Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v naispuolinen ystävä valitti miten on menettänyt uskonsa miehiin

Vierailija
11.08.2020 |

On joutnut niin monta kertaa "hyväksikäytetyksi" ja "saanut siipeensä". Kuulemma miehet ovat nykyisin vain "fuckboyta" jotka haluavat vain seksiä, eivätkä sitoutumista. Oli kyllä naurussa pidättelemistä kun kuuntelin tuota horinaa pienessä hiprakassa tietäen millaisia miehiä tämä nainen yleensä jahtaa! 😂

M27 kiltti mies

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti kertoi.

Vierailija
2/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppas muuta, jodelia joka päivä lukevana tyyppinä ärsyttää kun naisten yleisin ongelma tuntuu olevan se että kohtaavat vain panomiehiä.

Itse taas olisin kiltti ja kunnollinen tyyppi mutta naiset jakelevat liukuhihnalla kaveripakkeja.

Vain jännät hyväksikäyttäjäpanomiehet kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis on sinuunkin verrattuna kultapoju.

Vierailija
4/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi vaihtaa seuraa. Jos kaveeraat vain näiden aloituksen kuvaamien naisten kanssa niin pääset tuskin mihinkään. Nyt kipin kapin etsimään niitä ihan tavallisia naisia joille kalpaavat tavalliset miehet. Ai niin mutta kun juuri tämä nainen on niin kaunis ja pantavan näköinen ja ne tavalliset naiset - no tavallisen näköisiä...

Vierailija
5/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu minkä olen huomannut on se että naiset pitävät kynsin ja hampain kiinni panomiehistään koska kipinät. Mitkä tahansa varoitusmerkit ei estä.

Vierailija
6/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppas muuta, jodelia joka päivä lukevana tyyppinä ärsyttää kun naisten yleisin ongelma tuntuu olevan se että kohtaavat vain panomiehiä.

Itse taas olisin kiltti ja kunnollinen tyyppi mutta naiset jakelevat liukuhihnalla kaveripakkeja.

Kai tajuat että "kiltti ja kunnollinen tyyppi" voi kuitenkin tehdä naisten suuntaan ihan kunnollisia aloitteita? Itse kärvistelin vuosia kaveriasteella kunnes tajusin miten säälittävän aneemisia ne minun lähestymisyritykseni olivat. Sitten aloin tekemään kunnollisia aloitteita joista näkyi että olen oikeasti ja kunnolla kiinnostunut juuri tuosta naisesta. Ja johan alkoi tapahtua. Kunpa olisi tajunnut tämän jo vuosia aikaisemmin... 

Vierailija
7/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kunnollinen ole. Yrittäkää tajuta. Jos naiset eivät kiinnostu, ette ole kiinnostavia. Eli ette ole hyviä miehiä.

Vierailija
8/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävä"

Vierailija
9/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vielä usko ja rakkaus.

Ja ehkä Yrjö?

Vierailija
10/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu minkä olen huomannut on se että naiset pitävät kynsin ja hampain kiinni panomiehistään koska kipinät. Mitkä tahansa varoitusmerkit ei estä.

Totta helvetissä. Miksi pitäisimme kiinni harmaanaamaisista tylsimyksistä, jotka eivät herätä tunteita enempää kuin pöydälle hapantunut maito?

Vierailija
11/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat että "kiltti ja kunnollinen tyyppi" voi kuitenkin tehdä naisten suuntaan ihan kunnollisia aloitteita? Itse kärvistelin vuosia kaveriasteella kunnes tajusin miten säälittävän aneemisia ne minun lähestymisyritykseni olivat. Sitten aloin tekemään kunnollisia aloitteita joista näkyi että olen oikeasti ja kunnolla kiinnostunut juuri tuosta naisesta. Ja johan alkoi tapahtua. Kunpa olisi tajunnut tämän jo vuosia aikaisemmin... 

Juuri näin! Mulle tulee sanasta "kiltti mies" mieleen lähinnä sellaiset epävarmat miellyttäjät, joissa on seksikkyyttä 2 %.

Kiltti voi olla myös niin, että kohtelee naista  hyvin, mutta omaa itsevarmat otteet. Sanoisin, että näissä "kilteissä miehissä" ongelmana on usein juuri se "anteeksi että olen olemassa"-asenne, joka ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa vastaikkaisessa sukupuolessa.

Vierailija
12/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kilttiä olet tehnyt tänään? Vapaaehtoistöitä? Ollut mukana talkoissa? Auttanut sukulaista tai naapuria? Pitänyt ovea auki lastenvaunujatyöntävälle tai rollaattorilla liikkuvalle? Lahjoittanut hyväntekeväisyyteen? Jotain muuta, mitä? Jollain perusteellahan sinä kiltiksi identifioidut, joten kerro ihmeessä, mikä sinusta sellaisen tekee.

Kerro samalla, miksi haluat identifioitua juuri kiltiksi. Oletko koskaan ajatellut, että se kuulostaa hyvin lapselliselta ja suorastaan kummalliselta silloin, kun kyse on kuitenkin aikuisesta miehestä. Lapsissa ihannoidaan kiltteyttä, samoin eläin voi olla kiltti. Mutta kiltti aikuinen mies... minulle tulee mielikuva pyöreästä, vanhanaikaisesti pukeutuneesta, punaposkisesta, ujosta miehestä. Sellainen pikkuisen kylähullu mutta harmiton. Ajelee vanhalla fillarilla ympäriinsä ja vapaa-aikanaan näprää jonkun pikkutarkan tekemisen parissa. Nykyajan termein ilmaistuna hänellä sanottaisiin kai olevan laaja-alaisia oppimisvaikeuksia.

Mutta kerro sinä: miksi koet olevasi kiltti ja miksi ajattelet, että kiltti-sanalla on positiivinen kaiku aikuisesta miehestä puhuttaessa.

Vierailija
13/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep jep

antaa naisten hoitaa ne kunnolliset aloitteet, miksi miehen tarvitsis vaivauttua?

Vierailija
14/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä. Miksi pitäisimme kiinni harmaanaamaisista tylsimyksistä, jotka eivät herätä tunteita enempää kuin pöydälle hapantunut maito?

Tästä täytyy olla samaa mieltä. Mieluummin täysin toksinen panomies kuin pöydälle hapantunut maito.

Vierailija
15/15 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Mulle tulee sanasta "kiltti mies" mieleen lähinnä sellaiset epävarmat miellyttäjät, joissa on seksikkyyttä 2 %.

Kiltti voi olla myös niin, että kohtelee naista  hyvin, mutta omaa itsevarmat otteet. Sanoisin, että näissä "kilteissä miehissä" ongelmana on usein juuri se "anteeksi että olen olemassa"-asenne, joka ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa vastaikkaisessa sukupuolessa.

Jos "kiltti ja kunnollinen" ovat ne ensimmäiset adjektiivit joilla ihminen haluaa itseään kuvailla kun parisuhteesta puhutaan, niin en tiedä keneen se vetoaa. Sitten jos etsisin sisäsiistiä koiranpentua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan