Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mun ystävää enää..

Vierailija
05.08.2013 |

Ollaan tunnettu muutama vuosi ja pari vuotta sitten ystävä sai tietää olevansa asperger. On siitä asti puhunut vain siitä, miten vaikeaa on olla asperger ja syyttää milloin vanhempiaan ja välillä hanavettä ja milloin mitäkin. Laittaa ihan kaiken taudin piikkiin: jos vaikka kerron nähneeni painajaista, niin hänkin näki, mutra hänellä se johtui siitä että on asperger. Voi elämä, en pysty milloinkaan juttelemaan omisa asioista hänelle, sillä keskustelu siirtyy aina häneen ja aspergerin syndroomaan. Näin ei ollut ennen diagnoosia, diagnoosi jotenkin muutti hänet. Mun kärsivällisyys on loppu, kyllä ystävyydessä pitäisi itsekin saada jotakin eikä aina vain antaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita häneen välit poikki ja etsi ystäväksesi hänen sijastaan joku jolla on Downin syndrooma. Tällä palstalla ollaan sitä mieltä, että Down on järkevämpi kuin Asperger.

Vierailija
2/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on asperger?

T. Tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:50"]

Mikä on asperger?

T. Tyhmä

[/quote]

Downin syndrooman vastakohta.

Vierailija
4/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri on ollu saikulla 6 vuotta kahden eri onnettomuuden aiheuttaman loukkaantumisen vuoksi. Raskaita fyysisiä harrastuksia kyllä pystyy useana päivänä viikossa harrastamaan, mutta ei tekemään töitä, Olen ottanut etäisyyttä, koskaen jaksa kuunnella hänen epikriisejään. Ei puhu muusta kuin vaivoistaan. Menis töihin niin sais muuta ajateltavaa!

Vierailija
5/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on taas vastauksilla matala taso. Kiitos sinulle numero 5, ymmärrän hyvin ettet jaksa tuommoista. Etäisyyttä taidan itsekin alkaa ottamaan.

Vierailija
6/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on downin?

T. Tyhmä

Vierailija
7/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:10"]

Mikä on downin?

T. Tyhmä

[/quote]

Se kun ihmisessä on ylimääräinen kromosomi numero 21. Sen oireet näyttäytyy ikäänkuin vastakohtana sille mikä on Asperger.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi