tässä ketjussa kirjoitetaan ylös kaikki ärsyttävimmät kirjoitus virheet
Mutta älä luettele enään niitä vaan kirjoita joku lause jossa käytät kirjoitus virhettä silla lailla miten joku oikeasti sen voisi kirjoittaa .Tämän ketjun on tarkoitus ärsyttää niitä jotkaovat tiukka pipoisia. Esi merkiksi äidin kielen opettaia.
Kommentit (23)
Hämmästyin kun työkaverini, joka on ollut talossa jo 15-vuotta, alkoi kertomaan ottavansa lopputilin.
en tajuu miks muka pitäs kirjottaa jotai kirja kieltä mitä ei ketään ees tajuu väli merkit ja isot kirjaimet ja kaiken laiset tyhmät säännöt ei kiinnosta
Kuullostaa siltä että yhdys sana virheet omaava ainakin ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:54"]
Myydään tyttövärinen gollege huppari. Paristi pidetty!
[/quote]
Minkä värinen on 'tyttö väri'? Minä käytän tytölläni vain unisex vaatteita ja usein myös niitä ns. poika värejä, sillä haluan olla sukupuoli neutraali ja kannatan tasa arvoa! ja p*skat.......pikku neidilläni on jokapäivä yllään prinsessa hame!
Tää on ennenkaikkea kaikenkaikkiaan ihan tyhmä idea, nipot voivat ärsyyntyä ihan mielinmäärin Suomenkielestä kaikkialla. Kirjottakaa samantien niin hyvin kun osaatte, eiköhän siinä oo yllinkyllin vittuilemista. Täälläkään mitään muuta tehdä ku yötäpäivää nussitaan pilkkuja, kaksplussalla sensijaan ei hetikun eritavalla kirjoitat tulla aukomaan. Itseasiassa meenki sinne nyt kokolailla kipinkapin.
Aijon mennä ensiviikolla naimisiin Ruotsalaisen miehen kanssa, jonka tapasin 2-vuotta sitten. Aloimme seurustelemaan, heti tutustuttuamme. Sitten en tule enään koskaan tänne näintä ketjuja lukemaan, joissa on vain kirjoitus virheitä ja pilkun nussijoita.
Myytävänä takki fleecevuorella.
Täytän 42-vuotta ensi sunnuntaina.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:22"]
Myytävänä takki fleecevuorella.
Täytän 42-vuotta ensi sunnuntaina.
[/quote]
Mä tykkään enenpi kolitsi takeista.
Mulla on pääkipeä ja pahaolo, en enään jaksa lukea sisarruksen valituksia. Ottaa sydämmestä tällänen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:31"]
Enään
lueppa
tottakai
[/quote]
sä et sitten yhtään jaksanu lukea aloitustekstiä........!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:31"]
Enään
lueppa
tottakai
[/quote]
sä et sitten yhtään jaksanu lukea aloitustekstiä........!!!!!
[/quote]
Ei, vaan halusin ärsyttää tiukkapipoisia :D
Myydään tyttövärinen gollege huppari. Paristi pidetty!
Yhteen sydämmeen ei mahdu kahta ämmää.
Ihmetyttää äidit, jotka antaa lapsiensa lihota. Ketä voi olla niin tyhmä?
En tiedä ketä tämän aiheen keksi ja miksi sen lainen ketju piti alottaa. On paljon tärkeämpiäkin aiheita: esi merkiksi vauat, leiat, haltiat ja muut mitkä liittyy tähän palstaan edes jotenkin. En jaksa enään lukea tätä sivua, kun tämä on niin ala arvoista nytten.
En pidä siitä enään.
Se on isonpi kuin tämä.
Olin häissä jossa oli erillaisia vieraita mutta kukaan ei vetänyt vertoja morsiammelle.