Kotia kohti
Oliko tuossa äskeisessä jaksossa se perheen äiti jotenkin pettynyt remppaan kun oli lopussa niin surkean näköinen?
Kommentit (23)
Kuvaaja kuvasi vain päälaen... Näytti siltä että alkaa itkeä. Huonoimman asunnon valitsivat.
Samaa mietin. Alussa kaikki oli niin ihanaa ja hyvin... Olikohan pettynyt kun ei kuvattu valmista kotia, vaan muuttolaatikot?
Kuvaaja kuvasi vain päälaen... Näytti siltä että alkaa itkeä. Huonoimman asunnon valitsivat.
Oliskohan muuttorumba ja remontti aiheuttaneet perheriidan. Näytti sltä, että just olisi ollut iso riita. Vaino ei osannut näytellä.
Maksoivat sata tonnia ylihintaa. Ja kyllä ne oli juontajille muttuisia, ei toisilleen.
:( pettynyt keittiöön? jotkut kurkistus aukot, vanha parketti, kylppäri? oma asunto myyty ja evakossa asuminen?
Vaimo oli koko ohjelman ajan äänessä ja iloinen ja puhelias. Ehkä siitä se kontrasti lopussa kun tosiaan mustakin tuntui siltä että sitä itkettää tai se on kiukkuinen.
Mun mielestä ne vitivalkoiset saumalaastit niissä luonnonkivilaatoissa esim vessan seinässä ei sopinut ollenkaan vaan tekivät turhan kirkkaan kontrastin. Olisin itse laittanut ne jotenkin muuten, nyt _mun mielestä_ lopputulos oli tosi sekavan näköinen (kun asiakkaan maku kuitenkin oli kovin neutraalia vaaliva) :)
Se asunto oli ihan kamala. En tajua yhtään, miksi valitsivat sen! Pimee mörskä, ruma keittiö. Todella ruma. Ja ne ikkunapokat. Katoin Oikotieltä, että samassa taloyhtiössä myydään nyt paaaaljon halvemmalla samanlaista asuntoa.
Ekan kerran tätä sarjaa katsoessa tuli tunne etten ymmärtänyt valintaa. Mutta toistaalta sitten ostajathan sanoivatkin että sijainti nousikin tärkeämmäksi kriteeriksi kuin alunperin oli kait ajateltukaan.
oli kyllä niinkun sitruunan nielly. Mikä tuli?
http://www.kiinteistomaailma.fi/1106219
tässä samasta taloyhtiöstä samalla pohjalla oleva. Ja kattoremontti vielä tälle vuodelle... tuli kallis asunto ko. ohjelmassa esiintyneille.
Tätä sarjaa katsoessani olen vain ihmetellyt sitä että eikö asuntovälittäjät enää edes kuuntele asiakkaitaan, eli jos asiakas sanoo vaikka että budjetin yläraja remppoineen on 250 000 niin miksi heille esitellään vaihtoehdoista niitä asuntoja joiden hinta on 295 000 ja remppakulut päälle?
Joku sanoi että se vaalea lyhyttukkainen välittäjä olisi ollut mukana Diilissä ja että olisi nyt lyöttäytynyt yhteen samaan firmaan Kiinteistökaisan kanssa, pitääkö paikkansa?
Mira voitti diilin ja viime viikolla oli juttu lehdessä että hän on siirtynyt Huom!ilta Arvoasuntojen listoille.
Surkee välittäjä! Lässyttää ja kävelee yli. Ja tulee just tuollaisia oho-yllätyksiä. Eikä tajua lapsiperheiden elämästä ja tarpeista mitään.
Onneksi se fiksu ja osaava sisustajanainen pelastaa tämänkin surkean suomiohjelman.
Olisiko osasyynä naisen myrtsiyteen ollut se, että mies teki muuttofirman kanssa sopimuksen, joka ei sisältänyt tavaroiden purkamista. Ehkäpä laatikkovuoria ei silloin olisi ollut. Lisäksi naiset keskustelivat, että kannattaako se 2000euron säästö keittiöasennuksessa. Ehkä sekin viivytti osaltaan muuttoa.
Sitä ihmettelin, että mistä se putkiremppa yhtäkkiä putkahti.