Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätän mieheni lomalennolla :)

Vierailija
06.08.2013 |

Mieheni on jonkin aikaa puhunut, että olisi kiva jos kotona olisi joku säästöpussu tms mihin voisi aina laittaa kolikot ja muuta extraa ja säästää siitä sitten ties mihin. Ja ei meillä on kyllä säästötilit pankeissa. Tässä sitten otin ja tilasin mieheni paikalle lennolle lentokoneen malliset säästöpossut. Miehelläni ei ole mitään tietoa asiasta. Selviää sitten lentokoneessa, kun menee paikalleen istumaan.

Mukava yllättää puoliso ja tätä ei tosiaan osaa odottaa :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärtänyt, miehesi on menossa lentokoneeseen? Kenen kanssa? Lentokoneen vessastako aidot pompata esiin ja heidät yllättää, ja mikä osuus viattomalla säästöpossulla on asiaan?

Vierailija
2/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kolmesti aloituksen, enkä ymmärtänyt yhtään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 11:53"]

Siis nyt en ymmärtänyt, miehesi on menossa lentokoneeseen? Kenen kanssa? Lentokoneen vessastako aidot pompata esiin ja heidät yllättää, ja mikä osuus viattomalla säästöpossulla on asiaan?

[/quote]

Mieheni on matkustamassa minun kanssani. Siellähän se ostos odottaa mieheni penkillä, kun menemme lentokeeseen. Matkavaraus on minun nimissäni. joten minun oli helppo sitä kautta tehdä ostoksia ja siten, että ne on mieheni nimissä ja miehen paikalla.

t. ap

ps: Voin sitten mieheni huomattuaan ja saatuaan yllätyksensä niin kommentoida hänelle jotain mitä on aikasiemmin maininnut. SItä saa mitä tilaa :)

Vierailija
4/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta...

Vierailija
5/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, jeejee.... ?

Vierailija
6/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Siis luin moneen kertaan, mutten ymmärrä.

Ostitko matkan jollain säästöpossukolikoilla ja matka on miehellesi yllätys? Ja miksi ihmeessä roudaatte jotain säästöpossuja lentokoneessa eestaas?

Aamulääke ottamatta?

Vierailija
7/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein: olitte joka tapauksessa lähdössä jonnekin lomalle? Ja mies on aina mankunut jotain säästöpossua? Sinä tilasit lomalennollenne säästöpossun paikallenne? 

MIKSI?

Vitsit mua ärsyttäisi, jos mies olisi tilannut vaikkapa sähkövatkaimen lentokoneeseen paikalleni, vaikka se onkin lahja, jota olen toivonut.

Tilannetaju, tilannetaju!

Vierailija
8/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap tuntee miehensä parhaiten ja mies tosissaan ilahtuu lahjasta. Ja jos säästöillä on tarkoitus matkailla tulevaisuudessakin, lentokonepossu on hyvä siihen tarkoitukseen.

Kivaa lomaa, ap!

Vierailija
9/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä sama leikkiautolentokenttäpossu sohvan tilattunajostain mikämiehen sano että saamitätilaaakolikoilla tilillä...ei vittu mitä tekstiä?

Vierailija
10/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV;n mukaan kaikki lahjat ja yllätykset pitää aina olla suureellisia ja maksaa maltaita.

Emme me voi tietää mikä oikeasti tietää mikä ilahduttaa ja yllättää meille tuntematonta ihmistä.

Vierailija
11/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin vedet silmissä kun luin tätä ketjua! Kiitos kaikille! Ja ap: tosi kauniisti huomioit ja yllätät miehesi :) Vaikka idea kuulostaakin vähän hassulta ;)

Vierailija
12/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta tuo on ihan kiva idea! Älä välitä noista negatiivisista kommenteista.

Vierailija
13/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin, että tää on joku kymppikerhojuttu. En kyllä tajunnut koko aloituksesta mitään :/

Vierailija
14/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pyysit sen paketoituna lahjpakkaukseen? Mieleeni putkahti tällainen: Mies menee ennen vaimoa, näkee paikallaan säästöpossum, kääntyy ja tuhahtaa vaimolle että on vissiin jonkun kersan lelu jäänyt koneeseen, ja voisi koneita siivotakin. Ja vaimo, kyyneleet jo silmissä sanoo "Mutta kulta, se on sulle, sitä saa mitä tilaa...." ja yrittää hymyillä.

Vierailija
15/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tämän kanssamme.

Vierailija
16/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpossu = säästölipas, jos se ei ole possunmuotoinen.

Mies siis ei osaa säästää mihin tahansa rasiaan, vaan hänellä on oltava suorakaiteen muotoinen reikä kolikoille? Onko tämä nyt piilotuttuilua vai mitä, koska itse en ymmärrä, miksi jotainlentokoneen mallista säästölipasta pitää roudata ympäriinsä.

Vierailija
17/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Hei tykätkää vaikka tästä kommentistani, jos ymmärsin oikein! Eli ap on miehensä kanssa lähdössä lomalle. Apn mies on vinkunut säästöpossua, joten ap päätti yllättää miehen, ja kun mies astelee koneeseen, hänen paikallaan on säästöpossu yllätyksenä, right??

Vierailija
18/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasta piruilua luulisin. Mies on sanonut, että olisi kiva olla joku säästöpossu, mutta ei ole sen passun hankkimiseksi tehnyt mitään, ei myöskään säästänyt. Vaimorukka on pienistä talousrahoistaan säästänyt lomamatkan itselleen ja puolisolleen. Näin nyt sitten "viattomasti" huomauttaa, että olisit sinäkin voinut...

Vierailija
19/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh harmi, että oot saanu vähän tylyjä vastauksia :( Kiva idea! :)

Vierailija
20/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus mitä vastauksia! Luin aloituksen kerran- ja hiffasin sen heti! Mua hymyilytti ap, kiva idea musta. Voi alkaa säästämään uuteen matkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän