Tanssitähti Minna Tervamäki, 45, odottaa ensimmäistä lastaan
Kommentit (51)
Onnea ja jaksamista!! Aika vanha äidiksi, mutta lapsi on varmasti odotettu.
Eläkeläinen saa lapsen! Onnea Minnalle. Hän on varmasti hyväkuntoinen tuonkin ikäisenä :)
Varmana saa lapsi rakkautta ja aikaa äidiltään. Hieno asia! Onnea hänelle!
Jonkun täytyy aina päästä ruotimaan tuota ikä-asiaa. Olen vilpittömän onnellinen hänen puolestaan, toivotaan että äiti ja vauva voivat hyvin ja vauva saa syntyä terveenä. Luulen, että se on tyttö!
Olen aina tykännyt Minna Tervamäestä, jotenkin iloisen ja hyväsydämisen oloinen ihminen. Varmasti hyvä äiti.
t. baletin ystävä
Hän on varmasti aikoja sitten suunnitellut asian juuri noin. Tanssijathan jäävät tuossa iässä eläkkeelle, joten on aikaa omistautua lapselle.
Paljon onnea Minnalle!
Päivän piristävä uutinen. Iloista!
Hienoa, onnea hänelle! Tosi sympaattisen oloinen nainen.
Eläkeläisillä on aikaa tehdä vauvoja. Kansallisbaletin eläke-ikä on 44 vuotta. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Kela maksaa hänelle sekä eläkettä että äitiyspäivärahaa?
Hän varmasti sata kertaa paremmassa kuosissa kuin palstan kolmekymppiset naiset joten äitiys tulee olemaan hänelle lasten leikkiä. Lämpimät onnittelut!
No eikös nainen ole valmis äidiksi tasan niin kauan kun pystyy lisääntymään joten mahtava ikä tehdä lapsia. Varmasti ehtii nyt paremmin keskittyä siihen lapseen. On muuten aikas kumma juttu että mikä siinä tämän ikäisen naisen raskaudessa niin oudoksuttaa....jumala loi naisen lisääntymään vielä tuossa iässä joten mitäs outoa siinä nyt on?
Naiset ovat aikojen alusta olleet raskaana tuossa iässä!
Tunnen Minnan, aivan ihana ihminen. Minna on todella hyvässä kunnossa, energiaa riittää ja lapsi varmasti todella iloinen uutinen :) Paljon onnea!!
Harva nainen lisääntyy tuossa iässä, se on ihan biologiaa. Onkohan käynyt hoidoissa? Omat munasolut ovat tuossa iässä niin olemattomia ja huonolaatuisia, että harva 45-vuotias onnistuu tulemaan raskaaksi.
Miten joku voi ollaankin katkera toisen ihmisen raskaudesta kuin eräät täällä kommentoijat?
Mummoäiti!