MIehet vastatkaa! Kumpi on miehelle arvokkaampaa:
1) se että saa keskimääräisen näköiseltä naiselta pesää
2) erittäin kaunis nainen ottaa suihin
Oli kova väittely töissä tästä asiasta naisten kesken :)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:47"]
Onko nainen taitava, että jos se on päällä ratsastaa niin mulla tulee vaikken itse tee mitään?
[/quote]
Juu vaikka.
ap
En ole ikinä saanut seksiä, mutta minua kiinnostaisi tuo enemmän tuo suuhoito. Minun mielestäni se on paljon intiimimpää (naiset yleensä eri mieltä) ja siinä oppii ehkä jotain naisen persoonallisuudesta ja suhtautumisesta mieheen. Yhdyntä on vain monotonista höyläämistä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:26"]
1) se että saa keskimääräisen näköiseltä naiselta pesää
2) erittäin kaunis nainen ottaa suihin
Oli kova väittely töissä tästä asiasta naisten kesken :)
[/quote]
Varmaan tarttis sanoa että suihinotto (ihan tavis naiselta).
Jos suihinottava nainen on kovin kaunis niin voi laueta nopeasti, lisänä on sekin että mies voi olla saavana osapuolena suihinotossa niin harvoin että sekin vauhdittaa laukeamista.
Tavis naisen sanotaan olevan parempi sängyssä kuin kauniin niin se on vaikea valinta. :)
Mun miesystävä valitsee ykkösvaihtoehdon. On enemmän panomiehiä.
En oo mikään erityinen suikkarifani mut valitsen silti 2-vaihtoehdon koska tuntuu et se ois harvinaisempi ja siksi "arvokkaampi". Tosi vaikee kysymys. Jos oon ollut pitkään puutteessa niin ehkä sittenkin se pano.
Valitsen 3. Erittäin kauniilta naiselta pesää.
no jos saan valita sellasen tavisnaisen jonka kanssa kemiat natsaa niin ilman muuta sen valkkaisin, olkoon sitten kyseessä vaikka pelkkä käsipeli. ulkonäkö ja suikkari ei pelkästään petaa hommaa ainakaan mulle vaan pitää olla se tietty kipinä olemassa.
Mä haluaisin kyllä ap:ltä pesää. Erittäin seksikäs asenne naisella. :)
Kylla se panon puolelle kallistuis. Voisin extrana nuolla alkuun pannunkin puhtaaks.
kunnon pano voittaa aina kullin imemisen.
Pesä voittaa aina, ei oo ees samassa sarjassa joku hampaita täynnä oleva pikkuaukko
Valitsisin Clintonit, mutta kauniin naisen kanssa toisin kuin Bill.
Suihinotto taitavalta ja kauniilta naiselta. Jos nainen on taitava niin mies on suurinpiirten selkä kaarella sängyllä varpaat kippurassa kun orgasmi alkaa lähestyä. Orgasmi on mahtava niin että silmissä sumenee eikä voi kun voihkia nautinnosta ruumiinsa hallinan kadottaneena.
Mitä merkitystä sillä on mitä tähän joku mies vastaa kun av-palstalla ei kuitenkaan ole yhtään keskimääräisen näköistä naista. Hyvännäköisestä nyt puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:09"]
Mitä merkitystä sillä on mitä tähän joku mies vastaa kun av-palstalla ei kuitenkaan ole yhtään keskimääräisen näköistä naista. Hyvännäköisestä nyt puhumattakaan.
[/quote]
no ei ehkä vähän. itellä on pitkät blondatut hiukset melkein niinku BB-Janikalla ja kuppi koko D!!! mieti sitä!!! voin kyllä sanoa olevani aika hyvän näkönen
Suikkarille täältä 1 piste!
T:M 85
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:15"]
[/quote]
no ei ehkä vähän. itellä on pitkät blondatut hiukset melkein niinku BB-Janikalla ja kuppi koko D!!! mieti sitä!!! voin kyllä sanoa olevani aika hyvän näkönen
[/quote]
Värjätyt hiukset ja riippuvat lollot, eipä houkuttele. Aito kaunis brunetti ja terhakat tisukat sen sijaan... aah...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
Värjätyt hiukset ja riippuvat lollot, eipä houkuttele. Aito kaunis brunetti ja terhakat tisukat sen sijaan... aah...
[/quote]
arvasin että joku kateellinen lauta täällä vielä älähtää... vittuako se minun syyni on että miehet haluavat mielummin minua kuin sinua tai kaltaisiasi..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:45"]
Riippuu vähän elämäntilanteestakin. Nauratti tää kysymys. ;) m31
[/quote]
Sinkkumies. Kaikkea sitä pitää mietiskellä kun töissä ei mitään tekemistä ;)
ap