hakusessa toinen nimi Heemulle
Kommentit (35)
ooksä se sama, jonka edelliselle lapselle tuli etunimeksi Kyuu?
Jos on (pojalle??) pakko antaa tuollainen nimi, niin laittakaa vaikka Hilarius...
Heemu Tenrikki (lapsi voi sitten isompana vaihtaa isojen kirjainten paikkaa..)
Hobitti, Heebo, Hopo ja mitä näitä nyt onkaan....
onko kyseessä poika, tyttö vai sukupuolineutraali lapsi?
Toivottavasti tää on provo, ei kai kukaan oikeasti halua rangaista lastaan noin himmällä nimellä?
Jos minun poikani luokalle tulisi joku "Heemu" niin poikani aivan saletisti kiusaisi häntä. Enkä osaisi häntä siitä ihan vakavissani torua, mulla on niin huono pokka että repeäisin varmasti nauruun :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:26"]
Toivottavasti tää on provo, ei kai kukaan oikeasti halua rangaista lastaan noin himmällä nimellä?
Jos minun poikani luokalle tulisi joku "Heemu" niin poikani aivan saletisti kiusaisi häntä. Enkä osaisi häntä siitä ihan vakavissani torua, mulla on niin huono pokka että repeäisin varmasti nauruun :D
[/quote]
Entä mitä mieltä olisit nimestä Hohannes kuten joku toiseksi nimeksi ehdotti, mutta etunimeksi jos Heemu ei mielestäsi ole hyvä? :)
-av
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:26"]
Toivottavasti tää on provo, ei kai kukaan oikeasti halua rangaista lastaan noin himmällä nimellä?
Jos minun poikani luokalle tulisi joku "Heemu" niin poikani aivan saletisti kiusaisi häntä. Enkä osaisi häntä siitä ihan vakavissani torua, mulla on niin huono pokka että repeäisin varmasti nauruun :D
[/quote]
Entä mitä mieltä olisit nimestä Hohannes kuten joku toiseksi nimeksi ehdotti, mutta etunimeksi jos Heemu ei mielestäsi ole hyvä? :)
-av
[/quote]Hohannes on hieno nimi! Eikö sellainen ministerikin ollut kuin Hohannes Hirolainen? Joskus Hekkosen aikaan muistaakseni?
Eiku se oli Häyrynen. Haaho Häyrynen.
Heemu-Uolevi tai Heemu Untamo tai miksipä ei Heemu-Uuno tai Uno.
Ja nämä siis ihan oikeasti kivoja ja Heemuun sopivia.
Lisää Heemu Halla, Heemu Maunu, Heemu Iskariot
Mitä ihmettä kaikki vetää tän ihan läskiks ja luulee läpäks, mun veli synty 2v sit ja sen nimeks ainaki annettii heemu ::DDDdd
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:57"]
Mitä ihmettä kaikki vetää tän ihan läskiks ja luulee läpäks, mun veli synty 2v sit ja sen nimeks ainaki annettii heemu ::DDDdd
[/quote]Siis miksi ihmeessä???
Hemuli tietysti