Unettomuus invalidisoi
Kun jää yöllä unet väliin, niin väsyttää seuraavana päivänä törkeesti ja on rytmihäiriöitä. Kun otat unta-antavia lääkkeitä saat unta, mutta koko seuraava päivä menee ihan tokkurassa ja on rytmihäiriöitä.
Voi kun joku päivä sais nukuttua hyvin ilman lääkkeitä ja herätä virkeänä.
Kommentit (25)
Aamulla treeni, lenkki tai puntti. Illalla kävely. Kahvit vex 16 jlk.
Kun herää, tulpat korviin, laput silmille. Melatoniinia vähän.
Lääkkeistä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse "vieroitin" itseni Ketipinorista Sedixillä. Apteekista ilman reseptiä. Minulla toimii, nukahdan.
Haluaisin päästä eroon Ketipinorista, väsyttää päivällä ja tuntuu, ettei auta kovinkaan. Auttaa siis nukahtamaan, mutta muuten en ole huomannut etuja ko. lääkkeen käytöstä. Lisäksi olen lihonut paljon Ketipinoreiden ansioista ja tunne-elämäni on jotenkin kaventunut. Varmaan et kuitenkaan lopettanut Ketipinoreita kuin seinään vai lopetitko? Otitko samalla kerralle pientä annosta Ketipinoria ja Sedixiä?
https://www.kaleva.fi/urpo-rinteen-laakaripojille-sakkoja-petoksista/22…
Sama!
Kohta 37v menty 2-4h unilla. Vähitellen tullut muitakin unta entisestään heikentäviä ongelmia.
Terveys ja työkyky mennyt vaikken edelleenkään ole päässyt eläkkeelle.
Haaveilen että ennen kuolemaani saisin kokea yhdet edes 6 tunnin unet, sellaisen syvän mistä olisi vaikea herätä ja voidi luikua takaisin uneen. Sellaista en tunne koskaan.
Ja mietin minkälainen äiti ja vaimo omisin ollut ilman unettomuutta. Täysin eri ihminen
Kyllä on päivät raskaita.
En ole saanut nukuttua kunnolla kolmeen vuoteen.
Välillä tuntuu ettei jaksa ennee ellee.
Niin on mutta lääkärit alkoi valittaa siitä lääkkeestä. Kokeilin kaksi huonoa mirtsan ja ketin. Mielummin valvon kuin otan niitä hyödyttömiä mömmöjä. No oli niistä haittaa että päivälläkin väsytti enemmän mutta mitään hyötyä niistä ei ollut.