Apua, sairastuin työmatkalla, pitääkö mennä korona-testiin??
Onko kellään kokemusta tai tietoa tällaisesta tilanteesta: olen parhaillaan työnantajan lähettämänä työmatkalla toisella paikkakunnalla yli 8 h junamatkan päässä kotoa. Tänään iltapäivällä alkoi kokouksessa tulla vilunväristyksiä ja kurkku kipeäksi. Lähdin aiemmin hotellille ja nukuin. Äsken heräsin ja kuumetta 38,3. Huomenna pitäisi vielä olla kokouksessa ja sen jälkeen junalla kotiin. Kokouksen perun, mutta miten pääsen täältä kotiin nyt?? Lähes toisella puolella Suomea siis! Ei ole ketään joka voisi tulla autolla hakemaan. En halua jäädä hotelliin moneksi yöksi. Menenkö täällä korona testiin? Ja miten pääsen kotiin? Työnantaja tuskin maksaa taksia täältä kotiin.
Kommentit (45)
Ei se välttämättä oo koronaa, älä panikoi
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö ap testiin?
En. Soitin terveyskeskukseen täällä paikkakunnalla ja testiä pitäisi odottaa 2 vrk. Siis että saa ajan. Sitten arviolta 3 vrk tuloksissa, mutta viikonlopun takia voi mennä pidempäänkin. Eli mun olisi pitänyt olla hotellissa vielä ehkä jopa viikko. En mennyt testiin. Kuume laski onneksi yöllä ja tänään parempi olo, joten menin junalla kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö ap testiin?
En. Soitin terveyskeskukseen täällä paikkakunnalla ja testiä pitäisi odottaa 2 vrk. Siis että saa ajan. Sitten arviolta 3 vrk tuloksissa, mutta viikonlopun takia voi mennä pidempäänkin. Eli mun olisi pitänyt olla hotellissa vielä ehkä jopa viikko. En mennyt testiin. Kuume laski onneksi yöllä ja tänään parempi olo, joten menin junalla kotiin.
Ap
Hahahahhhaaaaa
Voi luoja! En enää ihmettele taudin leviämistä kun ihmiset ovat näin avuttomia ja vastauksia kysellään vauva-palstalta. Toivottavasti aloitus oli provo.