Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssitähti Minna Tervamäki, 45, odottaa ensimmäistä lastaan

Vierailija
06.08.2013 |

Mitäs mammat mieltä? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Faktaa:

Vain 0,3 prosenttia  ikäluokan 45-49 v. naisista saa lapsia" - kuinka moni tämän ikäinen yrittää lasta?? Eli tämähän ei kerro vielä mitään, sillä jos 0,5% yrittää ja 0,3% saa lapsen, niin tuloshan on hyvä :D

Ja itse sain lapsen 45-vuotiaana ehkäisystä huolimatta, joten ei tainnut olla ihan huonoja munasoluja - siittiöistä puhumattakaan! Nyt on "vahinko" viisivuotias ja aloitti usean ihmisen kehoituksen takia eskarin vuotta aiemmin, ja viihtyy siellä hienosti

Vierailija
42/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ihan luomusti raskaaksi. Tiedän 2 äitiä jotka saivat lapsen 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois uskonut että tossa iässä joku vielä ylipäätään voi tulla paksuksi. Ällöttävää.

Vierailija
44/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Minnalle! Varmaan fyysisesti ja henkisesti paremmassa synnytyskunnossa kuin keskiverto 25-vuotias, joka saa ylipainon ja huonojen elintapojen takia raskausdiabeteksen -ja myrkytyksen jo siinä vaiheessa kun siittiö vasta kutittelee munasolua.

Vierailija
45/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinen, ihanaa! Onnea Minnalle!

t. Toinen "mummoäiti"

Vierailija
46/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 11:03"]

Mjaah - itse tulin raskaaksi 42-vuotiaana ja hyvin helposti. Ko. "eläkeläinen" ei varmasti vie lasta hoitoon omalle äidilleen, jotta pääsee baariin... Me mummoäidit emme toimi niin, vaan hoidamme lapsemme ihan itse :)

[/quote]

Joopa joo, ja kaikki nuoret äidit vievät lapsensa hoitoon suoraan synnäriltä päästäkseen baariin.

Vierailija
47/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! itse sain tyttäremme vain pari vuotta nuorempana. Kaikki meni hyvin ja nyt tytär täytti 15. Jokaisella on se oma aikansa, turha sitä on arvostella. Eikä asia kuulu kuin asianomaisille.

Vierailija
48/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tulin 43 v. raskaaksi yhdessä kierrossa. Joten kyllä monilla vielä tuossakin iässä munasolut pelittää. Varsin yksilöllinen asia.

Mutta Minnalle toivotan onnea ja siunausta. Hieno juttu että perheeseen saadaan lapsi!

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 08:33"]

Harva nainen lisääntyy tuossa iässä, se on ihan biologiaa. Onkohan käynyt hoidoissa? Omat munasolut ovat tuossa iässä niin olemattomia ja huonolaatuisia, että harva 45-vuotias onnistuu tulemaan raskaaksi.

[/quote]

Vierailija
49/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:15"]

Mjaah - itse tulin raskaaksi 42-vuotiaana ja hyvin helposti. Ko. "eläkeläinen" ei varmasti vie lasta hoitoon omalle äidilleen, jotta pääsee baariin... Me mummoäidit emme toimi niin, vaan hoidamme lapsemme ihan itse :)

[/quote]

Joopa joo, ja kaikki nuoret äidit vievät lapsensa hoitoon suoraan synnäriltä päästäkseen baariin.

[/quote]

Kyllä siltä aika lailla vaikuttaa...

Vierailija
50/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu on sinulta kaiketi jäänyt kesken? Kyllähän naisen hedelmällisyyteen liittyvät perusasiat opetetaan jo alakoulussa. Harvinaista tuossa iässä raskautuminen on, muttei kuitenkaan mitenkään tavatonta.

Faktaa:

Vain 0,3 prosenttia  ikäluokan 45-49 v. naisista saa lapsia. 

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 08:32"]

Ei ois uskonut että tossa iässä joku vielä ylipäätään voi tulla paksuksi. Ällöttävää.

[/quote]

Vierailija
51/51 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:15"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä siltä aika lailla vaikuttaa...

[/quote]

Omassa ystäväpiirissä esikoiset on saatu 19-25-vuotiaina eikä kukaan ole käynyt baareissa ennenkuin vauva on ollut ainakin vuoden ikäinen. Voitko kuvitella? En tunne ensimmäistäkään ryyppäävää ja rellestävää nuorta äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä