoa takaisin. Ja koko ajan oli sen toisen naisen kanssa! Ällöttävää.
[/quote]
Joo, unohtu sanoo että jatkuvaa epäilyä siitä olenko minä uskoton. Jos olin baarissa, saattoi kytätä kotona kellon kanssa koska tulen ja tentata olenko ollut jonkun miehen kanssa.. Oikeastaan ekat hälytyskellot alkoi soida kun ihmettelin sen sairaalloista mustasukkaisuutta.. Ja sitten se ihan törkeä kaiken kiistäminen viimeiseen asti. Vielä silloinkin kun olin jo puhunut tämän naisen kanssa jonka kanssa äijällä oli se salasuhde, mies kiisti kaiken ja väitti että nainen valehtelee :D Joopa joo..
Mulla oli kans epämääräinen tunne ettei kaikki ole ok. En muista koska se alkoi, mutta jälkeenpäin ja jälkiviisaana voi sanoa että olisi pitänyt tajuta paljon aiemmin..
20
Tekstaili joka ilta kymmeniä viestejä, piti puhelinta koko ajan taskussaan, ennen se oli lojunut missä sattuu. Kiinnitti neuroottisessa määrin huomiota ulkonäköönsä, lähinnä siihen miltä näyttää töissä. Sillä alkoi myös olla salaperäisiä menoja, ennen oli vain nyhjännyt kotona eikä käynyt koskaan missään. Myös työvuoroja oli yhtäkkiä paljon enemmän kuin ennen.
En halunnut uskoa epäilyitäni todeksi, mutta halusin silti saada varmuuden. Kerran kun se oli suihkussa, tein laittoman etsinnän ja tutkin sen puhelimen (en ollut koskenutkaan hänen luuriinsa koskaan ennen vaikka se olisi koska vain ennen ollut mahdollista). Viesteistä oli poistettu kaikki paitsi minulta ja sukulaisiltaan tulleet, vaikka puhelin lauloi viestejä yhtenään. Uusin niistäkin taisi olla kolme viikkoa vanha. Lokitietoja ei ollut älynnyt poistaa, ja kappas, lähetetyt ja vastaanotetut viestit viime ajoilta yksi ja sama naispuolinen työkaveri.
Aika selvä juttuhan se sen jälkeen oli.
vooi ei:( miten teidän miehillä on ollut aikaa näille sivusuhteille? Olette antaneet hänelle aikaa omiin harrastuksiin ja menoihin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:55"]
vooi ei:( miten teidän miehillä on ollut aikaa näille sivusuhteille? Olette antaneet hänelle aikaa omiin harrastuksiin ja menoihin?
[/quote]
En ole koskaan kytännyt tai kokenyt tarvetta olla 24/7 yhdessä. Kaipa mies käytti tätä hyväkseen.. Lisäksi miehellä oli oma yritys jonka puitteissa pystyi järjestelemään menojaan mieleisekseen. Jälkeenpäin ajateltuna ne "työmatkat" tuskin olivat työmatkoja vaan panoreissuja tän naisen kanssa. Mies oli tämän 6 kk esiintynyt julkisesti tämän naisen poikaysträvänä. Kyse ei ollut mistään salasuhteesta siinä mielessä että he siis seurustelivat avoimesti (mm. miehen veli tiesi tästä) mutta minä vaan en siitä tiennyt..
Kyllä pettäjä aikaa järjestää vaikka nipistämällä yöunista.
20
Mies hävisi emotionaalisesti pois. Luulen, että se oli se juttu, mistä aavistus heräsi. En aavistanut pettämistä, vaan huolestuin miehen "häviämisestä". Häneen ei enää saanut saman,aista kontaktia.