Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa vaikeaa löytää itselleen uusi takki.

Vierailija
10.05.2013 |

Halusin ohuen takin kevät/kesä/syys käyttöön. Ennenstään mulla oli vaalea beige lähes polvipituinen. Nyt halusin lyhyemmän ja  toisen värisen. Ja en mitään synkkää. Rekit pursusi pääosin beigeä, mustaa ja tummansinistä. Tai jossain oli vielä lisäksi kuvioilla, jotka ei todellakaan ollut mun makuun, Ja en halunnut takkia, joka maksaisi ihan maltaita. Yhtä fuksianväristä kattelin, mutta melkein 230€ ei houkuttanut. Olin jo melkein luopunut toivosta, kunnes vastaan tuli poistorekistä (viimeinen liike missä olin) fuksian ja vaaleenpunasen välimaastosta olevan kivan takin. Sopiva koko ja pituus  ja malli. Ja hintaa oli enää vain 15€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein katselit? Mä olen nähnyt vaikka kuinka paljon värikkäitä takkeja viime aikoina.

Vierailija
2/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, Sokos, Prisma, Cm, Lindex, Kappahl, Säästöpörssi, Tarjoustalo ja pari yksittäistä vaateliikettä.

Ja kuten sanottua niin en ollut valmis maksamaan takista montaa sataa euroa. Onneksi kuitenkin löytyi lopulta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksukaisilla on vaikeuksia löytää vaatetta

Vierailija
4/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana, mutta sähän löysit jo takin :)

http://www.hm.com/fi/product/07067?article=07067-A

Vierailija
5/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:50"]

paksukaisilla on vaikeuksia löytää vaatetta

[/quote]

No en kyllä omasta mielestäni ole paksukainen. Takin ostin kokoa 38. Pituuteni on 165cm ja painoa 55kg.

Vierailija
6/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:51"]

Tää on ihana, mutta sähän löysit jo takin :)

http://www.hm.com/fi/product/07067?article=07067-A

[/quote]

Tuota takkia ei ollut meidän liikkeessä. Tosin nuo napit pomppaa silmille :). Hyvin vastaava minkä ostin.  Napit hieman neutraalimmat.

ap

Vierailija
7/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hakenut jo viime kesästä saakka takkia. Olen suht lyhyt, 158 cm eli takki ei voi olla pitkä ja useimmat takit ovat mua ainakin polveen saakka. En halua mitään säkkiä ja huppukin on tarpeellinen. Vedenkestävää tai kahisevaa kangasta en myöskään halua enkä sellaista mikä on jo kaupassa täynnä karvaa. Plussaa olis myös vetoketju. Mulle kelpais hyvin mustakin, mutta ei löydy mistään.

Vierailija
8/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva takki.

Minullakin on uusi kevät- ja syystakki hakusessa. Ostin viime keväänä Vero Modasta yhden. Se maksoi 70 e joten ei ihan kaikkein halvin. Silti se on nyt jo jotenkin löpsähtäneen ja nuhjuisen näköinen, vaikken ole edes kovin paljon sitä pitänyt. Nyt hakusessa on hieman klassisempi malli johon voi sitten sijoittaa hieman enemmän rahaakin. Jos sillä selviäisi sitten useamman vuoden eteenpäin.

Vierailija
9/9 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 11:21"]

Ostin viime keväänä Vero Modasta yhden. Se maksoi 70 e joten ei ihan kaikkein halvin. Silti se on nyt jo jotenkin löpsähtäneen ja nuhjuisen näköinen, vaikken ole edes kovin paljon sitä pitänyt.

[/quote]

Vero modan vaatteet on hintaansa nähden aivan käsittämätöntä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi