Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreät, miten puolustatte tätä? JÄRKYTTÄVÄ esimerkki vihreästä politiikasta!

Vierailija
06.08.2013 |

http://yle.fi/uutiset/varmuusvarastojen_polttoaineet_uusitaan_miljoonien_urakassa__bensaa_viety_muun_muassa_hurrikaanin_tuhoalueille/6735733

Suomeen on aikanaan tuotu sisämaahan (esim. Kuopioon) iso määrä polttoaineita varmuusvarastoon. Rikkidirektiivin seurauksena jo kerran maahan tuodut polttoaineet ajetaan valtaisalla rekkarallilla uudestaan ulkomaille ja tilalle tuodaan uutta polttoainetta.

Rikkipitoinen, muuten täysin käypä polttoaine viedään johonkin toiseen maailmankolkkaan käytettäväksi ja koko show aiheuttaa valtavan rekkarallin (joka tietysti lisää kasvihuonepäästöjä).

Lopputuloksena siis se, että energiaa kuluu, yhteiskunnan resursseja kuluu, kasvihuonepäästöt lisääntyvät, eikä yhteiskunta saa koko touhusta mitään hyötyä. MIKSI vanhoja polttoaineita ei voitaisi käyttää sillä alueella mille ne on jo yhden kerran rahdattu?

Tämänkaltaisia esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon, miten vihreä politiikka on pelkkää hölmöilyä jossa todellisilla ympäristövaikutuksilla ei ole mitään merkitystä.

Ymmärrän jollakin tasolla kaikkien muiden puolueiden äänestäjiä, mutta minä en voi kerta kaikkiaan tajuta kuinka joku voi nähdä vihreiden äänestämisen tuovan mitään hyvää maailmalle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut todellakin järkeä! 

Tässä näkyy tämän päivän ihmisten järjen, ymmärryksen ja käsityksen taso mikä kuormittaa ympäristöä sekä kuluttaa yhteiskunnan varoja. 

Ajatus vaiko tehdyt kuljetusralliliikenteet???

Vierailija
2/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa suomen vihreätkö EUn rikkidirektiivistä päättivätkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisesta lainattua:

"Huoltovarmuuskeskuksella on vuodesta 2009 lähtien ollut käynnissä iso operaatio, jossa Suomen varmuusvarastojen polttoaineet vaihdetaan rikittömiin Euroopan Unionin säännösten mukaisesti."

Ei sanaakaan vihreistä koko uutisessa.

Vierailija
4/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on porukkaa, jolla majakassa ei ole valoa ja tuuli ulvoo läpi.

Vierailija
5/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, millä perusteella tämä on Vihreän Liiton syy? Vai eikö persfinnejä kiinnosta logiikka?

Vierailija
6/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Ap, veikö kissa kielesi?  ...tai siis... näppiksesi?

Vierailija
7/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää vihreisiin liittyy?

Vierailija
8/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka silleen että tuo rikkidirektiivi on pitkälti Satu Hassin ajama hanke.

Vierailija
9/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ajama politiikka on aina poikkeuksetta tuhoisaa Suomen taloudelle ja maamme elinkelpoisuudelle. Vihreiden Satu Hassi oli erittäin aktiivisesti ajamassa päätöstä EU:n rikkidirektiivistä läpi. Siinä ei paljon suomalaisten hyvinvointi ja työllisyys paina kun viherpiiperöt toteuttavat karmeat seuraukset aiheuttavaa ideologiaansa.

Vierailija
10/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas Satu Hassilla ja vihreillä valtaa, wau!

Vierailija
11/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:02"]

. Siinä ei paljon suomalaisten hyvinvointi ja työllisyys paina kun viherpiiperöt toteuttavat karmeat seuraukset aiheuttavaa ideologiaansa.

[/quote]

Johtuu siitä, että me vihreät olemme rikkaita, toisin kuin tällaisia mielipiteitä jankkaavat. Minullakin on helvetinmoinen perintö tulossa, niin ei tarvitse ajatella sua, vaan sitä luontoa, joka jää jäljelle kun sinusta aika jättää ja mä ja mun lapset jäädään tänne nauttimaan! Vai senkö sä yritätkin estää?

Vierailija
12/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:09"]

. Siinä ei paljon suomalaisten hyvinvointi ja työllisyys paina kun viherpiiperöt toteuttavat karmeat seuraukset aiheuttavaa ideologiaansa.

[/quote]

Johtuu siitä, että me vihreät olemme rikkaita, toisin kuin tällaisia mielipiteitä jankkaavat. Minullakin on helvetinmoinen perintö tulossa, niin ei tarvitse ajatella sua, vaan sitä luontoa, joka jää jäljelle kun sinusta aika jättää ja mä ja mun lapset jäädään tänne nauttimaan! Vai senkö sä yritätkin estää?

[/quote] Kaupunkilaiskersat elää perinnöillä ja muuten huudetaan verorahoja aina apuun. Mitään ei kuitenkaan pystytä itse tuottamaan.

Vierailija
13/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Satu Hassi olisi voinut vastustaakin tällaista hanketta, mutta stalinistin ajatus ei siihen riitä.

Vierailija
14/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote] Kaupunkilaiskersat elää perinnöillä ja muuten huudetaan verorahoja aina apuun. Mitään ei kuitenkaan pystytä itse tuottamaan.

[/quote]

Päinvastoin, olen iloinen veronmaksaja. Eikä kaikkien ei tarvitsekaan olla tuottajia, vaan mm. jatkojjalostajia ja palvelujakin tarvitaan.

Vierailija
15/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vihreä kertoa yksinkertaisesti että miten tämä rekkaralli parantaa ympäristön tilaa?

Vierailija
16/21 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Höpsis. Vihreät "rikastuu" lähinnä kuppaamalla yhteiskunnalta mahdollisimman paljon tukia eri muodoissa ja loisimalla valtion ja kuntien suojatyöpaikoissa. Todellisia "veronmaksajia" siis. Tuskin kukaan, joka ymmärtää miten varallisuutta kerrytetään ja miten yhteiskunta vaurastuu, kannattaa vihreitä.

Vierailija
17/21 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:56"]

Tuskin kukaan, joka ymmärtää miten varallisuutta kerrytetään ja miten yhteiskunta vaurastuu, kannattaa vihreitä.

[/quote]

Tuohon voisi lisätä että tuskin kukaan, joka ymmärtää oikeasti mitä kestävä kehitys on ja miten luonnonsuojelua toteutetaan pitkällä aikavälillä, kannattaa vihreitä.

Vierailija
18/21 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Satu Hassi oli rikkidirektiivin esittelijänä europarlamentissa. 

Tuossa näet, kuinka paljon valtaa Satu Hassilla on:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/upm-rikkidirektiivi-vie-paperintuotantoa-suomesta-1.23576

Yhdessä yrityksessä 300 000 tonnia paperintuotantoa siirtyi keskieurooppaan. Paljonkohan kokonaisuutena?

Vierailija
19/21 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:20"]

Voisiko joku vihreä kertoa yksinkertaisesti että miten tämä rekkaralli parantaa ympäristön tilaa?

[/quote]

Miksi penäät sitä vihreiltä? Kysy niiltä, jotka ovat päätöksen tehneet.

Vierailija
20/21 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Miksi penäät sitä vihreiltä? Kysy niiltä, jotka ovat päätöksen tehneet.

[/quote]

Tämä päätös on tehty vihreän ideologian pohjalta, vihreiden päämäärien saavuttamiseksi, vihreiden poliitikkojen määrätietoisella myötävaikuttamisella. Edelleen odotan vihreiltä kommenttia miten polttoaineen siirtely edestakaisin ympäri maapalloa parantaa ympäristön tilaa?