Kannattaako jatkaa miehen kanssa, jonka peilikaapin sisäpeilissä oli teipattuna paperipalanen jossa luki "Trust no one"
Suhteellisen uuden miehen peilikaapista aamulla näin tällaisen, mietityttää nyt paljon että mikä tuossa on takana.
Kuulostaa synkältä. Miksi ei pitäisi luottaa kehenkään. Ei siis täten luota minuunkaan varmaan.
Kommentit (26)
Sinähän kävit tonkimassa toisen kaappeja, ei sinuun voi luottaa.
Miksi hänen pitäisikään luottaa sinuun. Et ole ansainnut luottamusta.
Sitä paitsi näytä minulle nainen johon voi luottaa ja näytän sinulle yksisarvisen.
Jos se käyttää pukua ja syö auringonkukansiemeniä niin mikä ettei
Vierailija kirjoitti:
Jos se käyttää pukua ja syö auringonkukansiemeniä niin mikä ettei
🦊
No kysy tuota siltä mieheltä. Valkenee heti hänelle, että et ymmärrä hyvien TV-sarjojen päälle. Hän ansaitsee parempaa.
No mun nelivuotias kummipoika lätkäisi mun ulko-oven sisäpuolelle tarran, jossa on piereskelevä auto ja tekstinä "don't fart" ja jotain:D Eihän sitäkään tiedä, kuka sen sua vaivaavan tarran on sinne liimannut...
Onko seinällä I WANT TO BELIEVE -juliste?
Joku sitaatti jostain tai sitten joku sisäpiirivitsi. Jos tietäisit millaisia "tsemppilauseita" löytyy minun kalenteristani, et olisi tuollaisesta lapusta lainkaan huolissasi.
Puhuuko mies äidinkielenään englantia vai miksi lappu olisi muuten kirjoitettu englanniksi?
Se oli viesti sinulle, että kaappien tonkimisesi tiedetään.
Zinc
Onhan noita tatuointejakin samaan tyyliin. Mitä väliä?
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Joku sitaatti jostain tai sitten joku sisäpiirivitsi. Jos tietäisit millaisia "tsemppilauseita" löytyy minun kalenteristani, et olisi tuollaisesta lapusta lainkaan huolissasi.
Puhuuko mies äidinkielenään englantia vai miksi lappu olisi muuten kirjoitettu englanniksi?
Olisikohan noin.
Ettei kyseessä olisi Fox
Zinc
Cyberpunk 2077 trailerissa peilissä luki sama teksti.
Vierailija kirjoitti:
No mun nelivuotias kummipoika lätkäisi mun ulko-oven sisäpuolelle tarran, jossa on piereskelevä auto ja tekstinä "don't fart" ja jotain:D Eihän sitäkään tiedä, kuka sen sua vaivaavan tarran on sinne liimannut...
Ei liity mitenkään avauksen aiheeseen joten hus! Pois!
Joko X-Files fani tai sitten piikittelyä ap:n kaltaisille kaappikyylille "arvasin, ettei sinuunkaan voi luottaa"
Jostain... Miten joku ei voi tietää mistä toi lause on tullut tutuksi
Vierailija kirjoitti:
Jostain... Miten joku ei voi tietää mistä toi lause on tullut tutuksi
No en kyllä ole ikinä kuullut. Ei kaikki katso kaikkia mahdollisia sarjoja.
Se oli varmaan siellä peilikaappiinkurkkijoita varten, että kyllä minä tekemisistänne tiedän.