Amputoiminen
Kysymyksiä:
1. Jos saisit valita, amputoitaisiinko sinulta kädet vai jalat?
2. Olisitko mieluummin halvaantunut kuin amputoitu?
3. Harrastaisitko seksiä amputoituna?
4. Kumpi parempi: aivohalvaus vai täysamputaatio?
Kirjoittajalta on amputoitu jalat ja vasen käsi.
Kommentit (5)
1. Jalat
2. En
3. Joo
4. Aivohalvaus
1 jalat, 2 en, 3 aina kun mahdollista, 4 vaikea, ehkä kuitenkin amputoitu jos lopussa olisi tunto jäljellä?
1. Jos saisit valita, amputoitaisiinko sinulta kädet vai jalat? Ehdottomasti jalat...olen pianisti ja muutoinkin rakasta kaikk käsillä tekemistä
2. Olisitko mieluummin halvaantunut kuin amputoitu? En. Kädet on mulle todella tärkeät. Riippuu siis tietysti halvaantumisen asteesta...
3. Harrastaisitko seksiä amputoituna? Miksi en???Ei kai kumpikaan. Riippuu halvauksen asteesta...Suvussani riski halvaukseen ja nähnyt läheltä. Toisaalta lievässä halvauksessa saattaisi puhe säilyä ja myös kävelykyky. Käsien toiminta tärkeetä mulle...
Mutta kaikken kai voi sopeutua....
1. Jos saisit valita, amputoitaisiinko sinulta kädet vai jalat? Ehdottomasti jalat...olen pianisti ja muutoinkin rakasta kaikk käsillä tekemistä
2. Olisitko mieluummin halvaantunut kuin amputoitu? En. Kädet on mulle todella tärkeät. Riippuu siis tietysti halvaantumisen asteesta...
3. Harrastaisitko seksiä amputoituna? Miksi en???Ei kai kumpikaan. Riippuu halvauksen asteesta...Suvussani riski halvaukseen ja nähnyt läheltä. Toisaalta lievässä halvauksessa saattaisi puhe säilyä ja myös kävelykyky. Käsien toiminta tärkeetä mulle...
Mutta kaikken kai voi sopeutua....
1 jalat 2 ihan sama 3 joo jos omat kädet olisi tallella 4 en osaa vastata