Lapsi nuoli tomaatteja kaupassa
Näin eilen illalla kun pieni lapsi istui ostoskärryn istuimessa tomaattien kohdalla ja äitinsä meni ottamaan kurkkuja. Lapsi otti tomaatin ja laittoi suuhun ja takaisin kasaan.....otti toisen tomaatin ja sama....kolmannen kohdalla äiti tuli paikalle ja otti tomaatin lapselta....moitti tätä ja laittoi tomaatin tyynesti takaisin kasaan....sanoin äidille mitä lapsi teki...äiti käski minun pitää huolen omista asioistani...iso marketti ja ilta aikaan ei myyjiä missään...en ikinä enää osta tomaatteja kasan reunalta! Ikävä juttu minä aikana vaan mutta erityisen ikävä korona aikana....nyt varmaan joku sanoo ettei lapset tartuta koronaa....on vaan tosi ällöä touhua.....kerroin kassalla tapahtuneesta....hän pahoitteli tapahtunutta...ja mitäpä hän tälle mahtoi....sanoi puhuvansa vartijalle...en jäänyt seuraamaan mitä tapahtui kun olin menossa töihin.....lapsi oli niin pieni ettei voinut ymmärtää itse tekemisiään...kannattaa varmaan jättää kärryt kauemmas hyllyistä ja myynti tiskeiltä kun lapsi niissä....
Kommentit (29)
En TODELLAKAAN osta vihanneksia tai hedelmiä kokeilematta niiden kypsyyttä ensin. Haistakaa te hysteriahuorat_vittu_!
Kakaralle sähköshokkia ja äipälle turpiin.
Tietenkin ostavat koko laatikon tomaateja, nuolkoot niitä vaikka kimpassa seuraavan viikon.
Kakaralle sähköshokkia ja äipälle turphiin.
Tietenkin ostavat koko laatikon tomaateja, nuolkoot niitä vaikka kimpassa seuraavan viikon.
Hei idiootit. Sivusto on vauva.fi.
Voitte suosiolla poistua täältä; sillä ovi on tuolla! Takaisin ei ole tulemista. Menkää vaikka leikkimään niitten koirienne kanssa, kun ette enään lapsia voi saada (tyhjät munakartongit xd)!
Olen pienen lapsen äiti ja itseäni oksettaa tuollainen toiminta. Olisin ostanut kyseiset tomaatit ja kaikki ympärillä olevatkin, vaikka en olisi tomaattia tarvinnutkaan tai voinut syödä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti äidin pikku mussukka sai koronan siitä tomaatista.
Sä oot pimee 😳
Eilen K marketissa lapsi otti metrilakupussin suuhunsa,puraisi pussia jätti pussin muiden lakupussien sekaan ja juoksi pois :( . Kannattaisiko vanhemmille antaa tiukemmat kaupassakäyntisäännöt lasten suhteen tai sääntö,ettei lapsia vietäisi korona aikaan lainkaan kauppaan? Ostostenkin teko sujuisi nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti äidin pikku mussukka sai koronan siitä tomaatista.
Sä oot pimee 😳
Tuon lapsen äiti on pimee ja vajaaälyinen. Jos on noin leväperäistä käytös, niin ansaitsee kyllä kaiken mahdolisen paskan rankimman kautta.
Postaat joka helvetin päivä samanlaisia paskaketjuja. Ei ole enään mitään yritystä edes. Koitappa vaihtaa ympäristöä seuraavaan yrityksees, niin vois olla enemmän uskottavampaa.
Suosittelen sinunlaiselle hullulle meditointia, positiivista ajattelua ja TÖITÄ.