Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten urheilullinen mies isketään?

Vierailija
10.08.2020 |

Mikä vetoaa urheilulliseen mieheen? Varmasti urheilu, hoikkuus ja terveellisesti syöminen, mutta onko mitään muuta yleispätevää?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme aika huonoa vinkkiä ilmeisesti miehiltä. Onkohan muuta järkevää?

Vierailija
2/26 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset hänet kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voisi iskeä luonnollisella raikkaalla hurmaavuudella.

Vierailija
4/26 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset hänet kiinni.

Tämä oli aika hauska ;)

Vierailija
5/26 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hymy ja olla ise suurinpiirein samanapaiset elintavat omaava. On myönnettävä, että kun itse harjoitan liikuntaa (lähinnä juoksen, pyöräilen tai hiihdän) niin keskityn urheilusuoritukseeni en varsinaisesti "iskemään" ketään. Olisi erinomaisen mukava kohdata, joku joka jakaisi samoja kiinnosuksen kohteita tai ainakin vaikka halun toisinaan lenkkeillä yhdessä. Kun oma lajit on lähinnä yksilölajeja ja  viihdyn huonosti baaressa ja yökerhoissa, enkä välitä tinderistäkään/ somen deittisovellusksia, niin mitä jää jäljelle moraalisesi yleisesti hyväksytyiksi "isku paikoiksi"?       

Vierailija
6/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä iskin omani olemalla oma kurvikas, kiva ja hauska itseni.

Yhdessä 20 vuotta jousta naimisissa 15.

Vierailija
7/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tosiaan haluaa samankaltaisen puolison, joten kannattaa itsekin liikkua ja elää terveellisesti. Ei voi vaatia toiselta asioita joita itse ei voi tarjota. Luonnollisuus ja ystävällisyys vetoaa useimpiin miehiin.

Vierailija
8/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile iskeä, pesäpallomailalla, säpämailalla tai jollain, kirppikseltä vanha tennismaila ja sillä benny hill tyyliin.

Vierailija
9/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelet paljaita tissejä pururadan varrella🤪🤪🤣🤣🤣🤣😍😍

Vierailija
10/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sporttinen mies moi. Ei kuulkaa tarvitse naisen olla mikään fitness-pimu. Nykyinen tyttöystävänikin on muodokas. Mut saa yleisesti ottaen iskettyä naisellisuudella. Se ei liity urheilullisuuteen.

Vierailija
11/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen, kaunis hymy, hiukset ja iho hyvässä kunnossa. Raikas olemus, sellainen nainen on kuin hehkuva lähde, hyväolo näkyy.

Vierailija
12/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten että kroppa ei ole kuten aapeen, eli sellainen bmi:n ylärajoilla oleva ilman lihaksia...josta näkee ettei ole koskaan treenattu mitään, tai harrastettu liikuntaa muutenkaan.

eli mars mars lenkille ja salikortin ostoon

Vierailija
13/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sporttinen mies moi. Ei kuulkaa tarvitse naisen olla mikään fitness-pimu. Nykyinen tyttöystävänikin on muodokas. Mut saa yleisesti ottaen iskettyä naisellisuudella. Se ei liity urheilullisuuteen.

Juuri näin.

M31

Vierailija
14/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten että kroppa ei ole kuten aapeen, eli sellainen bmi:n ylärajoilla oleva ilman lihaksia...josta näkee ettei ole koskaan treenattu mitään, tai harrastettu liikuntaa muutenkaan.

Ap tässä. Bmi:ni on 16,5-18, että läskiä nyt ei ainakaan ole. Liikuntaa olen harrastanut noin kolme kertaa viikossa. Lihakset tosin ovat aika olemattomat. Salikorttikin löytyy. Oliko muita vinkkejä?

Vierailija
15/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Ole Anna Nyström lookalike.

Vierailija
16/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa auliisti treenattua kroppaansa aktin huumaan.

Vierailija
17/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaukana urheilullisesta enkä erityisen hoikkakaan. Silti tuo urheilullinen mieheni minuun ihastui ja rakastui. Enkä edes iskenyt häntä mitenkään. Asiat vaan loksahtelivat kohdalleen :)

Vierailija
18/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on urheilija enkä häntä mitenkään erityisesti ”iskenyt”. Olen hoikka ja urheilullinen itsekin ja molemmilla terveelliset elämäntavat mutta en usko että ne mitään ratkaisevia tekijöitä oli, meillä vain kemiat kohtasi heti. Toki arkielämä on sujuvampaa varmasti kun molemmilla on suht samantyyliset ruokailutottumukset jne.

Vierailija
19/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Bmi:ni on 16,5-18, että läskiä nyt ei ainakaan ole. Liikuntaa olen harrastanut noin kolme kertaa viikossa. Lihakset tosin ovat aika olemattomat. Salikorttikin löytyy. Oliko muita vinkkejä?

Minusta parhaimpia vnkkejä on se, että uskallat lähestyä ja avata suusi (puhua) tuota mahd. "urheilullista miesä" kohtaan. Olen minäkin (miehenä) aloittanut tai ainakin yrittänyr  joskus avata keskustelun lenkkipolulla kohtaamani mielenkiintoiselta vaikuttavan naisen kanssa.

Monesti tilanne on tällöin edennyt ihan luontevasti ja hyvin, vaikka lähes aina jäänyt vain lyhyeksi ohi kiitäneeksi hetkeki Kun ikää  on itselleni tullut, niin huomaan vuosi vuodelta tulleeni  varovaisemmaksi / aremmaksi. ai sitten vain enempi keskittyen nykyisin vain omaan suoritukseeni kuin yrittäen lähestyä yhtään keään. En oikein tiedä mistä tämä arkuuteni on tullut. Mutta usein ilahdun kun joku vastaavasti on lähestynyt minua.

Vierailija
20/26 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole reipas. Älä kitise tai vitise pienistä. Urheilullinen mies on tottunut haastamaan itsensä ja taistelemaan maitohappoja vastaan. Eikä siten ymmärrä turhia voivotteluja milloin mistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi