Tapailukundi paljastuikin tietokonenörtiksi
MIKSIII ON NIIIN VAIKEEEAAA LÖYTÄÄ SE OIKEA... Pyh!
Kommentit (12)
kilohai kirjoitti:
AIkamoinen trolli. Ihan hyvä vaan että on nörtti, takaa että töitä varmasti tulevaisuudessa!
Onpas teillä harrypottereilla söpöt fantasiat :DD
-AP
Mikä sattuma! Tapailuhenkilö paljastui juuri nörttien pilkkaajaksi. Kun kerroin olevani tietokonenörtti, katosi hän kuin poistettu keskustelu bittiavaruuteen.
Oma mies on supernörtti, vakityössä taidealalla ja urheilee 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi oikea sylikissa ja mahdottoman lempeä otus. Hyvä paketti siis.
Joo tiedän.. ykskin paljastu suomenruotsalaiseksi miljonääri bisnessmieheksi!!!
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on supernörtti, vakityössä taidealalla ja urheilee 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi oikea sylikissa ja mahdottoman lempeä otus. Hyvä paketti siis.
Nörtit eivät urheile. Ovat joko spagetteja tai kinkkuplaneettoja, tästähän minä sen huomasin.
Terveisin ap
Vielä nolompaa oli huomata, että tapailunörtti postailee provoja, joilla testaa naisten reaktioita asioihin, joita itsessään häpeää...
Väsääkö se demoja kuusnepalla ja atarilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörtit eivät urheile. Ovat joko spagetteja tai kinkkuplaneettoja, tästähän minä sen huomasin.
Terveisin ap
ai? Minua on aina sanottu nörtiksi (lukeminen, tietokoneet, roolipelit) ja urheilen tavoitteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Väsääkö se demoja kuusnepalla ja atarilla?
jos on väsännyt aikoinaan mutta nykyään työpöydällä on arduino?
AIkamoinen trolli. Ihan hyvä vaan että on nörtti, takaa että töitä varmasti tulevaisuudessa!