Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä kaikki vanhat heilat ottaneet yhteyttä. Miksi?

Vierailija
07.08.2013 |

En tajua, miten aivan yllättäen 4-5 vanhaa tuttavuutta on lähettänyt viestiä, että olisi kiva tavata. Yhdestä en ollut kuullut yli 10 vuoteen mitään! Tapailen harvakseltaan erästä miestä, joten en oikein osaa suhtautua...

Mitä olette tehneet tai tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

Vierailija
2/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

[/quote]

 

En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

[/quote]

 

En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.

 

ap

[/quote]Siis miksi pitäisi unohtaa? Jos joku muistaa sinut hyvällä ja haluaa pitää yhteyttä? Ja ehkä aika ja tilanne olisi nyt otollisempi kuin joskus vuosia sitten?

Vierailija
4/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usko mitä haluat. Miehet eivät jätä vuosiksi roikkumaan jotain josta todella välittävät.

Vierailija
5/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

[/quote]

 

En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.

 

ap

[/quote]Siis miksi pitäisi unohtaa? Jos joku muistaa sinut hyvällä ja haluaa pitää yhteyttä? Ja ehkä aika ja tilanne olisi nyt otollisempi kuin joskus vuosia sitten?

[/quote]

 

Lähinnä kai siksi, että siis tapailen yhtä miestä. Mutta sekin juttu on hyvin epäselvä.

 

ap

Vierailija
6/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

[/quote]

 

En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.

 

ap

[/quote]

 

Onko sinulla ollut platoninen suhde kaikkien "heilojesi" kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:54"]

No usko mitä haluat. Miehet eivät jätä vuosiksi roikkumaan jotain josta todella välittävät.

[/quote]

 

Olin kahdessa tapauksessa se osapuoli itse, joka lopetti yhteydenpidon. Tapasin tulevan mieheni (nykyään jo ex-mies), menin naimisiin ym.

 

ap

Vierailija
8/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]

Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.

[/quote]

 

En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.

 

ap

[/quote]

 

Onko sinulla ollut platoninen suhde kaikkien "heilojesi" kanssa?

[/quote]

 

Ehkä olen noiden kanssa pussaillut tms, mutta ei muuta.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.

 

No et ole. 

Vierailija
10/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]

Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.

 

No et ole. 

[/quote]

 

Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muru

 

ap

Vierailija
12/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]

Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.

 

No et ole. 

[/quote]

 

Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.

 

ap

[/quote]

 

No muut suhtautuu järkevästi eli mennyt on mennyttä! Etkö sen vertaa miehiä tunne, että ne nyt säilyttää kaikki numerot ja kokeilee onneaan kun ovat siinä mielentilassa. Mitä itse haluat? Tee niin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:02"]

Olen muru

 

ap

[/quote]

 

Heh, ehkä olet Muru, mutta et ole ap, sillä minä olen ap. Muru laittaa aina sen hymyilevän otsikkoonsa. En osaisi matkia hänen tyyliään.

 

ap

Vierailija
14/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]

Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.

 

No et ole. 

[/quote]

 

Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.

 

ap

[/quote]

 

No muut suhtautuu järkevästi eli mennyt on mennyttä! Etkö sen vertaa miehiä tunne, että ne nyt säilyttää kaikki numerot ja kokeilee onneaan kun ovat siinä mielentilassa. Mitä itse haluat? Tee niin.

 

[/quote]

 

Ei ollut enää numeroanikaan kahdella miehellä, joten joutuivat sitten etsimään mut. Sukunimikin on vaihtunut enkä ole missään facebookeissa.

 

Mutta tämä taisi nyt aiheuttaa pahaa mieltä täällä kommenteista ja peukuista päätellen, joten ehkä en jatka enempää. Mutta en siis ole Muru.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...

Vierailija
16/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]

Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...

[/quote]

 

Lupasin lopettaa, mutta sanon nyt kuitenkin, että mulle ei kannata olla kateellinen. Kaikki on mennyt pieleen elämässä enkä kovin innokkaasti ala vanhoille tuttavuuksille kertomaan siitä. Eri asia olisi, jos olisikin jotain hienoa kerrottavaa.

 

ap

Vierailija
17/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sai kuulla että olet vapaa eli nyt kilpailutat ne ja vaadit kalleimmat lahjat. 

Vierailija
18/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]

Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...

[/quote]

 

Miksi pitäisi olla kateellinen jos itse on hoitanut asiat oikein eikä mitään palaamisen varaa ex-heiloilla ole enää?

 

Vierailija
19/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]

Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...

[/quote]

 

Miksi pitäisi olla kateellinen jos itse on hoitanut asiat oikein eikä mitään palaamisen varaa ex-heiloilla ole enää?

 

[/quote]

Kai ne ex-heilat silti voisivat haluta palata?

 

Onpas taas ollut vihaisia mammoja kommentoimassa :D

Vierailija
20/26 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä kateellisista.

 

Mullekin käy joskus niin, että jotkut entiset tuttavuudet (poikaystävät tai tyypit, joita olen joskus tapaillut) saattavat yht'äkkiä ottaa vuosien jälkeen yhteyttä, ja joskus vielä niin, että tapahtuu useampi tällainen juttu pienellä aikavälillä. Olen tullut siihen tulokseen, että joskus vaan planeetat ovat siinä asennossa, että useampi ihminen muistaakin sut samaan aikaan :-)