Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten urheilullinen mies isketään?

Vierailija
10.08.2020 |

Mikä vetoaa urheilulliseen mieheen? Varmasti urheilu, hoikkuus ja terveellisesti syöminen, mutta onko mitään muuta yleispätevää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lahjoittaa mun miehen. Urheilee kyllä, mutta muisti meinaa pätkiä. Tämä näkyy mm siten, ettei muista missä on oma sänky tai kuka on oma vaimo. Hänen iskemiseen ei taida tarvita kuin sen, että irtoaa. Todennäköisesti jää seuraavan naisen riesaksi jos heitän hänet pihalle.

Vierailija
22/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse laihdutan niin huomaan että oma vaatimustaso naisiakin kohtaa nousee. Muistan kun treenasin itseni huippukuntoon, niin kiinnostus väheni ei-urheilullisiin naisiin. Ainoastaan hoikat ja sporttiset kelpasivat.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta tuskin on haittaa, tai viimeisen päälle tikissä olevasta kropasta. Ja sitten itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus.

Kaikki ominaisuuksia joita minulla ei ole, siispä jätän sporttimiehet suosiolla rauhaan.

Vierailija
24/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tosiaan haluaa samankaltaisen puolison, joten kannattaa itsekin liikkua ja elää terveellisesti. Ei voi vaatia toiselta asioita joita itse ei voi tarjota. Luonnollisuus ja ystävällisyys vetoaa useimpiin miehiin.

Eli Marttinat ja Sofiat ovat nounou-listalla? En usko.

Vierailija
25/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lahjoittaa mun miehen. Urheilee kyllä, mutta muisti meinaa pätkiä. Tämä näkyy mm siten, ettei muista missä on oma sänky tai kuka on oma vaimo. Hänen iskemiseen ei taida tarvita kuin sen, että irtoaa. Todennäköisesti jää seuraavan naisen riesaksi jos heitän hänet pihalle.

Miten niin "JOS" heität pihalle? Miksei ole jo ulkoruokinnassa?

Vierailija
26/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun urheilullisena miehenä vetoaa se, että on kiinnostunut mun urheiluista ja harrastaa itsekin aktiivisesti. Haluan saada pitkät keskustelut urheilusta ja urheilla yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme