Yhtäkkiä kaikki vanhat heilat ottaneet yhteyttä. Miksi?
En tajua, miten aivan yllättäen 4-5 vanhaa tuttavuutta on lähettänyt viestiä, että olisi kiva tavata. Yhdestä en ollut kuullut yli 10 vuoteen mitään! Tapailen harvakseltaan erästä miestä, joten en oikein osaa suhtautua...
Mitä olette tehneet tai tekisitte tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.
[/quote]
En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.
[/quote]
En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.
ap
[/quote]Siis miksi pitäisi unohtaa? Jos joku muistaa sinut hyvällä ja haluaa pitää yhteyttä? Ja ehkä aika ja tilanne olisi nyt otollisempi kuin joskus vuosia sitten?
No usko mitä haluat. Miehet eivät jätä vuosiksi roikkumaan jotain josta todella välittävät.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.
[/quote]
En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.
ap
[/quote]Siis miksi pitäisi unohtaa? Jos joku muistaa sinut hyvällä ja haluaa pitää yhteyttä? Ja ehkä aika ja tilanne olisi nyt otollisempi kuin joskus vuosia sitten?
[/quote]
Lähinnä kai siksi, että siis tapailen yhtä miestä. Mutta sekin juttu on hyvin epäselvä.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.
[/quote]
En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.
ap
[/quote]
Onko sinulla ollut platoninen suhde kaikkien "heilojesi" kanssa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:54"]
No usko mitä haluat. Miehet eivät jätä vuosiksi roikkumaan jotain josta todella välittävät.
[/quote]
Olin kahdessa tapauksessa se osapuoli itse, joka lopetti yhteydenpidon. Tapasin tulevan mieheni (nykyään jo ex-mies), menin naimisiin ym.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:48"]
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.
[/quote]
En kyllä ole pannut noista kenenkään kanssa. Mutta ehkä unohdan silti.
ap
[/quote]
Onko sinulla ollut platoninen suhde kaikkien "heilojesi" kanssa?
[/quote]
Ehkä olen noiden kanssa pussaillut tms, mutta ei muuta.
ap
Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.
No et ole.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]
Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.
No et ole.
[/quote]
Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]
Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.
No et ole.
[/quote]
Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.
ap
[/quote]
No muut suhtautuu järkevästi eli mennyt on mennyttä! Etkö sen vertaa miehiä tunne, että ne nyt säilyttää kaikki numerot ja kokeilee onneaan kun ovat siinä mielentilassa. Mitä itse haluat? Tee niin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:02"]
Olen muru
ap
[/quote]
Heh, ehkä olet Muru, mutta et ole ap, sillä minä olen ap. Muru laittaa aina sen hymyilevän otsikkoonsa. En osaisi matkia hänen tyyliään.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:59"]
Eli haluat kuulla kuinka poikkeuksellinen olet.
No et ole.
[/quote]
Ai keneltä? En ymmärtänyt. Kysyin vain, miten muut ovat suhtautuneet tällaisessa tilanteessa.
ap
[/quote]
No muut suhtautuu järkevästi eli mennyt on mennyttä! Etkö sen vertaa miehiä tunne, että ne nyt säilyttää kaikki numerot ja kokeilee onneaan kun ovat siinä mielentilassa. Mitä itse haluat? Tee niin.
[/quote]
Ei ollut enää numeroanikaan kahdella miehellä, joten joutuivat sitten etsimään mut. Sukunimikin on vaihtunut enkä ole missään facebookeissa.
Mutta tämä taisi nyt aiheuttaa pahaa mieltä täällä kommenteista ja peukuista päätellen, joten ehkä en jatka enempää. Mutta en siis ole Muru.
ap
Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]
Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...
[/quote]
Lupasin lopettaa, mutta sanon nyt kuitenkin, että mulle ei kannata olla kateellinen. Kaikki on mennyt pieleen elämässä enkä kovin innokkaasti ala vanhoille tuttavuuksille kertomaan siitä. Eri asia olisi, jos olisikin jotain hienoa kerrottavaa.
ap
Ne sai kuulla että olet vapaa eli nyt kilpailutat ne ja vaadit kalleimmat lahjat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]
Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...
[/quote]
Miksi pitäisi olla kateellinen jos itse on hoitanut asiat oikein eikä mitään palaamisen varaa ex-heiloilla ole enää?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:12"]
Tietysti ne, joihin ei oo otettu yhteyttä, on kateellisia...
[/quote]
Miksi pitäisi olla kateellinen jos itse on hoitanut asiat oikein eikä mitään palaamisen varaa ex-heiloilla ole enää?
[/quote]
Kai ne ex-heilat silti voisivat haluta palata?
Onpas taas ollut vihaisia mammoja kommentoimassa :D
Älä ap välitä kateellisista.
Mullekin käy joskus niin, että jotkut entiset tuttavuudet (poikaystävät tai tyypit, joita olen joskus tapaillut) saattavat yht'äkkiä ottaa vuosien jälkeen yhteyttä, ja joskus vielä niin, että tapahtuu useampi tällainen juttu pienellä aikavälillä. Olen tullut siihen tulokseen, että joskus vaan planeetat ovat siinä asennossa, että useampi ihminen muistaakin sut samaan aikaan :-)
Sattumaa. Ovat nyt vapaita ja käyvät läpi entisiä tyttöystäviä/panoja, että jos joku tärppäisi. Unohda.