Lue keskustelun säännöt.
Tein eilen raskaustestin, ja oli negatiivinen...
06.08.2013 |
Sitten muutaman tunnin päästä huomasin siihen ilmestyneen haalean viivan... Tein uuden. Sama juttu. Se toinen viiva ilmestyi vasta pitkän ajan päästä. Mitä mieltä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulkitse sitä testiä ohjeessa annetun ajan puitteissa. ei siihen ole mitään järkeä tuijottaa tuntien päästä.