Miten urheilullinen mies isketään?
Mikä vetoaa urheilulliseen mieheen? Varmasti urheilu, hoikkuus ja terveellisesti syöminen, mutta onko mitään muuta yleispätevää?
Kommentit (26)
Kun itse laihdutan niin huomaan että oma vaatimustaso naisiakin kohtaa nousee. Muistan kun treenasin itseni huippukuntoon, niin kiinnostus väheni ei-urheilullisiin naisiin. Ainoastaan hoikat ja sporttiset kelpasivat.
t. mies
Kauneudesta tuskin on haittaa, tai viimeisen päälle tikissä olevasta kropasta. Ja sitten itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus.
Kaikki ominaisuuksia joita minulla ei ole, siispä jätän sporttimiehet suosiolla rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tosiaan haluaa samankaltaisen puolison, joten kannattaa itsekin liikkua ja elää terveellisesti. Ei voi vaatia toiselta asioita joita itse ei voi tarjota. Luonnollisuus ja ystävällisyys vetoaa useimpiin miehiin.
Eli Marttinat ja Sofiat ovat nounou-listalla? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lahjoittaa mun miehen. Urheilee kyllä, mutta muisti meinaa pätkiä. Tämä näkyy mm siten, ettei muista missä on oma sänky tai kuka on oma vaimo. Hänen iskemiseen ei taida tarvita kuin sen, että irtoaa. Todennäköisesti jää seuraavan naisen riesaksi jos heitän hänet pihalle.
Miten niin "JOS" heität pihalle? Miksei ole jo ulkoruokinnassa?
Minuun urheilullisena miehenä vetoaa se, että on kiinnostunut mun urheiluista ja harrastaa itsekin aktiivisesti. Haluan saada pitkät keskustelut urheilusta ja urheilla yhdessä.
Mä voin lahjoittaa mun miehen. Urheilee kyllä, mutta muisti meinaa pätkiä. Tämä näkyy mm siten, ettei muista missä on oma sänky tai kuka on oma vaimo. Hänen iskemiseen ei taida tarvita kuin sen, että irtoaa. Todennäköisesti jää seuraavan naisen riesaksi jos heitän hänet pihalle.