Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nauttinut tästä kesästä?

Vierailija
07.08.2013 |

Tuntuu, että kaikki ihmiset ovat hyväntuulisia, onnellisia ja iloisia, kun on ollut näin uskomattoman hyvä kesä säiden suhteen. Olisipa Suomessa aina tällaista! Minkälainen sinun kesäsi on ollut? Oletko nauttinut siitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljoa. Meillä on ollut tosivaihteleva ilma, satanut ihan liikaa. Lisäksi rahaa on ollut niin vähän, että emme ole voineet käydä yhtään missään. Ikävöin kaukana asuvia läheisiäni. Nyt loppukesästä olen jo tosi uupunut lasten kanssa, taisin itkeä tirauttaakin ekaa kertaa apriin kuukauteen.

Mukavinta on ollut onnistuneet rantapäivät ja helle, totta.

Vierailija
2/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin kakkonen asut? Missä on satanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut täysin palkein. Ihana ihana ihana kesä! Ollaan uitu hullunlailla ja oltu muutenkin tosi paljon ulkona. Ja vielähän tämä jatkuu....

Vierailija
4/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut. Olen saanut tämän kesän aikana saanut kokea monta lomamatkaa. Jokainen on ollut erilainen, mutta kaikki yhtä ihania.

Kesä jatkuu ja lisää matkoja tulossa. Muutama takapakki kesään mahtuu, mutta niille ei voi mitään. Pääosin kuitenkin olen siis äärimmäisen tyytyväinen.

Vierailija
5/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nauttinut. Kesä tuli liian nopeasti ja liian kuumana. Sitä hellettä sitten oli liikaa enkä voinut olla ulkona yhtään.

Nyt sää näyttää kivalta, puolipilvistä ja tuulee mutta siellä on liian kuuma siltikin. Sellainen +20 ja puolipilvistä on mulle just oikea sää. Mutta tämä kesä on ollut naurettava.

Vierailija
6/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on satanut ihan liian vähän, pihassa kasvit kuihtuu. Mutta itse olen nauttinut!

On tullut ulkoiltua tosi paljon eikä ole tarvinnut lämpöä ja aurinkoa etsiä kotikaupunkia kauempaa. Ja vaikka päivät on olleet lämpimiä, niin yöt ei. On saanut nukuttua hyvin eikä sisätilat ole kuumenneet tuskaisiksi. 

Vierailija
7/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut! Eka kesä vuosiin, kun meillä ei ole vauvaa tai koko ajan vahdittavaa taaperoa, olemme voineet tehdä perheenä asioita jotka on kaikkien (siis myös aikuisten) mielestä oikeasti kivoja. Sää on ollut mitä mahtavin, ollaan uitu ja nautittu auringosta. Toivottavasti myös elokuu on vielä lämmin ja pitkälle syyskuulle saakka. :)

Vierailija
8/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:17"]

Mutta tämä kesä on ollut naurettava.

[/quote]

Miten kesä voi olla naurettava??! Ymmärrän, jos jonkun fysiologia ei siedä hellettä, mutta naurettava, millä tavalla?

Vierailija
9/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän viikkoa ihan puhdasta irtiottoa, siitä kuusi reissaamassa. Eräs kaikkien aikojen parhaista kesistä. Ensi vuonna sitten täydet kaksi kuukautta maailmalla!

Vierailija
10/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän kuin viime kesästä! On ollut mukavia hetkiä aika paljonkin, ja säiden suhteen en ole niin turhan tarkka, jollei sitten ole jotain sellaista menoa, mikä menee vähän piloille sateesta.

Vierailija
11/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä parempi kesä kuin viimevuonna! Vielä kun oli lähes kuukauden maailmalla niin aina parempi. Toki viimeviikko oli kylmä ja sateinen mutta onneksi viikonloppu lämmin. Viime yö oli jo kylmä - vain 11 astetta kun aamulla hiivin uimaan, ja ilma tuoksui syksyltä:( Muuten kiva kesä kun on ehtinyt vähän vain oleskelemaankin. Mustikoita tuli heikosti

Vierailija
12/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:17"]

Mutta tämä kesä on ollut naurettava.

[/quote]

Miten kesä voi olla naurettava??! Ymmärrän, jos jonkun fysiologia ei siedä hellettä, mutta naurettava, millä tavalla?

[/quote]

Helteet alkoivat heti kun vain toukokuu vaihtui ja kaikki lähti käyntiin täysillä. Missään vaiheessa ei ollut säiden suhteen sellaista kivaa suvantovaihetta, eli olisi ollut sellainen keskiverto keli, vaan joko hellettä 30 astetta tai sitten tuli vettä viikko putkeen. Aivan kuin ilmasto olisi maanis-depressiivinen..

Puutarhan kasvit ovat olleet sekaisin. Osa kukista jätti kukkimatta helleaallon takia.

Riittääkö, vai pitääkö vielä kuvailla että miten kesä voi olla naurettava?

tai itseasiassa tämä kesä on ollut säälittävä.

Vierailija
13/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava kesä, toivottavasti näitä tulee jatkossakin! Viime kesä oli ihan pylleröstä kelien suhteen ja muutenkin, tämä kesä on ollut aivan ihana! Tällaisia aurinkoisia päiviä ja lämpöä; juuri sitä mitä kesältä kaipaan

Vierailija
14/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut.Minulle on tapahtunut paljon pieniä mutta mukavia asiota.Tosin nuo helteet eivät vaan ole minun juttuni.Kärsin kuumuudesta eikä sairauteni vuoksi pysty olemaan auringossa.Odotan pineviä syysiltoja.

Vierailija
15/15 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesä on ollut. Helteetkään ei ole haitanneet, kun ei ole tarvinnut olla ulkona loman takia, ja yöt on saanut nukuttua, kun öisin on ollut viileää. Ja jos on tarvinnut välillä ulos mennä, niin ei ole palellut eikä kastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi