Lapsi nuoli tomaatteja kaupassa
Näin eilen illalla kun pieni lapsi istui ostoskärryn istuimessa tomaattien kohdalla ja äitinsä meni ottamaan kurkkuja. Lapsi otti tomaatin ja laittoi suuhun ja takaisin kasaan.....otti toisen tomaatin ja sama....kolmannen kohdalla äiti tuli paikalle ja otti tomaatin lapselta....moitti tätä ja laittoi tomaatin tyynesti takaisin kasaan....sanoin äidille mitä lapsi teki...äiti käski minun pitää huolen omista asioistani...iso marketti ja ilta aikaan ei myyjiä missään...en ikinä enää osta tomaatteja kasan reunalta! Ikävä juttu minä aikana vaan mutta erityisen ikävä korona aikana....nyt varmaan joku sanoo ettei lapset tartuta koronaa....on vaan tosi ällöä touhua.....kerroin kassalla tapahtuneesta....hän pahoitteli tapahtunutta...ja mitäpä hän tälle mahtoi....sanoi puhuvansa vartijalle...en jäänyt seuraamaan mitä tapahtui kun olin menossa töihin.....lapsi oli niin pieni ettei voinut ymmärtää itse tekemisiään...kannattaa varmaan jättää kärryt kauemmas hyllyistä ja myynti tiskeiltä kun lapsi niissä....
Kommentit (29)
Prismassa lukee kyltissä "ethän koskettele vihanneksia jos et aio myös ostaa niitä".
Samaisen kyltin vieressä vanha mies kosketteli varmaan kahtakymmentä eri kurkkua paljain käsin ennen kuin vihdoin löytyi kurkku jonka otti.
Että osaa vituttaa tällaiset ihmiset. Maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä.
Nuoleskellut tomaatit lattialle ja jollekin henkilökunnasta tiedoksi miksi siellä on muutama tomaatti lattialla - eli tarkoituksella.
Olisin sanonut työntekijälle että näin kävi. Olisin myös neuvonut sulkemaan tomaattipisteen ja vaihtamaan kaikki tomaatit.
On nimittäin kaupan vastuu tehdä noin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut työntekijälle että näin kävi. Olisin myös neuvonut sulkemaan tomaattipisteen ja vaihtamaan kaikki tomaatit.
Irtokarkkiosastolla näin kerran vastaavaa ja sanoin työntekijälle ja se kävi hakemassa sen karkkiloodan pois.
Verovähennykseen ne saa nämä tappiot, joten ei niillä ole ongelmaa tuhota näitä.
Mitä.... Jos..... Opettelisit...... Kirjoittamaan.....
.... ..... ..... .
Ihan varmasti juu. Oisko lapsiperhevihaajahullun aika mennä hoitoon tai kys.. Modekin tätä puolustaa, ainakin yksi heistä on samanlainen roska.
TL;DR: Hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkiosastolla näin kerran vastaavaa ja sanoin työntekijälle ja se kävi hakemassa sen karkkiloodan pois.
Verovähennykseen ne saa nämä tappiot, joten ei niillä ole ongelmaa tuhota näitä.
Ja myöhemmin se sama laatikko tuotiin takaisin myyntiin ;)
t: kaupassa työskennellyt
Vierailija kirjoitti:
Prismassa lukee kyltissä "ethän koskettele vihanneksia jos et aio myös ostaa niitä".
Samaisen kyltin vieressä vanha mies kosketteli varmaan kahtakymmentä eri kurkkua paljain käsin ennen kuin vihdoin löytyi kurkku jonka otti.
Tomaateista niitä valmiiksi pehmenneitä ei erota muuten kuin koskettelemalla niitä. Kurkussa samoin, mutta onneksi niissä on muovi päällä. Näin se vaan on. Sori vaan.
Pese ne tomaatit. Ei kukaan osta tomaattia missä hampaan jäljet jos on tosi skitso tomaatin voi myös kuoria. Hulluilla taas viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä.... Jos..... Opettelisit...... Kirjoittamaan.....
.... ..... ..... .
Ja tämä oli olennaista tässä jutussa...... ;) äikän opet aina paikalla
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha mies, mutta en halua ostaa löysiä tai homeisia vihanneksia täydellä hinnalla bioskaan, siispä tutkin mitä ostan. Saatan olla tyhmä, mutta koska en ole rikas..
Muakin kyllä suututtaa kun ihmiset toimii mun mielestä hassusti. Niinkuin jotkut myyjät ja hyllyttäjät, jotka yskivät tuotteisiin ja pyyhkivät hanskalla räkää. En silleen osaa pitää itseäni niin isona tartuntariskinä, kun oon pessyt käteni kauppaan lähtiessä ja laittanut käsidesiä kauppaan tullessa.
Pienet lapset muutenkin tuntuu olevan pahimpia koronan levittäjiä.
Koskettelee siis aivan kaikkeen, vaikka kuolleeseen rottaankin, ja sitten sekunnin päästä peukalo on suussa.
Prismassakin näen kokoajan lapsia jotka imee peukaloaan ja sitä ennen pitivät kättä ostoskärrin kahvassa.
Ei mitään hygieniaa. Ihmettelen jos pieni lapsi ei saa koronaa tai jotain muuta pöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Haha, missään kaupassa ei koskaan "suljettaisi tomaattipistettä" ja vaihdettais tomaatteja tuollaisen takia :D. Asiakkaan rauhoittamiseksi ne voidaan viedä pois mutta tuodaan heti takaisin kun ko asiakas on poistunut. Ne tomaatit pyörii pitkin pesemättömiä lattioita kaupassa, varastossa, tukussa, pakkaamolla, kasvihuoneella. On ötökkää ja torjunta-aineita, linnunkakkaa ja räkää. Pikkulapsen sylki taitaa olla puhtaimmasta päästä tässä likamäärässä. Peskää ne tomaatit kotona hyvin, juoksevan veden alla. Turha tulla inttämään sillä olen nähnyt kaikki nämä työvaiheet elämäni aikana, satoja kertoja.
Ja minä näin lapsena miten boomerit tuhosivat tulevaisuuteni. Menin sitten sanomaan virkamiehellä, mutta hän vain pahoitteli ja katsoi vierestä miten minun elämä ja tulevaisuus riistettiin ahneasti, itsekkäästi ja julmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juu. Oisko lapsiperhevihaajahullun aika mennä hoitoon tai kys.. Modekin tätä puolustaa, ainakin yksi heistä on samanlainen roska.
TL;DR: Hiljaa!
Haloo! En vihaa lapsiperheitä. Ehdotin vaan kärryn jättämistä etäämmälle niin lapsi ei yllä mihinkään ja joo muutkin niitä lääppii myös aikuisetkin ikään katsomatta ja ainahan ne pitää pestä ennen syöntiä. Ja katsokaa osaan kirjoittaa;)
T. Ketjun aloittaja
Toivottavasti äidin pikku mussukka sai koronan siitä tomaatista.
Minä olisin siirtänyt kärryjä niin että lapsi ei niihin yletä, edes laittamaan sitä jo maistettua tomaattia takaisin. Siis sivullisena, sanomatta mitään äidillekään. Silmiä kun ei ole selässä eikä kaikkea aina huomaa.