Ärsyttääkö ketään muuta tuo Voice Kids -mainos?! :D
En ymmärrä mikä siinä on niin korvia riipivää vaikka laulajat ovat varmasti hyviä. Telkusta lähtee ääni automaattisesti pois joka ainoa kerta ensimmäisen "Heeeeeeeeeeeeeei.." :n kuullen
Kommentit (17)
Ärsyttää, kun ne laulaa niin hyvin, mutta joo, ei sitä enää jaksa kuunnella.
Mä en myöskään tykkää. Nuotilla huutamista.
On todellakin ärsyttävä mainos. Ja sillä pojalla, joka siinä laulaa on ärsyttävät maneerit, niin teennäistä, että oksettaa.
En tiedä onko ne hyviä, mutta ainakin ne huutaa tosi epämiellyttävästi. Ap.
Vain Suomessa kuuluu asiaan, että aikuisia ärsyttää, kun lapset laulaa.
Ei laula hyvin ja säälittää, kun kannustetaan väärän tekniikan vahvistamista. Pahimmassa tapauksessa tekevät peruuttamatonta tuhoa ja tulevaisuudesta äänialalla on turha haaveilla.
No kyllä ärsyttää! Onko niin, että mitä kovempaa ääntä saa kurkustaan lähtemään, sitä paremmin osaa laulaa?
Se mainos todella raastaa korvia!
Todella rasittavaa huutamista! Ääni lähtee täälläkin pois jos ei kanavaa vaihdeta.
Mainos jää kyllä todellakin mieleen, mutta ei välttämättä kannusta katsomaan itse kyseistä ohjelmaa...
Heti äänettömälle. Mikä noiden vanhempia vaivaa? En ymmärrä tuollaisia lasten kilpailuja, toinen on junior masterchef. Ei hitto...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 17:40"]
Vain Suomessa kuuluu asiaan, että aikuisia ärsyttää, kun lapset laulaa.
[/quote]
Olet väärässä. Olen yksi tässä ketjussa vastanneista, jota siis ärsyttää. Omat lapset laulaneet paljon ja esiintyneet musiikkiluokan kanssa paljon, eikä se ole ärsyttänyt. Eikä ärsytä siis edes "naapurin kakaroiden" laulaminen; onhan siellä musiikkiluokalla toki muitakin oppilaita kuin minun lapset laulamassa. :)
Mua ärsyttää se et joka hiivatin ohjelmasta pitää tehä KIDS versio. Ei siis niinkään se mainos.
Ai laulaako ne?
No sittenhän minäkin laulelen miehelleni harva se päivä! ;P
Totta, samoin lapsille tulee joskus "lauleltua" :D
Mua ärsyttää.
Onks ne hyviä?