Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle W-alkuinen nimi.

Vierailija
07.08.2013 |

Mikä olisi kiva lisä meidän katraaseen? Aiemmat lapset Wenla, Waltteri ja Wilma (terkkuja tutuille). Emme vielä tiedä tulevan lapsen sukupuolta, joten ehdotuksia otetaan vastaan molemmille - sekä tytölle että pojalle! :)

 

Ja te nimirasistit voitte suosiolla pysyä poissa täältä... Toivon raskauden hormonihuuruissa asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wauwa.

Vierailija
2/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiliina, Walpuri

Wertti, Wille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelm / Wille, Wera, Wanda

Vierailija
4/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun joku muukin tykkää!! Ja olen huomannut ettei av:lla ole ikinä W-alkuisia nimiä kritisoitukaan ;) Meiltä löytyy Wanda sekä Werner.

Vierailija
5/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpertti Teemu, tuttujen kesken W.T.

Vierailija
6/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolmari, Wanja, Wilhelmiina ja Warjoleena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan suurimman osan V-alkuisista nimistä voi muuttaa myös W-alkuisiksi. Mutta heitetään nyt muutama ehdotus.

 

Wappu, Wellamo, Wilhelmiina/Wilhelmina

Werneri, Wiljami, Wille, Wäinö

Vierailija
8/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.behindthename.com/names/letter/w

 

Aivot löi tyhjää niin piti mennä lunttaamaan. Sitten totesin että siellähän on liian monta kivaa nimeä, joten laiskuuttani pistin vain linkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ehdotuksia paljon! Laitoin/laitan paperille ylös parhaat :)

 

 

Wille olisi muuten ehdoton suosikkini, mutta mieheni sattuu olemaan Ville ihan yksöis-veellä.

Vierailija
10/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Wanja olisi oikein ihana tytölle ja sopisi sarjaan. Pojalle taas Wolmari. Werneri myös sinänsä ok, mutta tulee liikaa mieleen vammaisten verkkopalvelu.Wilho?

Vierailija
12/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilmer. On jo aivan hittinimi suomenruotsalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanda. Waldemar.

Vierailija
14/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:32"]

Mun mielestä Wanja olisi oikein ihana tytölle ja sopisi sarjaan. Pojalle taas Wolmari. Werneri myös sinänsä ok, mutta tulee liikaa mieleen vammaisten verkkopalvelu.Wilho?

[/quote]

 

Joo ja Vanja on venäläinen miehen nimi, ei nyt sinänsä este jos Wanja menisi tytöllä läpi, mutta...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:32"]

Mun mielestä Wanja olisi oikein ihana tytölle ja sopisi sarjaan. Pojalle taas Wolmari. Werneri myös sinänsä ok, mutta tulee liikaa mieleen vammaisten verkkopalvelu.Wilho?

[/quote]

 

Wanja on miehen nimi. Venäläisen Ivan-nimen tuttavallinen muoto.

 

Vierailija
16/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:30"]

www.behindthename.com/names/letter/w

 

Aivot löi tyhjää niin piti mennä lunttaamaan. Sitten totesin että siellähän on liian monta kivaa nimeä, joten laiskuuttani pistin vain linkin.

[/quote]

 

Ai, mun mielestä just tuolla ei niinkään ollut kivoja nimiä, vain Waleria ja Wiola.

-ohis-

Vierailija
17/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:32"]

Mun mielestä Wanja olisi oikein ihana tytölle ja sopisi sarjaan. Pojalle taas Wolmari. Werneri myös sinänsä ok, mutta tulee liikaa mieleen vammaisten verkkopalvelu.Wilho?

[/quote]

 

Joo ja Vanja on venäläinen miehen nimi, ei nyt sinänsä este jos Wanja menisi tytöllä läpi, mutta...

 

[/quote]

 

Suomessa enemmän annettu tytölle, vuoden 1980 jälkeen sitä on annettu vain tytöille. Et ihan sama mitä venäjällä...

Vierailija
18/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wertti, Walmu

Vierailija
19/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös W-alkuisista. Suosikit (lasteni nimet) täältä jo löytyivätkin.

Vierailija
20/20 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltteri

Waldemar

Watti

Wäinö

Wilho

Wilhelmiina

Wolverina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä